Jump to content

bctelis

Members
  • Δημοσιεύσεις

    3
  • Εγγραφή

  • Αξιολογήσεις

    0%

About bctelis

  • Ημ. Γέννησης Απρίλιος 7

bctelis's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Φήμη

  1. bctelis

    Sony Xperia L

    Φίλε Σάκη σε ευχαριστώ για την απάντηση. Απ 'ότι γνωρίζω, όσοι κάνουν τις αναβαθμίσεις OTA ή με το επίσημο update tool της Sony, το S/N της συσκευής γράφεται στην βάση δεδομένων της Sony. Αν ξέρεις τον τρόπο και είσαι σίγουρος ότι δεν χάνεται η εγγύηση, θα κάνω το downgrade στο φτέρο... Πάντως σε ευχαριστώ και πάλι.
  2. bctelis

    Sony Xperia L

    Ρε φίλε bathan σου έγραψα μία σελίδα post. Αν το διάβασες, θα είδες ότι έχω κάνει τα πάντα και στο δικό μου "μήπως" και δουλέψει σωστά ή τουλάχιστον καλύτερα... Ο μόνος τρόπος να γίνει αυτό, είναι να περιμένεις να βγεί κάποια αναβάθμιση ή να κάνεις μόνος σου downgrade (χάνοντας την εγγύηση).
  3. bctelis

    Sony Xperia L

    Φίλε διάβασα τα post σου και ξαναέφτιαξα λογαριασμό μετά από πολλά χρόνια για να σου δώσω να καταλάβεις, με τι εταιρία μπλέξαμε... Εννοείται ότι έχω τα ίδια και χειρότερα προβλήματα μετά την τελευταία αναβάθμιση....και εννοείται ότι έχω κάνει τα πάντα, αλλά δεν γίνεται τίποτα... Το δικό μου μπλοκάρει σχεδόν κάθε φορά που κάνω κλήση, δεν αλλάζει στα νούμερα όταν γράφω μνμ και πολλά άλλα. Δεν ξέρω αν επικοινώνησες με την Sony τηλεφωνικά ή μέσω mail, αλλά αν δεν το έκανες πρέπει να το κάνεις. Θα σου πω, τι έγινε με 'μένα. Τους πήρα τηλ αρχές Φλεβάρη (τότε την έκανα) και τους είπα ακριβώς το πρόβλημα. Μου είπαν ένα κάρο π@@@@ριες, για το πώς έκανα την αναβάθμιση, αν έχω 4G sim, αν έχω παλιά sd και ότι άλλο λένε όλες οι εταιρείες. Μετά μου άρχισαν τα άλλα κλασικά...Κάνε restart, κάνε εργοατασιακές, βγάλε για λίγο την μπαταρία κλπ. Αφού λοιπόν δεν καταλήξαμε κάπου, τους ρώτησα αν γνωρίζουν την περίπτωση και μου είπαν πως πρώτη φορά το ακούνε... Τους ρωτάω αν έχουν ενημέρωση για κάποια αναβάθμιση και μου είπαν ορθά κοφτά πως δεν υπάρχει τίποτα που να γνωρίζουν. Στο τέλος μου είπαν να το στείλω στην Arvato για έλεγχο....ΠΡΟΣΟΧΗ "Μην το κάνετε παιδιά !" Μακριά από αυτήν την εταιρεία. Αφού λοιπόν τους είπα ότι το service τους είναι άχρηστο (με παράδειγμα) το λήξαμε εκεί. Αρχές Μαρτίου έστειλα mail στο Global Support . Πήρα απάντηση μετά από 5 μέρες με preset msg. Στο καπάκι πήρα τηλ σε εξουσιοδοτημένο service της επαρχίας που τυγχάνει να γνωρίζω τον υπεύθυνο και του είπα το πρόβλημα. Μου λέει ότι το γνωρίζει άλλα δεν μπορεί να κάνει κάτι, γιατί δεν υπάρχει άλλη αναβάθμιση και η Sony (επισημά) δεν επιτρέπει downgrade σε συσκευές της. Μου είπε επίσης ότι αν κάνουμε εμείς downgrade , τότε χάνουμε την εγγύηση. Μετά από 'κάνα δύο μέρες στέλνω μνμ στο developer.world της Sony. Τα παιδιά είναι πολύ ξηγημένα και μου απαντάνε άμεσα. Αυτή είναι η απάντηση: "Thanks for reaching out to us. Sorry to hear about your issues with your recent Xperia L firmware update. The Sony Service Center is correct – once the device has been upgraded, you cannot downgrade it. Even a factory data reset will only erase all the data on the device, but the firmware update remains. The Sony Service Center is also correct in that you will lose the warranty if you use “unofficial” methods to revert the firmware." 'Όταν τους είπα ότι χρειάζομαι το κινητό και δεν ξέρω τι να κάνω, μου έδωσαν την εξής απάντηση :" You have the option to use unofficial methods to downgrade the firmware, at the risk of voiding your warranty. Or, you can hang on and wait for the next update, but we don’t have info on when the next update will be available." Αν ανεπίσημα το developer σου λέει να κάνεις downgrade, άρα επίσημα η Sony σου λέει ότι δεν θα κάνει upgrade. Μας έχουν γραμμένους...Έτσι απλά... Τις τελευταίες μέρες κυκλοφορεί μια φήμη ότι θα βγει η 15.3.A.1.16 επειδή ανέβασαν το open source των 15.3.A.1.12 και 15.3.A.1.14 βάζοντας και αυτήν την 16 μαζί τους. Μακάρι αλλά δεν το βλέπω. Υπάρχουν πολλά blog μαζί με το official της Sony που γράφουν για τα προβλήματα που έκαναν οι 4.2 στο L και ιδίως η 14. Το μόνο που μπορούμε να κάνουμε είναι να τους παίρνουμε συνέχεια τηλ και να τους στέλνουμε mail , μέχρι να κάνουν κάτι. Είναι κρίμα γιατί το κινητάκι σαν συσκευή είναι αστέρι. Στην τελική μπορούμε να περιμένουμε λίγο καιρό ακόμα και μετά αν δεν γίνει κάτι να κινηθούμε όλοι μαζί νομικά. Αυτή είναι η Sony Mobile.
×
×
  • Create New...