Jump to content

grjk2013

Members
  • Δημοσιεύσεις

    6
  • Εγγραφή

  • Αξιολογήσεις

    0%

About grjk2013

  • Ημ. Γέννησης Απρίλιος 7

grjk2013's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Φήμη

  1. καλημέρα ! Θα ήθελα να μοιραστώ μαζί σας την σύντομη εμπειρία μου με το GeekBuying. Στις 6/12/2013 παραγγέλνω το tablet Cube U30GT2 στο διόλου ευκαταφρόνητο τίμημα των 210$, έχοντας διαβάσει τα καλά σχόλια στο φόρουμ κι αλλού και με κριτήριο τον λόγο ποιότητας/τιμής. Παραλαμβάνω στις 8/1/2014 πολύ ευχαριστημένος για την άρτια συσκευασία. Δυστυχώς άμεσα διαπιστώνω καμμένο pixel σχεδόν στο κέντρο της οθόνης, έχοντας κάνει σχετικά τεστ μήπως έχει "κολλήσει" και αναγκασμένος να αφαιρέσω και την 2η ζελατίνα για να είμαι σίγουρος. Βγάζω φωτό και στέλνω εμαιλ στις 9/1 με ακριβή περιγραφή του προβλήματος. Παίρνω διαφορετικές απαντήσεις από διαφορετικά άτομα ώσπου στις 8/2 το έχουν πλέον εντοπίσει πάνω στις φωτό και μου δίνουν εκπτωτικό κουπόνι 10$ για αγορές >50$ για να μην τους στείλω το tablet πίσω. Στις 15/2 λαμβάνω και τον κωδικό του κουπονιού με διάρκεια χρήσης έως Aug 2014 κι ενώ στις 8/2 είχαν προτείνει έως May 2015. Περίπου στις 15/6 το tablet έχει κολλήσει μόνιμα στο startup logo χωρίς να έχει προηγηθεί η παραμικρή βαριά χρήση αφού ήταν γενικά δύσχρηστο λόγω συχνών κολλημάτων και της εν γένει αργής συμπεριφοράς. Στις 25/6 φεύγει με συστημένο και στις 30/6 είναι στο Πεκίνο. Στις 16/7 μου απαντούν ότι το έχουν δεί στο τοπικό ταχυδρομείο και στις 17 & 25/7 ότι θα το στείλουν στο εργοστάσιο για επισκευή. Τους έχω ζητήσει αρκετές φορές χρόνο αποκατάστασης και μου απαντούν γενικά και αόριστα "the China is wide" κι ότι το εργοστάσιο χρειάζεται 2-4 εβδομάδες και ότι έχει μεγάλο φόρτο στις επισκευές ήδη. Ως προς το κόστος της επισκευής δηλώνουν ότι βάσει πολιτικής δεν θα αναλάβουν τα όποια ανταλλακτικά τυχόν απαιτηθούν κι ενώ στο http://www.geekbuying.com/help/customer_service/return_policy αναφέρεται ρητά : 4. Within 1 to 6 months: GKB & customer share (free repair warranty only) Items should be returned by customers’ cost for free repair and GeekBuying will pay for shipping the repaired one to customers. Σε 2 μηνύματά μου στο φόρουμ στις 8 & 10/7 για διευκρίνιση των όρων που αφορούν τις επισκευές απαντούν εντελώς τυπικά στις 11/7 αλλά επί της ουσίας δεν απάντησαν ποτέ. Ίδιες είναι και οι απαντήσεις τους στα μεταξύ μας εμαιλ, πάντα καθησυχαστικές αλλά επί της ουσίας δεν δεσμεύονται ποτέ και για τίποτα. Σας έχω κουράσει, το ξέρω. Μα προσέξτε καθώς όλα τα παραπάνω αφορούν το καλό σενάριο, δυστυχώς. Γιατί το κακό σενάριο είναι αυτό που το εργοστάσιο θα κρίνει ότι η συσκευή δεν επισκευάζεται [*], οπότε το GeekBuying δηλώνει πως δεν φέρει καμμία απολύτως ευθύνη. Ίσως προσφέρει κάποια έκπτωση για τις επόμενες αγορές κι αυτό εάν το εγκρίνει ο manager. [ * : γνωρίζει κανείς πώς μπορεί να ελεχθεί μία τέτοια απάντηση ; ] Στο δια ταύτα, το θετικό είναι ότι κατάφερα να περάσω το καλοκαίρι χωρίς tablet. Το περίεργο είναι ότι η επιχείρηση με αυτό το after sales έχει σήμερα 77% ευχαριστημένους πελάτες στο φόρουμ. Τα συμπεράσματα δικά σας ... κι ευχαριστώ για το χρόνο σας.
  2. καλησπέρα έχω ανεβάσει στις 19/8 ένα post με τίτλο "GeekBuying after sales ..." αυτός που το κατέβασε δεν θα πρέπει να μου πεί το λόγο ; ευχαριστώ
  3. καλησπέρα ! Θα ήθελα να μοιραστώ μαζί σας την σύντομη εμπειρία μου με το GeekBuying. Στις 6/12/2013 παραγγέλνω το tablet Cube U30GT2 στο διόλου ευκαταφρόνητο τίμημα των 210$, έχοντας διαβάσει τα καλά σχόλια στο φόρουμ κι αλλού και με κριτήριο τον λόγο ποιότητας/τιμής. Παραλαμβάνω στις 8/1/2014 πολύ ευχαριστημένος για την άρτια συσκευασία. Δυστυχώς άμεσα διαπιστώνω καμμένο pixel σχεδόν στο κέντρο της οθόνης, έχοντας κάνει σχετικά τεστ μήπως έχει "κολλήσει" και αναγκασμένος να αφαιρέσω και την 2η ζελατίνα για να είμαι σίγουρος. Βγάζω φωτό και στέλνω εμαιλ στις 9/1 με ακριβή περιγραφή του προβλήματος. Παίρνω διαφορετικές απαντήσεις από διαφορετικά άτομα ώσπου στις 8/2 το έχουν πλέον εντοπίσει πάνω στις φωτό και μου δίνουν εκπτωτικό κουπόνι 10$ για αγορές >50$ για να μην τους στείλω το tablet πίσω. Στις 15/2 λαμβάνω και τον κωδικό του κουπονιού με διάρκεια χρήσης έως Aug 2014 κι ενώ στις 8/2 είχαν προτείνει έως May 2015. Περίπου στις 15/6 το tablet έχει κολλήσει μόνιμα στο startup logo χωρίς να έχει προηγηθεί η παραμικρή βαριά χρήση αφού ήταν γενικά δύσχρηστο λόγω συχνών κολλημάτων και της εν γένει αργής συμπεριφοράς. Στις 25/6 φεύγει με συστημένο και στις 30/6 είναι στο Πεκίνο. Στις 16/7 μου απαντούν ότι το έχουν δεί στο τοπικό ταχυδρομείο και στις 17 & 25/7 ότι θα το στείλουν στο εργοστάσιο για επισκευή. Τους έχω ζητήσει αρκετές φορές χρόνο αποκατάστασης και μου απαντούν γενικά και αόριστα "the China is wide" κι ότι το εργοστάσιο χρειάζεται 2-4 εβδομάδες και ότι έχει μεγάλο φόρτο στις επισκευές ήδη. Ως προς το κόστος της επισκευής δηλώνουν ότι βάσει πολιτικής δεν θα αναλάβουν τα όποια ανταλλακτικά τυχόν απαιτηθούν κι ενώ στο http://www.geekbuying.com/help/customer_service/return_policy αναφέρεται ρητά : 4. Within 1 to 6 months: GKB & customer share (free repair warranty only) Items should be returned by customers’ cost for free repair and GeekBuying will pay for shipping the repaired one to customers. Σε 2 μηνύματά μου στο φόρουμ στις 8 & 10/7 για διευκρίνιση των όρων που αφορούν τις επισκευές απαντούν εντελώς τυπικά στις 11/7 αλλά επί της ουσίας δεν απάντησαν ποτέ. Ίδιες είναι και οι απαντήσεις τους στα μεταξύ μας εμαιλ, πάντα καθησυχαστικές αλλά επί της ουσίας δεν δεσμεύονται ποτέ και για τίποτα. Σας έχω κουράσει, το ξέρω. Μα προσέξτε καθώς όλα τα παραπάνω αφορούν το καλό σενάριο, δυστυχώς. Γιατί το κακό σενάριο είναι αυτό που το εργοστάσιο θα κρίνει ότι η συσκευή δεν επισκευάζεται [*], οπότε το GeekBuying δηλώνει πως δεν φέρει καμμία απολύτως ευθύνη. Ίσως προσφέρει κάποια έκπτωση για τις επόμενες αγορές κι αυτό εάν το εγκρίνει ο manager. [ * : γνωρίζει κανείς πώς μπορεί να ελεχθεί μία τέτοια απάντηση ; ] Στο δια ταύτα, κατάφερα να περάσω το καλοκαίρι χωρίς tablet, μάλλον θετικό αφού αφιέρωσα τον ελεύθερο χρόνο μου εκεί που πραγματικά πρέπει. Από την άλλη, το περίεργο και μάλλον αρνητικό είναι ότι η επιχείρηση με αυτό το after sales έχει σήμερα 77% ευχαριστημένους πελάτες στο φόρουμ. Τα συμπεράσματα δικά σας ... κι ευχαριστώ για το χρόνο σας.
  4. grjk2013

    Lenovo A660

    Μάλλον με παρεξηγήσατε ... Εάν ήμουν σίγουρος για το πώς ακριβώς γίνονται αυτά που προτείνω παραπάνω, δεν θα ζητούσα απολύτως τίποτα. Όποιος λοιπόν θέλει και μπορεί, ας μου στείλει κάποιο "βασικό" υλικό κι εγώ θα κάνω τα υπόλοιπα. Ευχαριστώ.
  5. grjk2013

    Lenovo A660

    καλημέρα ! κατ'αρχήν θα ήθελα να ευχαριστήσω τους πιό πεπειραμένους που βοηθούν πρόθυμα όλους εμάς τους υπόλοιπους, γενικά και ειδικά όταν αντιμετωπίζουμε προβλήματα τώρα, για να μην χανόμαστε και ρωτάμε τα ίδια, θα ήθελα να τους παρακαλέσω να γίνει ένας συνοπτικός οδηγός για τη συσκευή μας, που θα μπορούσε να περιέχει : - οδηγό root, βασικές ρυθμίσεις και οδηγίες για επίλυση συχνότερων προβλημάτων - βασικά βήματα αναβάθμισης και δοκιμασμένες βελτιώσεις - άλλα θέματα - σχετικά links (ενδεικτικά αναφέρω CWM recovery, system/user data backup, αφαίρεση κινέζικων apps, email fix, calendar fix, xposed framework, gravity box, lenovo launcher κλπ) επειδή, για ένα 1ο διάστημα τουλάχιστον, θα είναι μία δυναμική διαδικασία, έχω δεί σε άλλο thread ο αντίστοιχος οδηγός να αποθηκεύεται έξω από το thread, έτσι ώστε να μπορεί να εμπλουτίζεται/βελτιώνεται συνεχώς ενώ το link θα παραμένει το ίδιο ευχαριστώ ξανά
  6. μπράβο myphone ... καλή χρονιά με υγεία, χαρά και τύχη !!!
×
×
  • Create New...