asim88
Members-
Δημοσιεύσεις
34 -
Εγγραφή
-
Αξιολογήσεις
0%
About asim88
- Ημ. Γέννησης Απρίλιος 22
asim88's Achievements
Newbie (1/14)
10
Φήμη
-
Ένας είναι ο μεσάζοντας που αναφέρω. Επίσης το σωστό είναι να πηγαίνει πρώτα το προϊόν εκεί που αγοράστηκε και μετά να γίνει η όποια ενέργεια.
-
Τέλος η ταλαιπωρία για εμένα, ελπίζω πλέον όλα να είναι καλά. Τελικά μου έγινε αντικατάσταση συσκευής με καινούρια, εντολή της κατασκευάστριας εταιρίας. Η κοσμοτε έκανε τα πάντα για να χάνω χρόνο και να με ταλαιπωρεί. Κατά σερβις της (γερμανός) το κινητό μου δεν είχε κανένα πρόβλημα όπως μου είπαν, αλλά όταν μίλησα με την Huawei hellas και με έστειλαν στην arvato να τους υποδείξω ακριβώς τα προβλήματα, τότε μόνο μου είπαν ότι είχε πρόβλημα η πλακέτα και ότι χρίζει αντικατάστασης (πλακέτα), η πλακέτα δεν υπήρχε πουθενά στην Ελλάδα και για αυτό το λόγο προχώρησαν σε αντικατάσταση συσκευής. Για εμένα φταίει πραγματικά η κοσμοτέ και τα σέρβις του γερμανού.
-
Τέλος η ταλαιπωρία για εμένα, ελπίζω πλέον όλα να είναι καλά. Τελικά μου έγινε αντικατάσταση συσκευής με καινούρια, εντολή της κατασκευάστριας εταιρίας. Η κοσμοτε έκανε τα πάντα για να χάνω χρόνο και να με ταλαιπωρεί. Κατά σερβις της (γερμανός) το κινητό μου δεν είχε κανένα πρόβλημα όπως μου είπαν, αλλά όταν μίλησα με την Huawei hellas και με έστειλαν στην arvato να τους υποδείξω ακριβώς τα προβλήματα, τότε μόνο μου είπαν ότι είχε πρόβλημα η πλακέτα και ότι χρίζει αντικατάστασης (πλακέτα), η πλακέτα δεν υπήρχε πουθενά στην Ελλάδα και για αυτό το λόγο προχώρησαν σε αντικατάσταση συσκευής. Πείτε μου, γιατί να δυσφημίζουν τόσο πολύ αυτή την εταιρία που πραγματικά είναι σωστή σε όλα και που πουλάει πραγματικά ποιοτικά πράγματα σε λογικές τιμές; Για εμένα φταίει πραγματικά η κοσμοτέ και τα σέρβις του γερμανού.
-
Έχω τα πάντα Αργύρη, δεν πετάμε τα χαρτιά αυτά :)
-
Λοιπόν, σήμερα παρέλαβα για 2η φορά το κινητό από το σέρβις (σήμερα ενημερώθηκα) και μάλιστα από το συμβαλλόμενο σέρβις της Huawei. Έλαβα μια αναφορά από το τεχνικό ότι το κινητό δεν έχει καμία βλάβη και ότι όλα δουλεύουν σωστά. Αρχικά παραξενεύτηκα, λέω με δουλεύουν, άρχισα να βρίζω επί τόπου, ώσπου σκέφτηκα και λέω, μπας και είναι οκ; Φτάνω σπίτι, βάζω τη μπαταρία, το δουλεύω όλα μια χαρά από τις 6 το απόγευμα, ελα που όμως στις 11 το βράδυ άρχισε πάλι τα ίδια. ΠΑΙΔΙΑ ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΩ; ΖΗΤΑΩ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΣΑΣ, με αντιμετωπίζουν εντελώς αδιάφορα, το κινητό έχει πρόβλημα και αυτοί λένε ότι είναι μια χαρά. Το κινητό από τις 07/12/13 τρέχει στα σέρβις, δηλαδή έλεος, κοροϊδευόμαστε πια ή μήπως θέλουν να το στείλω άλλη μια φορά εκεί; (δεν θα μείνω και 3ο μήνα χωρίς κινητό). Αύριο θα γίνει τηλέφωνο στο συνήγορο του καταναλωτή ώστε να συμβουλευτώ και αν δεν γίνει αντικατάσταση, θα κινηθώ νομικά πλέον.
-
Λοιπόν, σήμερα παρέλαβα για 2η φορά το κινητό από το σέρβις και μάλιστα από το συμβαλλόμενο σέρβις της Huawei. Έλαβα μια αναφορά από το τεχνικό ότι το κινητό δεν έχει καμία βλάβη και ότι όλα δουλεύουν σωστά. Αρχικά παραξενεύτηκα, λέω με δουλεύουν, άρχισα να βρίζω επί τόπου, ώσπου σκέφτηκα και λέω, μπας και είναι οκ; Φτάνω σπίτι, βάζω τη μπαταρία, το δουλεύω όλα μια χαρά από τις 6 το απόγευμα, ελα που όμως στις 11 το βράδυ άρχισε πάλι τα ίδια. ΠΑΙΔΙΑ ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΩ; ΖΗΤΑΩ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΣΑΣ, με αντιμετωπίζουν εντελώς αδιάφορα, το κινητό έχει πρόβλημα και αυτοί λένε ότι είναι μια χαρά. Το κινητό από τις 07/12/13 τρέχει στα σέρβις, δηλαδή έλεος, κοροϊδευόμαστε πια ή μήπως θέλουν να το στείλω άλλη μια φορά εκεί; (δεν θα μείνω και 3ο μήνα χωρίς κινητό). Αύριο θα γίνει τηλέφωνο στο συνήγορο του καταναλωτή ώστε να συμβουλευτώ και αν δεν γίνει αντικατάσταση, θα κινηθώ νομικά πλέον.
-
Άρα παίζει να είχα πρόβλημα με τη παλιά ενημέρωση !!!
-
Λοιπόν σήμερα ενημερώθηκα από τον Γερμανο-Κοσμοτε, ότι το κινητό μου έφυγε από τα κεντρικά σέρβις και πηγαίνει (σαφώς όχι μόνο του) στο κατάστημα που το παρέδωσα. Μου είπαν ότι έγινε σέρβις αλλά κάτι άλλο δεν ξέρω, από δευτέρα λογικά θα έχουμε νέα.
-
Λοιπόν σήμερα ενημερώθηκα από τον Γερμανο-Κοσμοτε, ότι το κινητό μου έφυγε από τα κεντρικά σέρβις και πηγαίνει (σαφώς όχι μόνο του) στο κατάστημα που το παρέδωσα. Μου είπαν ότι έγινε σέρβις αλλά κάτι άλλο δεν ξέρω, από δευτέρα λογικά θα έχουμε νέα.
-
Μετά από τόσο καιρό, από τις 31 Δεκ. το κινητό έφυγε από τα σέρβις γερμανού και πήγε στη γνωστή arvato. Σήμερα ενημερώθηκα τηλεφωνικά από υπάλληλο του γερμανού. Ελπίζω να μην με βγάλουν και εμένα εκτός εγγύησης από εκεί όπως συνηθίζουν να κάνουν σε αρκετούς καταναλωτές. Για την ιστορία, έχει γίνει έγγραφη καταγγελία στον ΙΝΚΑ και αναφορικά στο συνήγορο του καταναλωτή, οπότε αν συμβεί κάτι, αναλαμβάνουν αυτοί.
-
Κατάλαβα φίλε μου, όταν έκανα εγώ αυτή την ενημέρωση, πραγματικά το κινητό τρελάθηκε, τα προβλήματα τα έχω παράθεση πιο πίσω, ακόμα τρέχω στα σέρβις σχεδόν 2 μήνες τώρα. Λοιπόν το κινητό μου αρχικά έφυγε από τα σέρβις του γερμανού (από κατάστημα κοσμοτε) και πλέον βρίσκεται στη γνωστή σε όλους μας arvato μέσω της huewei. Ο Θεός να βάλει το χέρι του, το καλό είναι ότι έχει γίνει καταγγελία στον ΙΝΚΑ και έχει ενημερωθεί τηλεφωνικά ο συνήγορος του καταναλωτή, μου είπαν το πολύ σε 10 μέρες θα έχω νεότερα. Το κινητό από τις 4 Δεκ. αν δεν κάνω λάθος τρέχει στα σέρβις.
-
Θέλεις να μας πεις λίγα παραπάνω στοιχεία για την ενημέρωση; πχ. πια έκδοση; στο UI έγινε ενημέρωση;
-
Καλή χρονιά Αργύρη, σε ευχαριστώ που απάντησες. :)
-
Πέρασαν 24 μέρες. Και εδώ είναι το όλο threat http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?t=360038&page=22
-
Καλησπέρα σας, αντιμετωπίζω ένα πρόβλημα με το σέρβις της εταιρίας. Έστειλα το κινητό μου για σέρβις (εντός εγγύησης) και τελικά έλαβα το κινητό μου πίσω χωρίς να γίνει τίποτα προς το καλύτερο, ενώ περίμενα 24 μέρες. Σε λίγη ώρα θα στείλω με μήνυμα εδώ και το τι ακριβώς έχει γίνει.