Τελη οκτωβρη η cosmote εβγαλε μια προσφορα για δωρεαν ιντερνετ 1,5gb 1500' ομιλιας και 1500 sms προς ολα τα δικτυα για τον μηνα νοεμβριο μονο τα σαββατοκυριακα! Το μηνυμα με το οποιο ειδοποιηθηκαν οι συνδρομητες της δεν σταλθηκε σε ολους, παρ' ολο που η προσφορα ισχυε για ΟΛΟΥΣ τους πελατες της. Σε επικοινωνια που ειχα σημερα με την εξυπηρετηση πελατων, για να θεσω παραπονο οτι δεν ελαβα το μηνυμα, ενημερωθηκα πως προκειται για πολιτικη της εταιρειας και πως το τμημα marketing επελεξε ορισμενους πελατες που θα ειδοποιουνταν για την προσφορα, ενω ξαναλεω πως η προσφορα ισχυε και για αυτους που δεν ειδοποιηθηκαν. Ποσο δικαιο θεωρειτε οτι ειναι αυτο για αυτους που δεν ενημερωθηκαν και παρ' ολα αυτα πληρωνουν καθε μηνα τους παχυλους λογαριασμους τους, για τις υπηρεσιες της cosmote;;;