Ως "αγαπητή φιλη", ιθαγενης απο το βορρα (που ερχεται χειμωνας), να σ πω πως απλώς ζήτησα αυτό που χρειαζομουν απο την εξυπηρετηση ενός καταστηματος με καλή φήμη. Ισως η εξυπηρέτηση ή η στοιχειώδης ευγένεια έστω και σε κατακρεουργημενα αγγλικα να μην εχει νόημα για τη δική σου αξιολόγηση, για μενα αφορά μεγάλος μέρος της εμπειρίας μου. Δεν σχολίασα την ποιότητα των προιόντων τους αλλά την εμπειρία. Το οτι μου την είπε (- ήταν αγενης) όσον αφορά μια παράλογη απαίτηση μου, αντί να αρνηθεί ευγενικά να μου αντικαταστήσει ένα "δώρο" -κοστολογημένο στην τιμή πώλησης ( καθώς αφορά επιχείρηση με σκοπό το κέρδος:wink: - η διαφορα της τιμής σε σχέση με geekbuing kai banggood kai ali k.t.l. afora to"dwrο, το ξερω και συνειδητά τους επέλεξα). Εν πάση περιπτώση είναι out of stock - Ποια καλύτερη δικαιολογία? για να παραμέινει ευγενής?
αν έχω παράλογες-μπακαλίστικες απαιτήσεις και στο after sales? θα εχω ανάλογες απαντήσεις εικαζω..
καθότι γυναίκα η παραξενια περισεύει.. σορρυ αλλά μόνο με τη δική μ λογική μπορώ να μιλάω. δεν κατέχω τη λογική κανενός άλλου, δυστυχώς
φιλικά