καλησπέρα, έκανα αίτηση για αλλαγή συμβολαίου απο wind σε cosmote πριν μερικές μέρες. τελικά μου έκαναν καλή προσφορά απο την wind τηλεφωνικώς κ δέχτηκα να προχωρήσει, για τον λόγο όμως ότι δεν υπήρχε κάποιο συμβόλαιο κ ενώ στο τηλέφωνο είπανε οτι θα το πάρω απο ένα κατάστημα wind (εκεί δεν μπορούν να το δώσουν γιατί η προσφορά έγινε απο τα κεντρικά τηλεφωνικώς) κ απο την "εξαφάνιση" της υπαλλήλου που μίλησα εδώ κ λίγες μέρες αποφάσισα να το ψάξω για ακύρωση. έχουνε στείλει μήνυμα στις 4 του μήνα οτι ενεργοποιήθηκε η αναβάθμιση αλλά ο λογαριασμός του υπάρχον συμβολαίου εκδίδεται στις 12 (άρα ακόμα πιστεύω δεν ισχύει). για να το ακυρώσω μου είπανε ότι θέλει να περιμένω 2 μηνες για να κάνω αίτηση για ακύρωση + 1 με 1.5 μετά. (πληρώνω πάγια κ την διαφορά απο την έκπτωση παγίου)μπορώ να το ακυρώσω χωρίς να επιβαρυνθώ η την πάτησα?