Γεια σας παιδια!
Εχω παραγγειλει απο τις 14 Ιανουαριου ενα ulefone paris απο την antelife. Δυστυχως εκανα checkout με απλη χρεωση της mastercard prepaid και οχι με paypal οποτε και δεν γνωριζω αν μπορω να παρω πισω τα χρηματα μου. Δυστυχως οι τυποι απλα δεν 'παιζονται!'. Δεν δινουν καμια εξηγηση και μαλιστα 5 μερες πριν μου ζητησαν αν εν τελει θελω το κινητο που το παρηγγειλα σε ασπρο, να μου το στειλουν σε γκρι γιατι τσεκαραν την αποθηκη και ειδαν οτι δεν υπαρχει αποθεμα σε ασπρο. Δεν ξερω πως να το χειριστω. Τους στελνω καθε μερα απο ενα μηνυμα εξηγωντας το ποσο απογοητευμενος ειμαι αλλα αυτοι εδω και 5 μερες δεν απαντουν.
Παρακαλω σε οποιαδηποτε βοηθεια!
Σας ευχαριστω.
Αλεξανδρος