Earendil91
Members-
Δημοσιεύσεις
9 -
Εγγραφή
-
Αξιολογήσεις
0%
About Earendil91
- Ημ. Γέννησης Απρίλιος 22
Earendil91's Achievements
Newbie (1/14)
10
Φήμη
-
Παίδες, σήμερα έμαθα ότι εγκρίθηκε αντικατάσταση/επιστροφή χρημάτων από το κατάστημα, το αναφέρω απλά ώστε αν τύχει κάτι παρόμοιο μελλοντικά σε κάποιον να γνωρίζει ότι η εταιρεία αναγνωρίζει το πρόβλημα και "ξηγιέται σωστα". Θα πάρω πάλι ακριβώς την ίδια συσκευή, καθώς φάνηκε ότι επρόκειτο απλά για ατυχία και όχι για γενικευμένο πρόβλημα. :)
-
Απόλυτα σωστό και λογικό αυτό που λες, θα έπρεπε να υπάρχει σαν επιλογή στις ρυθμίσεις (εδώ υπάρχει επιλογή για πιο φωτεινή οθόνη...). Αν και νομίζω οτι το φως από ένα ledaki που μπορεί να αλλάζει ανα ειδοποίηση όπως στο g2 δεν το φτάνει το AOD.
-
Ζελατίνα πάνω στις κάμερες δεν έχει. :P Οι οπίσθιες κάμερες είναι μια χαρά (κατά γενική ομολογία) και σίγουρα καλύτερες από πολλά ακριβότερα κινητά. Ωστόσο τσέκαρε μήπως έχει χαραχθεί το τζαμάκι τους γιατί φαίνεται να χαράζεται πολύ εύκολα, ειδάλλως ίσως έτυχες ελαττωματική συσκευή. Μήπως μπορείς να ανεβάσεις μία φωτό που να φαίνεται η ποιότητα των πίσω καμερών? Για την εμπρόσθια θα συμφωνήσω.
-
Πράγματι δεν εχει ασύρματη φόρτιση το ευρωπαικό μοντέλο, ακόμα και στα χαρακτηριστικά του skroutz το αναφέρει: https://www.skroutz.gr/s/11140103/LG-G6-32GB.html#spec Έχει αισθητήρα δαχτυλικού αποτυπώματος στο πίσω μέρος (power button) και μάλιστα πολύ γρήγορο. Επίσης έχει NFC αλλά δεν το χρησιμοποίησα.
-
Συμφωνώ απόλυτα με τον mclisme, η σωστή εξαγωγή συμπερασμάτων για το αν ενα πρόβλημα είναι γενικό ή μεμονωμένο πρέπει γίνεται προφανώς αφού ληφθεί υπόψη και η συχνότητα εμφάνισης σχετικών μηνυμάτων. Στην περίπτωσή μας βλέπω 3/2873 σχετικά παράπονα χρηστών (μαζί με το δικό μου) επομένως είναι τουλάχιστον αφελές να μιλάμε για γενικευμένο περιστατικό. Πιστεύω ότι τα παιδιά που θέλησαν να "υπερασπιστούν" την ποιότητα κατασκευής της συσκευής το έκαναν καλοπροαίρετα γιατί ίσως έχουν δει πολύ να πέφτει κράξιμο από χρήστες συσκευών άλλων εταιρειών. Να σημειώσω για λόγους πληρότητας ότι στα σχετικά fora του εξωτερικού το ίδιο ακριβώς πρόβλημα εμφανίστηκε και σε S7/S8. Ο λόγος που έκανα το ποστ ήταν αφενός για να ενημερώσω ότι υπάρχει ένα πρόβλημα (που ελπίζω να μην ξανααναφερθεί από άλλον γιατί είναι απαράδεκτο ακόμα και για κινητό των 50Ε) και αφετέρου να ρωτήσω εάν έτυχε σε κάποιο χρήστη και πώς το αντιμετώπισε. Εννοείται ότι δεν υπήρχε πρόθεση να κράξω τη συσκευή (ειδάλλως δεν θα την είχα αγοράσει καν). Από την άλλη, εάν συναντήσω ξανά κάποιο πρόβλημα απλά θα το αναφέρω και ο καθένας μπορεί να βγάλει τα συμπεράσματά του. Το δοκίμασα με άλλο ένα καλώδιο, αλλά δυστυχώς δεν άλλαξε κάτι. Επειδή δεν είχε περάσει διάστημα μιας βδομάδας θεώρησα λογικό να μην πειραματιστώ ιδιαίτερα και απλά να το επιστρέψω.
-
@konakis: Απ'οτι είδα κι άλλος ενας φίλος είχε παρόμοιο πρόβλημα (σελ.141):
-
Καλησπέρα παιδιά. Πρώην κάτοχος G2, δεν ένιωσα την ανάγκη να αλλάξω κινητό αυτά τα χρόνια, αλλά τον τελευταίο χρόνο έχει αρχίσει να δείχνει έντονα την "ηλικία" του, ειδικά με νέες πιο βαριές εφαρμογές. Αποφάσισα να αγοράσω το G6 αντί του S7 (όχι του edge λόγω της κυρτής οθόνης), παρακολουθώντας αυτό το thread καθώς και άλλα ξένα reviews που το θεωρούσαν ανώτερο στα περισσότερα σημεία. Την 5η μέρα μετά την αγορά, το κινητό εμφάνισε το κλασσικό πρόβλημα φόρτισης (βλ. https://www.google.gr/search?biw=1745&bih=863&q=LG+G6+MOISTURE+CHARGING+PROBLEM&oq=LG+G6+MOISTURE+CHARGING+PROBLEM&gs_l=psy-ab.3...3601.3601.0.3984.1.1.0.0.0.0.128.128.0j1.1.0.dummy_maps_web_fallback...0...1.1.64.psy-ab..0.0.0....0.yHzQOwDIBTc). Για όσους δεν ξέρουν, με το που το βύσμα συνδεθεί στη συσκευή, το εικονίδιο της μπαταρίας "τρελαίνεται", δείχνοντας ότι το κινητό ξεκινάει και σταματάει να φορτίζει αλλεπάλληλα (ακολουθούμενο από τους αντίστοιχους ήχους + δόνηση). Περιστασιακά, εμφανίζεται και ένα μήνυμα ότι η φόρτιση διακόπηκε λόγω εντοπισμού υγρασίας στην θύρα usb-c (πράγμα απίθανο, ωστόσο το τσέκαρα). Δοκίμασα διάφορες μεσοβέζικες λύσεις που κυκλοφορουν στο ιντερνετ (soft reset, φύσημα με πεπιεσμένο αέρα για πιθανό σκουπιδάκι στη θύρα, διαφορετικούς φορτιστές/καλώδια κτλ), αλλά το πρόβλημα παρέμενε. Έτσι το έστειλα ως DOA/DAP πίσω στο κατάστημα και αναμένω τον έλεγχο για να το αντικαταστήσω. Κατά τ'αλλα η συσκευή είναι αξιοπρεπέσατη, πολύ γρήγορη ακόμα και σε εντονο multitasking, εξαιρετικός ευρυγώνιος φακός (για κινητό), πολύ καλή διάρκεια μπαταρίας. Μου κακοφάνηκε η απαράδεκτη ποιότητα της εμπρόσθιας κάμερας ενώ γνώριζα ότι δεν ήταν τόσο καλή, καθώς και η έλλειψη led ειδοποίησης, το οποίο απλά είχα συνηθίσει από το G2. Το always-on display δεν πρόλαβα να το συνηθίσω ακόμα, ωστόσο φαίνεται να μην επηρεάζει δραματικά την διάρκεια ζωής της μπαταρίας και έτσι δεν το απενεργοποίησα. Ήθελα να ρωτήσω εάν κάποιος εδώ αντιμετώπισε το παραπάνω πρόβλημα φόρτισης και αν ναι πώς το αντιμετώπισε (πχ. εαν έγινε δεκτή η αλλαγή του προιόντος). Είμαι πολύ διχασμένος σχετικά με το αν πρέπει να ξαναεπιλέξω G6 ή εάν μετά από 1-2 μήνες θα εμφανίσει και η νέα συσκευή ανάλογο πρόβλημα (εκτός περιόδου DOA).
-
Να στε καλά παιδια, θα το δοκιμάσω μόνος μου γιατί η αλήθεια είναι οτι μπορεί να ακούσω τρελές παπάτζες αν το δώσω για σέρβις... Ευχαριστώ πολυ! :)
-
Καλησπέρα παίδες, Αντιμετωπίζω σοβαρό πρόβλημα με το HTC μου, μετά από πτώση το ακουστικό έχει νεκρωθεί με αποτέλεσμα να μην μπορώ να ακούσω τίποτα όταν με καλεί κάποιος, παρα μόνο όταν τον βάλω σε ανοιχτή ακρόαση. Επίσης, δεν ανταποκρίνεται ο αισθητήρας για τα εξωτερικά ακουστικά (hands-free) δηλαδή δεν καταλαβαίνει αν του βάζω ακουστικα και οπως είναι αναμενόμενο δεν βγαίνει ήχος ουτε απο αυτα. Τέλος, η κάμερα όταν την ανοίγω εμφανίζει μόνο μια μαύρη οθόνη και τίποτα άλλο, ούτε μενού ούτε επιλογες... τίποτα. Υποψιάζομαι ότι κάποιο pin έχει ξεκολλήσει... Σε κάθε περίπτωση, όλο το πάνω μέρος του κινητού τα έχει παίξει. Καμία παρόμοια περίπτωση που έχετε περάσει...? Αξίζει το service ή θα μου ζητήσουν πιο πολλά κι από την τωρινή αξία του κινητού? Eυχαριστώ πολύ!