Jump to content

slack0

Members
  • Δημοσιεύσεις

    15
  • Εγγραφή

  • Αξιολογήσεις

    0%

About slack0

  • Ημ. Γέννησης Απρίλιος 22

slack0's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Φήμη

  1. Μα το θέμα είναι ότι η αγορά μου έγινε 2 μέρες ΠΡΙΝ ξεκινήσει η προσφορά. Στο site προφανώς έγραφε ότι έχουν stock. Και δεν υπάρχει περίπτωση να μην υπήρχε stock και παρ' όλα αυτά να αποφάσισαν να το βάλουν και σε προσφορά. Οπότε έχουν έστω 1 μόνο παραγγελία πριν την προσφορά - την δική μου. Έχουν 5000 tablets στην αποθήκη. Περνάνε 2 μέρες που με γράφουν εμένα -δεκτόν- και αποφασίζουν να βάλουν την προσφορά. Έρχονται άλλες 10.000 παραγγελίες. Το λογικό θα ήταν να εξυπηρετηθούν εγώ και οι πρώτοι 4.999 από τις παραγγελίες που γίνανε μετά από μένα, και όσοι μείναν -χρονικά- να περιμένουν την επόμενη παρτίδα. Να στο πω αλλιώς, ποιός μου λέει εμένα ότι δε θα περιμένουν να εξυπηρετηθούν ΟΛΟΙ που πήραν με προσφορά και ΜΕΤΑ εγώ; Ήδη είδες ένας φίλος πιο πάνω όχι απλά στάλθηκε το tablet που πήρε με προσφορά, αλλά φτάνει και Ελλάδα τώρα.
  2. Είναι η μόνη λογική εξήγηση -για το δικό μου το μυαλό- που έγινε όλο αυτό. Η μόνη άλλη εξήγηση, είναι ότι εξυπηρετούν random της παραγγελίες, δηλαδή μπορώ να καταχωρήσω εγώ παραγγελία σήμερα, εσύ σε 10 μέρες, να ετοιμάσουν και να στείλουν το δικό σου και το δικό μου να χαθεί κάπου στο queue από "ατυχία". Έκατσα και έκανα printscreen της συζητήσεις με ημερομηνίες για να μη μιλάω έτσι στον αέρα. http://i.imgur.com/NzwCuO1.jpg Σχωράτε μου τα εγγλέζικα έγραφα γρήγορα φουριόζος :lol:
  3. Όπως λες το δικό σου σήμερα έφτασε Ελλάδα.. Το δικό μου, το παρήγγειλα 28/9 συγκεκριμένα. Δηλαδή είχαν 2 μέρες πριν καν μπει η προσφορά να το στείλουν, όμως όχι μόνο περίμεναν, αλλά πρώτα στείλαν τα tablets σε αυτούς που αγόρασαν με την προσφορά και μετά σκέφτηκαν εμένα. Να πω ότι το αγόραζα παράλληλα με την προσφορά και πάτησα ας πούμε κάποιο link και το βρήκα full price, ok το δέχομαι. Αλλά τώρα είχαν 2 ολόκληρες μέρες να με εξυπηρετήσουν πριν γίνει ο χαμός. Προφανώς δώσανε προταιραιότητα σε αυτούς με την προσφορά, γιατί σίγουρα θα προσέλκυαν νέους πελάτες και δεν ήθελαν να φανούν κακοί. Ας είναι. Τους τελευταίους μήνες είχα αφήσει πάνω από 1000ρικο στο Geekbuying. Αλλαγή ρότας προς Banggood και δυσφήμιση σε GearBest/Geekbuying για να μάθουν να σέβονται τους καλούς πελάτες. ----- προσθήκη μηνύματος 72 δευτ. μετά την υποβολή του προηγούμενου ----- Και το τραγικό είναι ότι άμα δεν έστελνα e-mail εγώ στις 20/10, ακόμα θα περίμενα. Ούτε καν να μου πούνε "Φίλε σε γράψαμε εκεί που δε πιάνει μελάνι, οπότε άναψε κεράκι και περίμενε τα επόμενα"
  4. Μετά την ιστορία που είχα με το GearBest - και ευτυχώς μπήκε στη μέση το Paypal και γλίτωσα - επέστρεψα στο γνωστό και γνώριμο GeekBuying. Έκανα μια παραγγελία 300 ευρώ με κινητά και διάφορα αξεσουάρ και όλα πήγαν καλά. Επιστρέφω τον Σεπτέμβριο (τέλη) κάνοντας πάλι παραγγελία κόντα 300 ευρώ, παίρνοντας εκτός των άλλον ένα Chuwi Hi10. Δε περνάνε 2 μέρες και βάζουν October sale το εν λόγω tablet προσφορά με δώρο ένα ασύρματο mouse αξίας $40. Στέλνω στο support τους λέω ξέρετε guys, πήρα το tablet 2 μέρες πιο πριν full price και δεν το έχετε στείλει ακόμα ή οτιδήποτε. Αντί να ακυρώνω την παραγγελία και να το αγοράζω πάλι με την προσφορά, δε μου βάζετε μέσα και το mouse; Μου λένε ότι τους τελείωσαν και δε γίνεται κτλ, αντ' αυτού μου προσφέρουν μελλοντικό κουπόνι άμα θέλω, οκ cool λέω δε πειράζει next time. Fast forward ένα μήνα, η παραγγελία δεν έχει ΦΥΓΕΙ ακόμα από αυτούς. Τους στέλνω μήνυμα και μου λένε το εξοργιστικό: "Λόγω της προσφοράς η ζήτηση ήταν τεράστια, και το προιόν εξαντλήθηκε. Θα περιμένετε μέχρι να μας έρθουν καινούργια tablets". Δηλαδή έκανα την παραγγελία ΠΡΙΝ την προσφορά, όταν το προιόν ήταν διαθέσιμο, πλήρωσα σαν τον μ@#$ full price χωρίς να πάρω το δώρο της προσφοράς και θα περιμένω ΠΑΝΩ από μήνα επειδή αποφάσισαν να εξυπηρετήσουν πρώτα τους πελάτες της προσφοράς, παρόλο που προηγούμαι χρονικά. ΜΕΓΑΛΟ FOUL. Ζητάω τα χρήματα μου πίσω και ακύρωση της παραγγελίας. Next stop: Banggood.
  5. Καλησπέρα και πάλι στο forum! Συνεχίζω εγώ με την ιστοριούλα μου. Το paypal προχώρησε το claim μου, επικοινωνώντας πρώτα με το Gearbest (που μου προσέφεραν 15 δολάρια refund.......... ), φυσικά το αρνήθηκα και το paypal έκρινε -προφανώς- ότι έχω δίκιο και ότι πρέπει να στείλω το κινητό για να πάρω full refund 78 και κάτι δολάρια. Φυσικά η διεύθυνση είναι στα Αγγλικά και σήμερα/αύριο θα πάω ταχυδρομείο να το στείλω. 2 ερωτήσεις: 1) Είδα σε προηγούμενες σελίδες ότι το στέλνω σαν επιστολή (όχι δέμα). Επειδή δε ξέρω πως είναι από άποψης χώρου η επιστολή, θα χωράει την συσκευασία του κινητού τυλιγμένη με το πλαστικό με της μπουρμπουλίθρες; Έχω έναν τέτοιο φάκελο (http://i.imgur.com/HTqaadz.jpg , http://i.imgur.com/YrpWiza.jpg) από αγορά ενός powerbank. Στη φωτό φαίνεται και το κουτί του doogee για reference. Να βάλω εκεί το κινητό και να κολλήσω πάνω τυπωμένη την διεύθυνση που μου έδωσε το paypal; Και μετά πάω ταχυδρομείο και απλά το δίνω για αποστολή; (Α ή Β προτεραιότητα; Ζητάω και tracking number ή μπαίνει αυτόματα;) 2) Στο mail που μου έστειλε το paypal με τη διεύθυνση, λέει μεταξύ άλλων το εξής: Δηλαδή το 'φαγα με τα μεταφορικά; Ή το στέλνει αυτόματα σε όλους και μετά παίρνουμε τα μεταφορικά μέσω της TELUS (https://en.paypal-returns.com/hc/en-us/requests/new?ticket_form_id=60702 ) ; Sorry σας έχω πρήξει αλλά είναι πρώτη φορά που στέλνω γενικά κάτι με ταχυδρομείο και πρώτη φορά που μου τυχαίνει ελαττωματικό προϊόν :D
  6. Καλά έχουν ξεφύγει εκεί στο Gearbest... Τους απάντησα ότι είναι απαράδεκτοι, αναγκάζομαι να κάνω claim επειδή δε συνεργάζονται καθόλου για να τους στείλω τη συσκευή πίσω και να μου στείλουν full refund και μου απαντάνε το εξής: Δηλαδή επειδή έχω dispute (και πλέον claim) ανοιχτό, δε μπορούν να μου πουν τη διεύθυνση τους... Πρώτη αγορά από Gearbest και μου έμεινε η ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ εντύπωση. Μακριά. Μόνο Geekbuying από δω και πέρα.
  7. Έχω απαυδήσει πια με το gearbest. Μετά από τόσες μέρες, το μόνο που κάνουν είναι να απαντάντε 1 φορά το 2ημερο στο dispute του Paypal και στο support ticket, υπεκφεύγοντας να μου πουν διεύθυνση και οδηγίες για να το στείλω πίσω. Μου είπαν μάλιστα ότι είναι ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΟ να είναι έτσι σε capacitive οθόνες, και να δοκιμάσω να κάνω μια πλήρης αποφόρτιση και ένα factory reset (ενώ τους έχω εξηγήσει/δείξει με video ότι ΔΕ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΧΕΙΡΙΣΤΩ ΤΟ ΚΙΝΗΤΟ από το πρώτο λεπτό λόγω της προβληματικής οθόνης). Αφού τους εξήγησα ότι και να λύνεται εύκολα, δε με ενδιαφέρει κάτι τέτοιο αφού εγώ πλήρωσα για ένα 100% λειτουργικό κινητό, τώρα μου απαντάνε στο ticket ότι για να μου κάνουν refund πρέπει να κλείσω το dispute, γιατί τώρα "κρατάει" τα λεφτά το Paypal. Στο Paypal dispute βέβαια δεν το έχουν γράψει αυτό, μόνο στο site τους. Ισχύει κάτι τέτοιο; Ή μου λένε βλακείες για να κλείσω το dispute και μετά να μου δώσουν ένα 50% refund και ένα πατ πατ στην πλάτη; Τι να κάνω; Να κλείσω το dispute και να ελπίζω να μου κάνουν full refund ή να κάνω claim με screenshots από την απάντησή τους και λόγο "I have evidence indicating that the seller may be fraudulent" ;
  8. Dispute άνοιξα επειδή προτάθηκε από τον φίλο @evmenis. Δεν έχω ξανακάνει ποτέ dispute/claim/whatever από το Paypal και νόμιζα ότι είχε τον ρόλο του "μάρτυρα" για τον διάλογο μεταξύ εμού και του gearbest που θα μπει στη μέση άμα δε τα βρούμε (claim). Οπότε μου φάνηκε λογικό να γίνεται στα "μέρη" του η συζήτηση. Τώρα που το λες, ναι σε περίπτωση που έρθει και 2ο ελαττωματικό θα υπάρχει πρόβλημα με το dispute. Οπότε τώρα να τους ξαναστείλω στο dispute "Μάγκες άλλαξα γνώμη, θέλω full refund για να το ξαναπαραγγείλω" και ζητάω διεύθυνση για αποστολή; Άμα μου αρχίσουν πάλι τα "περιμένετε άλλες 2-3-5-10 μέρες για να επικοινωνήσουμε με τον κατασκευαστή" και "πρέπει να το ελέγξουμε εμείς για να δούμε αν δικαιούστε refund κτλ" τότε το κάνω claim; Ωραία ευχαριστώ για το link, διαβάζω παράλληλα και εκείνο το thread. Απ' ότι κατάλαβα λοιπόν, υπάρχει η περίπτωση που το gearbest προτείνει να μου καλύψει και τα έξοδα αποστολής (χλωμό) οπότε θα δω refund το ποσό της αγοράς + τα έξοδα αποστολής (όσα μου πουν στα ΕΛΤΑ) και υπάρχει η περίπτωση που θα αρνηθούν από το gearbest τα έξοδα αποστολής (ή θα πουν μισά μισά) και θα μου κάνουν refund το ποσό της αγοράς. Εκεί τους λέω ένα μεγαλοπρεπές πριτς και συμπληρώνω αυτή τη φόρμα του Paypal με τα στοιχεία μου (πληροφορίες, Transaction ID, κόστος αποστολής από τα ΕΛΤΑ, φωτογραφία απόδειξης από τα ΕΛΤΑ + φωτογραφία με το δέμα μου ντυμένο επίσημα με τα απαραίτητα ρούχα έτοιμο για Κίνα) και μετά ηρεμώ γιατί έχω της πλάτες του Paypal. Σωστά; Ευχαριστώ και πάλι για όλα
  9. Καλησπέρα σε όλους @grinder @evmenis Ευχαριστώ για τις συμβουλές σας! Άνοιξα ticket όπως είπα στο Gearbest και παράλληλα (καλώς ή κακώς) dispute στο Paypal. Εξήγησα το πρόβλημα μου, έβαλα links με 3 βίντεο που το δείχνουν (unboxing, εκκίνηση κινητού, artifacts στην οθόνη) και ζήτησα αλλαγή αφού πρόκειται για DOA. Μου απάντησαν (copy paste) και στο Paypal και στο Gearbest ticket, ότι λυπούνται που έγινε αυτό κτλ κτλ και να τους δώσω 2 μέρες να επικοινωνήσουν με τον κατασκευαστή και μετά θα μου απαντήσουν για να δούμε πώς μπορεί να λυθεί. Εγώ τους απάντησα (στο dispute στο Paypal), ότι ευχαρίστως να τους δώσω 2 μέρες, απλά επειδή θα το στείλω πίσω (1 μήνας περίπου στο περίμενε) και μετά θα χρειαστεί να μου στείλουν νέα συσκευή (άλλος 1 μήνας), δε προτίθεμαι να περιμένω πολύ περισσότερο. Μια ιστορία που ξεκίνησε με 15-20 μέρες αναμονή θα καταλήξει στο 3μηνο... Αυτό έγινε 26/5. Σήμερα Δευτέρα δεν έχω νέα τους ακόμα. Τι να κάνω; Να περιμένω κι άλλες μέρες; Να το κάνω claim; Να τους στείλω μήπως και στο Gearbest ticket μπας και απαντήσουν; Για το ταχυδρομείο κατάλαβα, θα αυτοσχεδιάσω. Να βγάλω βίντεο και καθώς πακετάρω το κινητό στο ταχυδρομείο; Μη μου πουν τίποτα μετά του τύπου "Μα εμείς παραλάβαμε ένα κούτσουρο"
  10. Καλησπέρα! Χρειάζομαι μια βοήθεια, επειδή πρώτη φορά μου έτυχε ελαττωματικό προϊόν και επειδή δεν έχω ξαναστείλει ούτε γράμμα σε φίλο μέσω ΕΛΤΑ. Έκανα παραγγελία 5 Μαΐου το Doogee x5 pro από το gearbest και πλήρωσα μέσω Paypal. Έφτασε σήμερα 25 Μαΐου. ΕΥΤΥΧΩΣ, τράβηξα όλο το ξετύλιγμα/boot σε βίντεο. Με το που πάει να ανοίξει το κινητό, δε φαίνεται τίποτα στην οθόνη, παρά μόνο artifacts/άσπρες/γκρι/πράσινες γραμμές (χαλασμένο digitizer από παλιότερη εμπειρία με galaxy s4). Αυτή τη στιγμή έχω στη διάθεσή μου 2 βιντεάκια με ΟΛΑ τα βήματα που έκανα απ' όταν άρχισα να ξετυλίγω το δέμα, μέχρι και τα artifacts, τα σκισμένα περιτυλίγματα και ένα tab με έτοιμο support ticket και attachment τα εν λόγω βίντεο. Επειδή όπως ξαναλέω δεν έχω ΙΔΕΑ από αποστολή δεμάτων/φακέλων μέσω ταχυδρομείο, θα ήθελα -εμετικά- αναλυτικές πληροφορίες για το τι κινήσεις να κάνω. Από το διάβασμα στο παρόν thread τα έχω κάπως έτσι στο κεφάλι μου: 1) Στέλνω το support ticket στο gearbest, εξηγώντας τι έγινε και βάζοντας τα βίντεο. Ρωτάω τι μπορούμε να κάνουμε για να το λύσουν και περιμένω 2) α) Απαντάνε να το στείλω πίσω για επισκευή/full refund, ή β) απαντάνε πριτς δε μας νοιάζει δε ξέρουμε τίποτα λαλαλαλα Σε περίπτωση που όλα πάνε καλά: 3α) Τους λέω βεβαίως και ανοίγω dispute στο paypal (για να πάρω πίσω τα μεταφορικά) 4α) *Some post-office magic* Πάω ταχυδρομείο με το κουτί του κινητού παραμάσχαλα λέω γεια σας ήρθα; Μου δίνουν εκεί φάκελο/περιτύλιγμα με μπουρμπουλήθρες και γραμματόσημα; Πρέπει να τα έχω από πριν; Και αν ναι, από που τα παίρνω; Γράφω εγώ την διεύθυνση, ή η εξυπηρετική κυριούλα στο ΕΛΤΑ; Αν τη γράφω εγώ - επειδή τα Ελληνικά μου μοιάζουν περισσότερο με Κινέζικα- παίζει να χαθεί το δέμα; 5α) Αφού γίνουν όλα αυτά και έχω στα χέρια μου έτοιμο πακέτο/δέμα/φάκελο/whatever προς παράδοση, που το πάω; Και photo πότε βγάζω; Θα το δώσω σε κάποιον εκεί στα ΕΛΤΑ να μου βάλει τα barcodes/κτλ και μετά θα του πω μάγκα περίμενε να βγάλω και μια selfie; Κάτι πράσινες κόλλες και extra tracking number με 1 ευρώ, που τα ζητάω; Άμα με κοιτάν σαν εξωγήινο όταν τα ζητάω αυτά, πώς μπορώ να τους εξηγήσω τι θέλω; 6α) Στέλνω αυτά τα στοιχεία στο Paypal και μου βάζουν τα 9.20(?) στην πιστωτική; Τα υπόλοιπα -άμα ζητήσω refund- μου τα βάζει ο Κινέζος; Άμα ζητήσω απλά αλλαγή -όχι refund- το paypal πληρώνει πάλι τα μεταφορικά ή αυτά είναι από τσέπη; Σε περίπτωση που ο Κινέζος κάνει τον Κινέζο 3β) Κάνω claim στο Paypal με screenshot τα πριτς λαλαλλα του κινέζου 4β) Κάνω την παραπάνω διαδικασία για να στείλω το μπρίκι πίσω στον κινέζο 5β) Δείχνω τα στοιχεία στο paypal και μου βάζει τα λεφτά το κινητού + τα μεταφορικά για να το στείλω πίσω. Ευχαριστώ προκαταβολικά όποιον κάτσει να μου λύσει αυτές τις βασικές απορίες!
  11. Pipo M9 3G λοιπόν! Φαντάζομαι με το built in 3g εννοεί ότι βάζω μέσα μια cosmote sim ας πούμε και έχω κανονικά 3g όπως στο smartphone, σωστά;
  12. Καλησπέρα, Ενδιαφέρομαι για tablet 10 ιντσών και θέλω να έχει σχετικά καλή οθόνη, 2 GB RAM, και μεγάλη μπαταρία. Είμαι ανάμεσα στα Pipo Max M9 και U30GT2. Είδα ότι το U30GT2 έχει 1920x1080 ανάλυση οθόνης ενώ το Pipo Max M9 έχει 1280x800, ενώ έχουν ίδιο cpu/ram/gpu. Αυτό σημαίνει ότι το U30GT2 θα κολλάει περισσότερο από το Pipo ή/και θα καταναλώνει περισσότερη μπαταρία; Επίσης: 1) υπάρχει μήπως tablet αντίστοιχων δυνατοτήτων με 3g στο ίδιο εύρος τιμών (160-180 ευρώ) ; 2) τα μεταφορικά πόσο είναι; 3) επειδή έχω πρόβλημα με το paypal, είναι ασφαλές να βάλω πιστωτική; Ευχαριστώ για τον χρόνο σας !
  13. Θέλω 7" και πάνω και μπορώ να δώσω μέχρι 150 ευρώ! Θα ήθελα όμως να έχει και λίγο καλή ανάλυση οθόνης, γιατί κυρίως για διάβασμα/ταινίες θα το χρησιμοποιώ.
  14. Βρήκα και αυτό και μου φαίνεται πως είναι καλύτερο. Μήπως έχεις κάποιο άλλο υπ' όψιν σου (4core 2GB RAM) καλύτερο από αυτό που παρέθεσα, ή έστω περίπου ίδιο σε λιγότερα χρήματα; (γιατί αυτό υπερβαίνει κάπως το budget που ήμουν διατεθειμένος να δώσω για tablet)
  15. Καλησπέρα στο forum! Θα ήθελα να ρωτήσω τι γνώμη σας για το vido N80 από το εν λόγω κατάστημα. Είναι καλή η αγορά του; Το κατάστημα είναι αξιόπιστο; Πόσο θα κοστίσουν τα μεταφορικά και τι διαδικασία πρέπει να ακολουθήσω; Σας ευχαριστώ πολύ για τον χρόνο σας
×
×
  • Create New...