Jump to content

fabiars2

Members
  • Δημοσιεύσεις

    18
  • Εγγραφή

  • Αξιολογήσεις

    0%

About fabiars2

  • Ημ. Γέννησης Απρίλιος 22

fabiars2's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Φήμη

  1. Ξερει κανεις πως καθαριζουν οι γριλιες του ακουστικου γιατι γεμιζουν συνεχεια σκονη
  2. Οσο υπαρχει αυτη η αντιμετωπιση απο το ελληνικο service της htc δεν κλεινει το θεμα φιλε μου, γιατι αν χαλασει μενεις χωρις κινητο και πανε χαμενα τα 700 ευρο που εδωσες. Παρε καλυτερα ενα κλωνο απο την κινα με τα μισα λεφτα αν δεν σε ενδιαφερει το service. Αν πηγαινες σε ενα μαγαζι και σου ελεγε ξεκαθαρα οτι δεν σου παρεχει το service θα εφευγες τρεχοντας, ξεροντας οποτε αυτα που κανει το ελληνικο service γιατι να ξαναεπιλεξεις προιον της htc? ΥΓ: το καλυτερο service το εχω δει στην sony η οποια συνεργαζεται επισης με την arvato με λιγη ταλαιπωρια μου ειχαν αντικαταστησει την συσκευη και ηταν και ευγενεστατοι! Φιλικα παντα!!!
  3. Αυτος που αναφερω εγω ειναι υποτιθεται ο υπευθυνος στο τμημα φροντιδας πελατη της htc πιθανοτατα με καλουν απο εκει που αναφερεις. Θα ηθελα να σε ρωτησω αν γνωριζεις υπαρχει καποιος γενικος διευθυντης εδω στην Ελλαδα στον οποιο να μπορω να μιλησω ,οχι απο το τηλεφωνο ομως να παω εγω σε καποια γραφεια τους γιατι απο το τηλεφωνο δεν γινεται δουλεια, γιατι εχω αρχισει και νευριαζω με την απροσωπη τακτικη τους?
  4. Ναι φιλε μου αλλα εγω δεν θα ερθω σε επαφη με τον Ταιβανεζο υπευθυνο της htc αλλα με τον ελληνα αντιπροσωπο οποτε με ενδιαφερει τι αντιπροσωπους εχει η καθε εταιρια. Στο προηγουμενο κινητο μου το οποιο ειχα προβλημα η Σονυ μου το αντικατεστησε χωρις πολλα πολλα και μεσα στην ευγενια οι ανθρωποι ακομα και οταν εγω ημουν λιγο υπερβολικος στην αντιδραση μου, και γενικα βρηκα καποιο ανθρωπο που να τον ενδιαφερει αν εχω μεινει ευχαριστημενος με το προιον . Μπορει να μην εμεινα ικανοποιημενος με το κινητο της sony αλλα ομως με εξηπηρετησανε οσο μπορουσανε και αυτο εχω να το λεω! Εδω στην περιπτωση της htc διαπιστωνω οτι στην Ελλαδα ειναι μια απροσωπη εταιρια και αυτο ειναι απαραδεκτο.
  5. για μενα τελειωσε η htc ,και κινητο που να δειχνει ολογραμματα να βγαλει δεν προκειται να την ξανα εμπιστευτω. Θελω πρωτα απολλα να με σεβονται σαν ανθρωπο και καταναλωτη δεν γινεται να με αντιμετωπιζουν σαν ζητιανο που τους παρακαλαει να τον λυπηθουν και του διορθωσουν το προβλημα. Πρεπει παιδια καποια στιγμη να αλλαξουμε τακτικη και να μην ενισχυουμε επιχειρησεις που προσπαθουν να επιβαλουν τη δικη τους πολιτικη που παραβλεπει τα δικαιωματα μας. Ζουμε σε δυσκολους καιρους κα ξερετε πολυ καλα ποσο δυσκολο ειναι να βγαζεις εισοδημα σημερα. Πρεπει να σεβομαστε τον κοπο μας και να μην ζηταμε κατι λιγοτερο απο αυτο που πληρωνουμε. Και στην τελικη χρυσοπληρωνουμε αυτες τις συσκευες για να εχουμε υποτιθεται την ελληνικη εγγυηση , αν τελικα δεν υπαρχει υποστηριξη μετα την αγορα γιατι να μην φερω ενα κινεζικο απο το εξωτερικο με τα μισα λεφτα ετσι και αλλιως τα ιδια πλεονεκτηματα θα εχω. Παντος με παρηγορει λιγο το οτι και αλλοι αντιμετωπιζουν τα ιδια προβληματα με το service και τα αναφερουν σε δημοσιες σηζητησεις γιατι ετσι μπορει να προστατευθει ενας μελλοντικος πελατης (θυμα) απο κακη επιλογη εταιριας. Μακαρι να ειχα διαβασει και εγω αυτα τα μνμ.
  6. Ναι αυτος που αναφερω μιλαει σπαστα ελληνικα ξερω και το ονομα του αλλα δεν γνωριζω αν μπορω να το αναφερω στο φορουμ. Του ζητησα να με παραπεμπσει σε καποιον ανωτερο και η απαντηση του ειναι οτι αυτος ειναι ο ανωτερος, οπως επισης απο το call center μου απαντησαν οτι αυτο ειναι ο ανωτερος για την φροντιδα του πελατη.
  7. Ετσι οπως τα λες ειναι φιλε μου ! Εγω οταν τον ενημερωσα οτι θα στειλω email στην htc και οτι θα καλεσω στον συνηγορο του καταναλωτη ξερεις τι μου απαντησε ? ΄΄καντε οτι θελετε κυριε δεν χρειαζεται να με ενημερωσετε γιαυτο , τι νομισατε δλδ επειδη μου τα ειπατε αυτα θα φοβηθω και θα σας αντικαταστησω την συσκευη?΄΄ και οταν ενημερωσα στο call center για την συμπεριφορα του μου ειπαν οτι θα ακουσουν την συνομιλια και θα με ξανακαλεσουν για να λυθει το προβλημα μου. Και τελικα με ξαναπηρε ο εν λογο κυριος παλι με το ιδιο απαξιωτικο υφος και μου ελεγε τα ιδια πραγματα. Δλδ ολοκληρη η htc βασιζεται σε αυτον τον κυριο. Δεν ξερω παντος νιωθω εξαπατημενος λες και αγορασα κατι απο πλανοδιο και δεν μπορω να τον ξαναβρω για να μοου αντικαταστησει το προιον>
  8. μολις μιλησα παλι με τον υπευθυνο για πολλοστη φορα σχετικα με την επιθυμια μου για αντικατασταση συσκευης αναφεροντας και το σχετικο νομο (3042/2002 αρθρο 540) ο οποιος μου ανεφερε οτι η htc αντικαθιστα προιοντα της μονο κατα τις πρωτες 30 μερες της εγγυησης. Στην ερωτηση μου να μου αναφερει σε ποιο αρθρο αναφερετε αυτος ο ισχυρισμος η απαντηση του ηταν οτι δεν ειναι νομικος και δεν γνωριζει . Του ζητησα να με παραπευσει σε καποιον αρμοδιο και η απαντηση του ηταν οτι δεν υπαρχει αλλος αρμοδιος και οτι αυτος ειναι υπευθυνος για την φροντιδα των πελατων. Τετοια ανευθυνη συμπεριφορα δεν εχω συναντησει ουτε σε συνοικιακα μαγαζακια. Απαραδεκτο το ελληνικο τμημα εξυπηρετησης της htc. Καλο ειναι να ενημερωνουμε οσο μπορουμε για τετοια ζητηματα για να μην εχουνε και αλλοι τετοιες δυσαρεστες εκπληξεις. Πρεπει να σεβονται τα υπερογκα ποσα που δινουμε ,δεν αρκει ενα κινητο μονο να ειναι ωραιο αλλα να υπαρχει και υποστηριξη για να συνεχισουμε να το εχουμε.
  9. θα διαφωνησω μαζι σου φιλε μου πρεπει να λαμβανουμε υποψιν μας το service καθε εταιριας γιατι για να καταφερεις να ασκησεις τα δικαιωματα σου σου βγαζουν την πιστη και πολλες φορες δεν τα καταφερνεις. Εγω τους ανακοινωσα οτι θα καλεσω στη γραμμη του καταναλωτη και η απαντηση του ''υπευθυνου'' ηταν ΄΄ Μην μας ενημερωνεται κυριε καντε το, τι νομιζετε επειδη μου ειπατε οτι θα καλεσετε την γραμμη καταναλωτη θα φοβηθουμε και θα σας αλλαξουμε το κινητο!!!΄΄οποτε οπως καταλαβαινεις δεν ειναι πολυ ευκολο να διεκδικησεις τα δικαιωματα σου !!! Εχω ενημερωσει ηδη το αρμοδιο τμημα της htc για την συμπεριφορα του υπευθυνου και περιμενω απαντηση.
  10. εγω μιλησα σημερα με ενα εκπροσωπο της htc για Ελλαδα και ζητησα αντικατασταση συσκευης εχω το γνωστο προβλημα με το wifi και η συμπεριφορα του ηταν απαραδεκτη δεν τρεφουν κανενα σεβασμο προς τον καταναλωτη με ενα ειρωνικο υφος μου υπενθυμιζε συνεχεια οτι εμεις εχουμε την δικια μας πολιτικη υπονοοντας οτι δεν τους ενδιαφερουν ουτε οι νομοι ουτε τα παραπονα του καταναλωτη. Με αφησε με την εντυπωση οτι αφου το αγορασες και πηραμε τα λεφτα ουδεν λαθος αναγνωριζεται. Για μενα τελειωσε η htc δεν προκειτε να ξαναγορασω προιον της. ειναι κριμα παντος τοσο μεγαλες εταιριες να χαντακονονται απο κακο service.
  11. Ξερουμε αν θα διορθωθει με καποιο update?
  12. Παιδια εχει παρατηρησει κανεις οτι μετα την τελευταια αναβαθμηση εχει πεσει η φωτεινοτητα της οθονης?
  13. Ξερει κανεις αν υπαρχει καποιος τροπος να προστατευουμε την καμερα απο γρατζουνιες σε με καποια θηκη η μεβρανη η οτιδηποτε αλλο?
  14. Ναι θα με ενδιεφερε κατι τετοιο αλλα πες μας κιολας πως γινεται!!!
×
×
  • Create New...