καλησπέρα και καλή χρονια σε όλους, θα ήθελα να επισημάνω μια δυσάρεστη εμπειρία που είχα αυτές τις ημέρες απο την nokia εις γνώση των καταναλωτών...
1) δεν υπάρχει εξυπηρέτηση τηλεφωνική, έχει μια φόρμα που στέλνεις τα μυνήματα σου στην ιστοσελίδα, και μετά απο πολλά μυνήματα με πήρε κάποιος με απόκρυψη και αρνήθηκε να μου δώσει τηλέφωνο , είπε θα με ξαναπάρει και ποτέ δεν έγινε...,
Επίσης τα τοπικά σέρβις σου δίνουν ένα τηλέφωνο απο μια αφίσα που δεν λειτουργεί και απλώς σε παραπέμπουν στην ιστοσελίδα να γράψεις nokia.gr..εκει.. και μετά η αντιμετώπιση που είχα..ένας φαύλος κύκλος..
2) το σέρβις για ακριβά κινητά εντος εγγύησης δενγίνεται εδώ, πάνε εξωτερικο και κάνουν 15 με 20 ημέρες να έρθουν..
και 3) η κακή μου εμπειρία.. μετά απο επισκευή του κινητού μου Ν9 ήρθε πίσω με άλλη χειρότερη βλάβη ..έκλεινε ενώ μιλούσα... και το έστειλα καπάκι και ενώ έστειλα τα παράπονα μου και στο facebook της εταιρείας μου απάντησαν μην ανυσηχείτε θα γίνει αντικάσταση συσκευής και μετά απο 20 ημέρες, συνολικά 45μαζί με την πρώτη αποτυχημένη επισκευή μου είπαν α κάναμε επσικευή τελικα, αλλάξαμε μια πλακέτα.. κτλ μην ανυσηχείτε ελάτε να την πάρετε, ξέρετε ήρθε κιολας τελικά.. και αυτό αφού πήρα εγώ τηλ να μάθω, υποτίθεται όταν έχεις παράπονο σε παίρνουν αυτοί..
όπως καταλαβένεται εδώ υπάρχει κοροϊδία.. ψέμα, πέρα απο την ανύπαρκτη εξυπηρέτηση πελατών, εγώ Nokia δεν ξαναπέρνω... κάντε το γνωστό στους φίλους σας...