Jump to content

NikosEr

Members
  • Δημοσιεύσεις

    2
  • Εγγραφή

  • Αξιολογήσεις

    0%

About NikosEr

  • Ημ. Γέννησης 05/05/1973

NikosEr's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Φήμη

  1. Καλημέρα σε όλους Sorry για το delay. Λοιπόν μια μια οι απαντήσεις στα ερωτήαμτά σας : @ Kostas123pao Τους όρους του site τους διάβασα αλλά δεν γράφει κάτι συγκεκριμένο για την περίπτβσή μου.> Για τα 30$ περίμενα 4-5 μέρες και τελικά τα έλαβα μέσω paypal. @stargreek Τι εννοείς αν γνώριζα το paypal? Η πληρωμή έγινε μέσω paypal και μέσα απο εκεί μου επέστρεψαν τα 30$ @ΜΑΝΝ ναι φίλε μου τα 2 tablets δεν είχαν χρέωση για μεταφορικά έξοδα και δεν χρειάστηκε να πληρώσω κάτι σε τελωνείο Αυτά προς τοπ παρόν.
  2. Καλησπέρα σε όλη την παρέα έπρεπε να διαβάσω μερικά απο τα άρθρα σας εδώ μέσα πριν αποφασίσω να αγοράσω κινέζικο tablet pc απο to σκατοfocalprice.com. Πριν 1-2 μήνες αγόρασα online, χωρίς να κάνω εγγραφή στο site focalprice.com αφού δεν χρειαζόταν, 2 tablet pcs και πιο συγκεκριμένα 9.0" Android 4.0.3 1.2G External 3G Tablet PC with 8GB Hard Disk, Wi-Fi, Camera, Capacitive 5-point LCD Touch Screen (Black). Δυστηχώς δεν το έχει πια στο site για να σας στείλω το link. Μου κόστισε 97$ το ένα. Παρέλαβα τα 2 tablets 2-3 βδομάδες μετά (χωρίς τελωνεία). Εντωμεταξύ, είχα κάνει εγγραφή στο site για να μπορώ να παρακολουθώ την παραγγελεία μου (επαναλαμβάνω δεν ήταν απαραίτητο για την αγορά των tablets). Παρόλα αυτά στο λογαριασμό μου δεν φαινόταν τπτ για την κατάστασή αποστολής των δύο tablets. Τα παρέλαβα λοιπόν και εκεί αρχίζει ο Γολγοθάς μου..... Το ένα απο τα δύο έχει μια κάθετη κίτρινη γραμμή (απο πάνω μέχρι κάτω) κάτι σαν καμμένα pixels αλλά στην σειρά. Όποιος ενδιαφέρεται μπορώ να του στείλω foto. Άρχισα λοιπόν την αναζήτηση για να το στείλω πίσω και να μου στείλουν άλλο ή να το αλλάξω με κάποιο άλλο μοντέλο (θα ήθελα κάτι πιο καλό & γρήγορο). Προσπάθησα να ανοίξω μόνος μου RMA, χωρίς αποτέλεσμα. Μετά απο καμιά 10αριά email που άλλαξα με το πωλητή, με ενημερώνει πως δεν μπορώ να ανοίξω RMA γιατί το order ID μου δεν είναι μέσα στο σύστημά τους αφού η παραγγελεία μου έγινε χωρίς να έχω κάνει εγγραφή στο site. Προσπαθούσα εντωμεταξύ να επικοινωνήσω τηλεφωνικός μαζί τους χωρίς αποτέλεσμα. Με στέλνει λοιπόν και μιλάω (μέσω συστήμaτός τους) με ένα "τεχνικό" απο το support. Για να μην σας κουράζω, απλά να σας ενημερώνω πως δεν με άφησαν να ανοίξω RMA, δεν το επιτρέπει λέει ο κανονισμός τους, δεν με άφησαν να κάνω escalate την περίπτωσή μου σε κάποιο προιστάμενο και δεν με έφεραν σε επικοινωνία με κάποιον απο το legal department όπως τους ζήτησα. Με ενημέρωσαν πως σε αυτή την περίπτωση όπως η δική μου, αυτό που μπορούν να κάνουν ειναι να μου επιστρέψουν 30$ για να πάω να το φτιάξω εδώ στην Ελλάδα. Τώρα είμαι σε αναμονή για τα 30 δολλάρια (που να πω την αλήθεια δεν περιμένω να μου τα στείλουν) Θα σας κρατήσω ενήμερους, αλλά προσέχετε όποτε κάνετε παραγγελεία απο αυτό το site. Φιλικά Νίκος
×
×
  • Create New...