1. Επαναλαμβάνω ο εκπρόσωπος σας, επειδή μιλάω με εκπρόσωπο σας και από εδώ, απλά πλέον δημόσια, μου είχε μιλήσει για άλλο διακανονισμο. Και ότι πλέον οι εισπρακτικές εταιρείες δεν εργάζονται με αυτό τον τρόπο. Αλλά προφανώς, έπρεπε να ζητήσω και συγνώμη, που άκουσα ψέματα από την εκπρόσωπο σας. Αλλά πραγματικά, βάζετε τις εταιρείες αυτές, για να πάρουν 1188 ευρώ σε ένα μήνμα από τους πελάτες σας, σε 10 ημέρες και το λέτε διακανονισμό και μάλιστα κατ΄εξαίρεση;
2. Γιατί σας φαίνεται περιέργο, να γίνεται καταγραφή; Η HOL το κάνει; Με ενημερώνει ότι μπήκατε εκεί και κατεβάσατε τόσα δεδομένα; Αυτό είναι τόσο απλό για άλλες εταιρείες, ενώ για εσάς, σας φαίνεται και περιέργο; Πάρτε το αλλιώς. Δηλαδή, έκανα μεγάλη κίνηση δεδομένων, απλά δεν ξέρω που έγινε, αλλά πότε έγινε. Ας θυμηθώ λοιπόν, εγώ και οποιδσδήποτε άλλος χρήστης, σε ποια ιστοθέση μπήκε μέσα στο μήνα. Μάλλον και εδώ δουλευόμαστε κύριοι.
3. Σήμερα έμαθα ότι στην φραγή εξερχομένων κλήσεων, δεν πληρώνω πάγιο; Αυτό δεν υπήρχε σε καμία επικοινωνία [δεκάδες μηνύματα] τόσους αυτούς τους δύο μήνες. Γιατί; μήπως σαν μοχλό πίεσης, για να πληρώσω αυτό το υπέρογκο και άδικο ποσό χρημάτων, νομίζοντας ότι θα πληρώνω πάγια. Και αυτό διότι εγώ το ανέφερα συνέχεια, αλλά απάντηση καμία.
Ναι κύριοι, έπεσα θύμα σας, γιατί μόνο με μια επικοινωνία με τις υπόλοιπες εταιρείες επικοινωνίας, κατάλαβα αρκετά πράγματα. Όπως ότι με τα δικά σας προγράμματα ογκοχρέωσης, πέρνεις 2GB με 20 ευρώ και στην wind με 25 ευρώ, πέρνεις 30GB. Αλλά πέρα από το οικονομικό κόστος, το ψυχολογικό, είναι που με ώθησε, να σας <ξεμπροστιάζω> στο διαδίκτυο!!!!!!