Nells
Members-
Δημοσιεύσεις
40 -
Εγγραφή
-
Αξιολογήσεις
0%
About Nells
- Ημ. Γέννησης 15/02/1980
Κινητή τηλεφωνία
-
Δίκτυο κινητής
Wind - Ελλάδα
Nells's Achievements
Newbie (1/14)
10
Φήμη
-
Καλη τύχη!
-
Διαγωνισμός: Κερδίστε το «σκληροτράχηλο» Doogee DG700 TITANS2!
Nells replied to myphone.bot's topic in Απόψεις
Καλή μου τύχη -
Όλα καλά, αλλά 4 μήνες μήνες χωρίς τηλέφωνο, να προσπαθώ να τα βγάλω πέρα με ένα δανεικό lumia 520 (τι εμπειρία και αυτά τα windows phone!) Η ειρωνεία είναι ότι όταν έψαχνα για κινητό και ήμουν μεταξύ Sony και LG, όσοι ξέρουν από κινητά με απέτρεπαν να πάω σε Sony λόγω κακής αντιμετώπισης service. Τραγικό...:p
-
Εδώ η συνέχεια, τέσσερις μήνες μετά: http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?t=415728
-
Η παρακάτω εμπειρία έρχεται σε συνέχεια αυτών των ποστ: http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?p=5881052#post5881052 http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?p=5901339#post5901339 Το κινητό ήρθε στα χέρια μου προχθές μετά από ένα διάστημα τεσσάρων μηνών περίπου. Το κυνήγησα όσο άντεξα να περιμένω να κινηθούν οι διαδικασίες. Αυτό πήρε από αρχές Ιανουαρίου μέχρι προχτές, αρχές Μαίου. Εγώ θα παραθέσω τις κινήσεις που έγιναν, απλώς αναφέροντας τις συνομιλίες. Ο καθένας ας βγάλει τα συμπεράσματα του. Υπάρχει όλη η αλληλογραφία για να στηρίξει τα γραφόμενα και είναι στην διάθεση οποιουδήποτε την ζητήσει. Το κινητό αγοράστηκε αρχές Δεκεμβρίου στην τιμή των 139,89 ευρώ και είναι Ευρωπαικής προέλευσης με κανονική εγγύηση. Με το ξεκίνημα της νέας χρονιάς παρουσίασε πρόβλημα με την δόνηση του. Δεν σταματούσε να δονείται ακόμη και κλειστό. Σταματούσε μόνο βγάζοντας την μπαταρία. Όλες οι υπόλοιπες λειτουργίες του ήταν όμως κανονικές. Αφού δεν μπόρεσα με reset να το σταματήσω, στις 8 ή 9 Ιανουρίου επικοινώνησα με το σέρβις της LG και είπαν να το στείλω εκεί αφού έλεγξαν και διαπίστωσαν ότι με καλύπτει η πανευρωπαική εγγύηση. Έτσι προχώρησαν στην διαδικασία παραλαβής του κινητού στις 10 Ιανουαρίου του 2015. Στις 19 Ιανουαρίου 2015 και μέρα Δευτέρα επικοινώνησα μαζί τους για να δω που βρίσκεται η διαδικασία επισκευής και πότε θα παραλάβω το κινητό μου. Με παρέπεμψαν στο εξουσιοδοτημένο σέρβις τους “Procordia” οι οποίοι ενημέρωσαν ότι η επισκευή δεν μπορεί να περάσει στην εγγύηση λόγω εκτεταμένης οξείδωσης. Μου κοστολόγησαν την επισκευή στα 159,78 ευρώ εκτός εγγύησης. Με ρώτησαν αν ήθελα να το επισκευάσουν ή να μου το στείλουν πίσω ανεπισκεύαστο. Δεδομένου ότι ήταν μια συσκευή που δούλεψε λιγότερο από μήνα και φυσικά κατά την διάρκεια κατοχής του ουδέποτε πλησίασε σε μέρος με υγρασία, είπα να περιμένουν. Επικοινώνησε ο σύζυγος με τα κεντρικά γραφεία της LG όπου μετά από συζήτηση με εκπρόσωπο τους μου είπαν ότι δεν μπορούν να κάνουν τίποτα, παρότι ήμουν ανοικτή σε διαφόρων τύπων λύσεις. Στην συνέχεια πήρε στο κατάστημα που αγόρασα την συσκευή, ζητώντας να δώσουν λύση στο πρόβλημα που παρουσίασε η συσκευή που αγοράστηκε μόλις λίγες μέρες πριν, και δυστυχώς ούτε κι εκείνοι έδωσαν καμία λύση. Κατόπιν μη ικανοποιητικής για εμένα λύσης από την επίσημη αντιπροσωπεία της LG και το κατάστημα αγοράς, επειδή στην ουσία η μόνη πρόταση ήταν επισκευή με 159,78 ευρώ, και έχοντας το κινητό ακόμη στο σέρβις τους ανοικτό, έδειξα τις φωτογραφίες που μου έστειλαν σε πτυχιούχο ραδιοηλεκτρονικό ο οποίος μου διαβεβαίωσε ότι τέτοιας έκτασης οξείδωση και μάλιστα σε όλο το εσωτερικό του τηλεφώνου δεν μπορεί να συμβεί μέσα στο διάστημα λίγων ημερών που το είχα στα χέρια μου. Έπειτα από τα παραπάνω προχώρησα σε καταγγελία στον συνήγορο του καταναλωτή, έχοντας μια συνεχή επικοινωνία. Οι άνθρωποι έκαναν ότι μπορούσαν, αλλά η αντιπροσωπεία της LG ήταν ανένδοτη στην θέση της. Έτσι πέρασε σχεδόν το πρώτο τρίμηνο. Στην συνέχεια στον συνήγορο του καταναλωτή μου πρότειναν να στείλω και την βεβαίωση του τοπικού ηλεκτρονικού που είδε τις φωτογραφίες και διέγνωσε ότι η ζημιά αυτή δεν μπορεί να συμβεί σε τέτοιο χρονικό διάστημα. Την έστειλα, αλλά δεν την έλαβαν υπόψιν, επειδή ο δικός τους ηλεκτρονικός πιστοποιούσε το αντίθετο και επιπρόσθετα η διάγνωση του τοπικού ηλεκτρονικού έγινε από φωτογραφίες οπότε δεν μπορούσαν να την δεχτούν. Είναι οι ίδιες φωτογραφίες που έστειλαν σε εμένα για να δεχτώ ότι το κινητό μου έχει οξείδωση. Επίσης ήταν κατηγορηματικοί ότι το τηλέφωνο πήρε υγρασία ενώ ήταν στην κατοχή μου, επειδή τα εργοστασιακά πρότυπα κατασκευής τους εξασφαλίζουν ότι αποκλείεται να φύγει από το εργοστάσιο τους έτσι. Κατά την άποψη τους οξειδώθηκαν συγκεκριμένα εξαρτήματα του κινητού ενώ ήταν στην κατοχή μου. Έτσι, με το πέρας και αυτής της διαδικασίας φτάσαμε στο σήμερα. Ο συνήγορος του καταναλωτή μου πρότεινε να συνεχίσουμε καλώντας εκπρόσωπο τους να συζητήσουμε, αλλά το θεώρησα χάσιμο χρόνου πλέον, δεδομένου ότι δεν ζητούσα ούτε καν αλλαγή της συσκευής, παρά μόνο επισκευή της. Από την στιγμή που δεν θα αφιέρωναν λίγο χρόνο επισκευής και ένα ανταλλακτικό που παίρνουν χονδρική για λίγα ευρώ για να ικανοποιήσουν έναν πελάτη, δεν θεώρησα πιθανό να καταφέρω κάτι περισσότερο σε ένα τραπέζι διαπραγμάτευσης. Έτσι ζήτησα να μου επιστρέψουν το κινητό ανεπισκεύαστο, που ήρθε προχτές. Κι από εδώ αρχίζει το ενδιαφέρον σημείο. Μια και δεν είχαμε να χάσουμε τίποτα και το κινητό δεν είχε εγγύηση, το πήρε ο σύζυγος και το άνοιξε αφού παρακολούθησε πρώτα ένα βίντεο που έδειχνε πως ανοίγει το μοντέλο αυτό. Αφού το άνοιξε, αφαίρεσε το buzer της δόνηση από το κινητό και πήγε σε τοπικό κατάστημα να παραγγείλει ένα καινούριο buzzer. Το κατάστημα έτυχε να έχει εκεί ένα μεταχειρισμένο από κάποιο σπασμένο ίδιο μοντέλο που το έδωσε χωρίς χρέωση (με ένα ψάξιμο στο EBAY ο σύζυγος διαπίστωσε ότι το ανταλλακτικό κάνει καινούριο περίπου 6 ευρώ). Το τηλέφωνο λειτουργεί κανονικά πλέον με την καινούρια δόνηση. Άντε καλοδούλευτο να είναι... Τα συμπεράσματα δικά σας.
-
Πασχαλινός διαγωνισμός: Κερδίστε 2 Xiaomi Hongmi Note 4G από τη WIND!
Nells replied to myphone.bot's topic in Απόψεις
καλή μας επιτυχία -
Καλη επιτυχία!
-
Καλή μου τύχη!
-
Οι ταινίες ασφαλείας είναι διαφορετικές και είναι σίγουρο ότι δεν τις αλλάζουν οι αντιπρόσωποι. Δεν έχουν λόγο να το κάνουν. Η αλλαγή γίνεται αργότερα. Αλλιώς πως ένα σφραγισμένο κινητό που προοριζόταν για την Αγγλική αγορά, με διαφορετικές πρίζες, έχει μέσα φορτιστή που χρησιμοποιούμε στην υπόλοιπη Ευρώπη πχ; Ή πως ένα κινητό χρώματος μαύρου έχει μέσα άσπρο φορτιστή και άσπρα ακουστικά; Στα κινητά παράλληλης εισαγωγής που προορίζονται για άλλες χώρες, καλώς ή κακώς ανοίγονται για τον πιο απλό λόγο όπως την αλλαγή συμβατού φορτιστή για την χώρα παραεισαγωγής, έως τον πιο δόλιο λόγο που μπορεί να υπάρχει. Για την δική μου περίπτωση με το L90 δεν βρέθηκε άκρη από τις τηλεφωνικές επικοινωνίες, οπότε ακολούθησα τον μακρύ δρόμο των απαραίτητων ενεργειών και ότι βγει. Όταν τελειώσει το θέμα θα σας ενημερώσω τι έγινε.
-
Κάποια ταινία είχε πάνω. Δεν θα την έλεγα ασφαλείας. Παλιά οι ταινίες ασφαλείας όταν τις άνοιγες άφηναν ένα υδατογράφημα που έδειχνε την παραβίαση.Οι τωρινές ταινίες ασφαλείας είναι ένα λευκό αυτοκόλλητο που μπορώ να εκτυπώσω κι εγώ στο σπίτι μου, πόσο μάλλον κάποιο κατάστημα. Αν μου δείξετε πως πρέπει να είναι μια κανονική ταινία θα μπορέσω να το επαληθεύσω. Σύμφωνα με τον νόμο έχει ευθύνη και το μαγαζί προς τον καταναλωτή. Δεν θέλω να αναφέρω ακόμη ποιο είναι, επειδή ευελπιστώ ότι ίσως δώσουν λύση στο πρόβλημα μου. Μάλιστα δεν είμαι περιστασιακός τους πελάτης, αφού λίγες μέρες μετά την αγορά του LG αγόρασα κι άλλο κινητό από εκεί, αρκετά ακριβότερο.
-
Έκανα hard reset πριν το στείλω και δεν διορθώθηκε το πρόβλημα. Μου έστειλαν φωτογραφίες απο το εσωτερικό του κινητού που δείχνουν την οξείδωση. Διάβρωση τέτοιου βαθμού και σε όλα σχεδόν τα εξαρτήματα εσωτερικά, κατα την γνώμη μου και γνώμη φίλου ηλεκτρονικού που τις είδε, δείχνει σταθερή έκθεση σε υγρασία επί μακρόν ή ότι πήρε απότομα μέσα πολύ νερό. Με δεδομένο ότι δεν πήρε απότομα μέσα νερό, αφού θα σταματούσε να δουλεύει σε τέτοια περίπτωση κατευθείαν και ότι είναι μόλις τρεις εβδομάδες στην κατοχή μου, άρα δεν το άφησα σε συνθήκες υγρασίας επι μακρόν, θεωρώ ότι το κινητό είναι ελαττωματικό από δική τους υπαιτιότητα. Είτε του καταστήματος που το αγόρασα και δεν το είχε αποθηκευμένο σε σωστές συνθήκες, είτε του εργοστασίου. Φυσικά θα το κυνηγήσω με καταγγελίες και με αναφορές όπου είναι δυνατόν. Κινητό 25 ημερών; Δεν τρελάθηκα να κάτσω να την φάω!
-
καλη τυχη!
-
Σε L90 dual sim αγορασμένο τριών εβδομάδων παρουσιάστηκε πρόβλημα στην δόνηση. Ενεργοποιήθηκε και δεν μπορούσε να απενεργοποιηθεί, ακόμη και όταν το τηλέφωνο ήταν κλειστό. Πέρα από το πρόβλημα στην δόνηση που δούλευε συνέχεια, οι υπόλοιπες λειτουργίες του τηλεφώνου ήταν κανονικές. Στάλθηκε στην LG κανονικά βάση ΙΜΕΙ, ανοίχτηκε και βρήκαν ότι έχει οξείδωση μέσα, σε αρκετά σημεία. Δεν περνάνε την επισκευή στην εγγύηση λόγω της οξείδωσης και ζητάνε 159 ευρώ για επισκευή σε ένα τηλέφωνο που αγοράστηκε καινούριο 139 ευρώ λίγες μέρες πριν. Το κατάστημα αγοράς ρίχνει την ευθύνη στην αντιπροσωπεία και λέει ότι δεν είναι υπεύθυνο εκείνο για την προβληματική συσκευή και να τα βρω με την αντιπροσωπεία της LG. Μάλιστα μου είπε ότι έχει ξανασυναντήσει το ίδιο πρόβλημα σε μοντέλο της ίδιας εταιρίας. Να αναφέρω ότι στο κινητό ουδέποτε πλησίασε σταγόνα νερού στις περίπου 3 εβδομάδες χρήσης του που βρισκόταν στα χέρια μου και για όλο αυτό το διάστημα δούλευε υποδειγματικά. Σε τι κινήσεις μου προτείνετε να προχωρήσω, δεδομένου ότι δεν πρόκειται να καταπιώ τέτοια χασούρα για κινητό τριών εβδομάδων χωρίς να κάνω κυριολεκτικά όλες τις ενέργειες που περνάνε απο το χέρι μου.
-
Δεν έβαλα καμία εφαρμογή. Εκει που δούλευε κανονικά, ξεκίνησε να δονείται. Εκανα και hard reset και τίποτα. To κινητό είναι απο μαγαζι απο το skroutz. Θα απευθυνθώ εκεί ή στην αντιπροσωπεία της LG; Είναι Ευρωπαϊκό.