Jump to content

porfos

Members
  • Δημοσιεύσεις

    33
  • Εγγραφή

  • Αξιολογήσεις

    0%

About porfos

  • Ημ. Γέννησης Απρίλιος 2

porfos's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Φήμη

  1. porfos

    Poco X3 NFC

    Το κινητό εμφανίστηκε στο Skroutz: https://www.skroutz.gr/s/24678558/Xiaomi-Poco-X3-NFC-128GB-Shadow-Gray.html
  2. Μόλις παρέλαβα το στγκεκριμένο κινητό και θέλω να ξεκλειδώσω τον bootloader. Υπάρχει λόγος να ζητήσω άδεια από την Xiaomi ή προχωράω με fastboot; Γιατί κάποιοι διαβάζω πως ζητάνε άδεια;; EDIT: κάθισα διάβασα και έμαθα.
  3. Θυμάστε τι σημαίνουν τα μηνύματα στο track it της procordia; Τι σημαίνει ready; τι άλλα μηνύματα δίνει;
  4. Από σημάδια έχω σπάσει δύο δοντάκια απο αυτά που κρατάνε το εσωτερικό πίσω κάλυμμα. Αν αναφέρω με ειλικρίνεια το γεγονός και εφόσον γνωρίζουν ότι οι πλακέτες αυτές σκάνε, λέτε δεν θα βοηθήσει; Εν τω μεταξύ το κινητό ανοίγει. Απο αυτό σας γράφω. Δεν είναι ότι του προκάλεσα βλάβη. Ρωτάω πιο πολύ όσους έχουν εμπειρία απο επισκέψεις σε εξουσιοδοτημένο service και μπορούν να προβλέψουν πως θα με αντιμετωπίσουν. Σας ευχαριστώ για τον χρόνο σας!
  5. Χαίρετε, το LG G3 μου παρουσίασε πρόβλημα με την πλακέτα και μπήκα να γράψω την ιστορία μου μήπως πάρω κάποια συμβουλή για το πως να το χειριστώ. Το πρόβλημα το παρουσίασε το Σάββατο. Δεν άνοιγε με τίποτα. Βάλε βγάλε μπαταρία, φόρτισμα, τίποτα. Μόνο μια στιγμή μια μπλέ οθόνη. Δεν ήξερα καν ότι πολλά G3 παρουσιάζουν αυτό το πρόβλημα. Συνεπώς το έψαξα και επειδή ήθελα να σώσω αρχεία το πείραξα και άναψε. Διάβασα πως με την αλλαγή πλακέτας η procordia δηλώνει πως τα δεδομένα τα χάνεις. Και έπρεπε να σώσω κάποια αρχεία της σχολής. Λέγοντας το πείραξα το άνοιξα, έλυσα τις βίδες και έβαλα ένα χαρτάκι σε ένα σημείο που προτείνανε κάποιοι ομοιοπαθόντες ώστε να κάνει επαφή ο επεξεργαστής με την ψύχτρα. Και όντως άνοιξε. Κάπου εκεί ανακάλυψα πως είμαι εντός εγγύησης. Τα δεδομένα λοιπόν έχουν ως εξής. Η πλακέτα έχει παρουσιάσει πρόβλημα και το έχω πληρωμένο το κινητό και είμαι εντός εγγύησης. Το άνοιξα αφού είχε παρουσιάσει το πρόβλημα. Γνωρίζω ότι αν καταλάβει η procordia πως η συσκευή έχει υποστεί επέμβαση αρνείται οποιαδήποτε εξυπηρέτηση γιατί μπορεί να προκλήθηκε η ζημιά από αυτή την επέμβαση και δεν μπορεί να γνωρίζει αν η βλάβη συνέβει πριν η μετά από την επέμβαση. Πως εκτιμάτε την κατάσταση; Υπάρχει περίπτωση να δεχθούν να μου αλλάξουν την πλακέτα χωρίς χρέωση;
  6. Καλή επιτυχία! Για την φουκαριάρα την μάνα μου το θέλω.
×
×
  • Create New...