Γνωστοποιώ την απαράδεκτη συμπεριφορά της Cyta που ένα σχεδόν μήνα μετά την αίτηση διακοπής του συμβολαίου μαζί της συνεχίζει να με ταλαιπωρεί, καθυστερώντας να δώσει τέλος στον λογαριασμό μου, με αποτέλεσμα να συνεχίζω να χρεώνομαι το πάγιο.
Εξηγούμαι:
Στις 12/3 έκανα αίτηση στον ΟΤΕ για μεταφορά της γραμμής που είχα στην Cyta.
Το αίτημα όμως συνεχώς ακυρωνόταν από την Cyta με το αιτιολογικό ότι δεν έχω πληρώσει τον τελευταίο λογαριασμό, ο οποίος δεν έφτασε ποτέ. Πέρασα ο ίδιος από την Cyta στις 28/3 και κατέβαλα αμέσως το ποσό επιστρέφοντας και τον εξοπλισμό. Μέχρι σήμερα με ενημέρωνε ο ΟΤΕ πως το αίτημά μου ακυρωνόταν διαρκώς.
Εννοείται πως τυχόν ισχυρισμός της Cyta πως καθυστερεί το αίτημα από τον ΟΤΕ δεν ευσταθεί καθώς έχω ευθεία επικοινωνία με τους υπεύθυνους του υποκαταστήματος της οδού Μικράς Ασίας και άλλωστε ποια εταιρεία δεν θα ήθελα να αρχίσει να εισπράττει από τον πελάτη της; Απεναντίας, η Cyta έχει συμφέρον να συνεχίσει να εισπράττει το πάγιο.
Η υπάλληλος μάλιστα κάθε φορά με ενημερώνει πως εξακολουθώ να φαίνομαι στο σύστημα της εταιρείας ως πελάτης της, συνεπώς «τρέχει» διαρκώς το πάγιο.
Για να αποφύγω λοιπόν μια τέτοια απαράδεκτη χρέωση, έκανα σήμερα αίτηση κατάργησης της σχετικής τηλεφωνικής γραμμής, για την οποία όμως και το σχετικό υποκατάστημα της Cyta με ενημέρωσε «να περιμένω τηλέφωνο από τα κεντρικά» ώστε να μου σταλεί ειδικό έντυπο, που θα πρέπει να υπογράψω και να τους στείλω. Εννοείται πως και εδώ, όσο το τηλέφωνο και το έντυπο δεν μου έρχονται, τόσο συνεχίζει να «τρέχει» το πάγιο. Σε λίγο μάλιστα συμπληρώνεται αισίως και ένας μήνας και προχωράμε.
Να σημειώσω ότι για όλες αυτές τις συνεννοήσεις αναγκάζομαι να πηγαίνω στο υποκατάστημα της Cyta στην Λεωφ. Παπάγου στην περιοχή Ζωγράφου, στην περιοχή που έμενα προτού μετακομίσω, μακριά δηλαδή από την κατοικία μου, καθώς
αλλά όπως με ενημέρωσε η υπηρεσία τους δεν υπάρχει υποκατάστημα στον περιοχή μου (Ηλιούπολη) παρά μόνο στην οδό Φιλολάου στο Παγκράτι (όπου είναι αδύνατο όχι να παρκάρεις, αλλά και να σταθμεύσεις για λίγο). Επίσης το εν λόγω υποκατάστημα ισχυρίζεται πως δεν διαθέτει τηλέφωνο, προφανώς για να τηλεφωνούμε στο 13877 και να χρεωνόμαστε κι εκεί γενναία.
Επειδή λοιπόν επιφυλάσσομαι παντός νόμιμου δικαιώματος, ετοιμάζομαι για σχετικές καταγγελίες στο Ινστιτούτο Καταναλωτών και άλλες υπηρεσίες καθώς και σε σχετικές δημοσιεύσεις στον έντυπο και ηλεκτρονικό τύπο, απαίτησα άμεσα από την Cyta να με ενημερώσει
α. για ποιο λόγο δεν με ενημέρωσε στο αρχικό μας συμβόλαιο πως μετά την αίτηση διακοπής του συμβολαίου θα συνεχίσει να μου χρεώνει το πάγιο για όσο καιρό θέλει
β. για ποιο λόγο ακύρωνε διαρκώς το αίτημα φορητότητας προς τον ΟΤΕ
γ. πότε ακριβώς σκοπεύει να καταργήσει την τηλεφωνική γραμμή.
Προς το παρόν καμία ενημέρωση.
Ρωτώ λοιπόν, εθιμικά ο κάθε προηγούμενος πάροχος μπορεί να καθυστερεί την κατάργηση της γραμμής για όσο χρόνο θέλει;
Φυσικά η Cyta οφείλει να με ενημερώσει τηλεφωνικώς και όχι διαδικτυακώς, εφόσον ακριβώς εξαιτίας της καθυστέρησης της δεν έχω διαδίκτυο ούτε προτίθεμαι να πληρώνω κάθε μέρα νετ καφέ για να περιμένω την απάντηση της.