Jump to content

DjVassel

Members
  • Δημοσιεύσεις

    19
  • Εγγραφή

  • Αξιολογήσεις

    0%

About DjVassel

  • Ημ. Γέννησης 14/09/1984

Κινητή τηλεφωνία

  • Δίκτυο κινητής
    Vodafone - Ελλάδα

DjVassel's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Φήμη

  1. Υπάρχουν και μη αυθεντικα σε κοστος κατω του μισου. Εγω τα δουλευω 2 χρονια τωρα και δεν εχω παραπονα, μπορεις να δεις και κριτικες στο skroutz
  2. Ενημερωση: Τελικα ο επιμένων νικά. Οταν σταλθηκε το mail στη Samsung με τις φωτογραφιες της πλακετας και την αναφορα οτι δεν εντοπιστηκε πουθενα οξειδωση πλακετας, με καλεσε υπευθυνος της samsung μεσα σε 1 μερα (που πριν κανω αυτο δε με καλεσε για 35 ημέρες) και με ενημερωσε οτι αποφασισαν να περασουν το τηλεφωνο μου στην εγγυηση. Θα επιδιορθωθει και θα εχει κανονικα 2 χρονια εγγυηση απο την ημερομηνια αγορας του. Συμπερασμα, σε περιπτωσεις που ξερετε οτι εχετε δικιο, η λυση φαινεται να ειναι αυτη. Πιστοποιηση απο καποιον ουδετερο τεχνικο οτι δεν υπαρχει το προβλημα το οποιο προφασιζονται για να βγει εκτος εγγυησης, αποστολη τους στην εταιρια, και ενημερωση οτι με αυτα τα στοιχεια, αν δεν αλλαξουν αποφαση, θα καταθεσετε μηνυση. Ελπιζω να βοηθησω καποιους ομοιοπαθουντες
  3. Ενημέρωση για το θέμα. Επειδή δε μπορώ να περιμένω το τελος καλοκαιριού για να λειτουργήσουν ΙΝΚΑ και συνηγορος καταναλωτη, εδωσα το τηλεφωνο σε τεχνικο (διαπιστευμένο) για να το επιδιορθώσει. Εψαχνε 1 ωρα ο ανθρωπος και οξειδωση στην πλακετα δε βρηκε πουθενα. Οποτε συνεχίζουμε με μηνύσεις. Για όσους γνωρίζουν απο τεχνικά θέματα, τα διαπιστευτήρια εδω: http://postimg.org/gallery/kzucrznu/1cb5244a/
  4. Τα δικα μου παντως δε τα διαβασαν γιατι μου πουλησαν και υφος. Ειλικρινα τοσο ασχημη εξυπηρετηση δεν ειχα ποτε σε καμια συναλλαγη μου. Ειναι απαραδεκτοι οι τυποι, αν θελετε να μην μπλεξετε μαζι τους πραγματικα κοιταξτε για κατι αλλο, αλλωστε πλεον LG, Motorola και αλλες βγαζουν σαφως καλυτερα κινητα.
  5. Επανερχομαι για ενημερωση Σημερα 26/7 και 1 μηνα μετα την αναφορα προβληματος στη Samsung, με καλεσε καποια υπεθυνη, που με υφακι μου ειπε "Το τηλεφωνο εχει υγρασια, δεν εχουμε να αποδειξουμε τιποτα σε κανεναν, τελος" Εκρεμμει η καταγγελια στον συνηγορο καταναλωτη, χωρις ομως να ευελπιστω για τιποτα. Απλα να σκεφθείτε 2 φορες πριν μπλεξετε με την εταιρία-παρωδία Samsung
  6. 20η ημερα, καμια απαντηση απο την Samsung. Αν μη τι αλλο αυτο δειχνει ενοχή...
  7. 13η μερα και ακομα καμια απαντηση απο τους υπευθυνους. Απορω ρε παιδια κανεις σας δε κυνηγησε την εταιρια να βρει το δικιο του; Εχω κανει καταγγελια σε ολους τους φορεις και καταναλωνω απειρο χρονο στο να βγαλω μια ακρη.
  8. Διαβαζοντας και τη δικη σου εμπειρια, καταλαβαινω οτι μαλλον ειναι γελοια εταιρια η συγκεκριμενη. Προσπαθουν με καθε τροπο να βγαλουν τις συσκευες εκτος εγγυησης. Δεν θα αγορασω ξανα το οτιδηποτε απο αυτους
  9. Δες και το θεμα που ανοιξα εγω και θα καταλαβεις... Πραγματικα η υποστηριξη πελατων τους ειναι για γελια
  10. Θα ήθελα να μοιραστώ μαζί σας την 1η μου επαφή με τη Samsung, και την ταλαιπωρία που υφίσταμαι εξαιτιας τους. Αγορασα 14/6 ενα κινητο Samsung Galaxy 3 Neo (i9301) απο κατάστημα των Αθηνών, σφραγισμένο στο κουτι του. Ακυκλοφόρητο ως τότε στην Ελλάδα, και ειδική παραγγελία μιας και γνωρίζω τους ιδιοκτήτες του καταστήματος. Το κινητό χρησιμοποιήθηκε μόνο για testing απο αξεσουαρ για το ηλεκτρονικο μου καταστημα (δλδ να κουμπωσω ενα καλωδιο, ενα dock station κτλ για να επιβεβαιωσω οτι λειτουργουν πριν σταλουν στον πελατη). Την 9η μερα λειτουργίας της συσκευης, κόλλησε, εκανε μονο του επανεκκινηση και reboot. Λειτουργησε για 2-3 ωρες ακομα, και μετα επεσε σε ενα κυκλο reboot απο τον οποιο δεν εβγαινε με τιποτα. Το τηλέφωνο το πήγα στις 24/6 στο εξουσιοδοτημένο service Samsung "MyService" στη Θεσσαλονικη. Το αφησα και μου ειπαν σε 2 ημέρες θα σε καλέσουμε να περασεις να το παρεις. 2 μερες μετα, καλεσα να δω τι γινεται μιας και δεν ειχα ειδοποιηση, και μου λενε "Το ψαχνουμε, ακομα δεν εχουμε βρει τι ακριβως φταιει, θα σε ενημερώσουμε". Την 3η μέρα τους ξανακαλω αφου παλι δεν ειχα ενημερωση για να ακουσω το εξης: "Εχουμε θεμα, το κινητο είναι γεματο υγρασία και εχει οξειδωθεί σε διάφορα σημεία". Πηγαίνοντας στο service, τους εξηγησα οτι το τηλεφωνο δεν ειχε την παραμικρή επαφη με οτιδήποτε μπορεί να εχει σχεση με υγρασια (νερό, υδρατμούς, ιδρώτα, τσάντα με μπουκαλάκι νερο διπλα κτλ κτλ). Φυσικα η απαντηση ηταν οτι απο τη στιγμη που εγω βλεπω οξειδωση δεν κανω τιποτα γιατι ειναι εκτος εγγυησης. Το τηλεφωνο σταλθηκε πισω στο κατάστημα, ωστε να το δώσουν σε δικό τους ανθρωπο μεσα στο κεντρικο service της Samsung για να το ελεγξει. Φυσικα καλεσα και στην εξυπηρετηση Samsung στις 27/6 οπου μου ανοιξαν καρτέλα πελατη, τους περιεργραψα λεπτομερώς τι συνέβει, και μου είπαν οτι το θέμα το προωθούν για να με καλέσει υπέυθυνος της Samsung. Απο τις 27/6 εως και σημερα 5/7 ΔΕΝ ΜΕ ΕΧΕΙ ΚΑΛΕΣΕΙ ΚΑΝΕΙΣ απο τη samsung παρόλο που τους καλώ καθε μερα και τους πιεζω να με παρει υπευθυνος για να βρουμε μια λυση. Στα κεντρικα του service της Samsung μου επιβεβαιωσαν την οξειδωση της πλακέτας. Και οι απορίες μου έιναι οι εξης. Για ποιο λογο επι 2 ημέρες ελεγχου του τηλεφωνου στο myservice δεν διαπιστωθηκε οτιδηποτε, και την 3η ημέρα ξαφνικα απεκτησε οξειδωση και υγρασια Για ποιο λογο δεν υπαρχουν φωτογραφιες την ημερα και ωρα παραλαβης της συσκευης ως οφειλαν, (σημειωνω οτι ΟΛΟΙ οι αισθητηρες υγρασιας της συσκευης ειναι ΚΑΤΑΛΕΥΚΟΙ Γιατι η Samsung αδιαφορει και τραινάρει το θέμα, μεχρι να αγανακτησω και να σταματησω να ασχολούμαι; Έχει γίνει ήδη καταγγελία στο ΙΝ.ΚΑ και περιμενω την επισημη θέση της Samsung. Το δημοσιοποιώ μόνο και μόνο γιατι η εταιρία αδιαφορει εδω και μερες, οποτε το χρησιμοποιώ και σαν μεσο πίεσης. Οσοι με ξερουν εδω μέσα, γνωριζουν οτι είμαι στον χώρο τον κινητών εδώ και χρόνια, ασχολούμαι με το θέμα και επαγγελματικά, και δεν θα έκανα τέτοιο θέμα για μια συσκευη στην οποία έκανα την παραμικρή ζημιά εγώ. Θα ήθελα να ζητησω απο οποιον έχει κάποια παρόμοια περίπτωση, να ενημερώση για το τι άλλες ενέργειες εκανε και τι αποτελεσμα είχε. Φυσικά οπως δημοσιοποιώ αυτό, θα δημοσιοποιήσω και την όποια απόφαση της εταιρίας Samsung για τη λύση του θέματος.
  11. Τετοιες εφαρμογες θα υπαρχουν μονο κατοπιν jailbreak
  12. Να προσθεσω σε αυτα που λεει ο φιλος, οτι θα πρεπει να δοκιμασεις αν εχεις πολλες συσκευες usb κουμπωμενες στον υπολογιστη (εκτυπωτες, scanners, σκληρους κτλ) να τα αφαιρεσεις γιατι μπορει να μη φτανει το ρευμα του τροφοδοτικου να τα σηκωσει ολα και γι αυτο να μην αναγνωριζει την συσκευη σε μια usb
  13. Να σαι καλα για τα καλα λογια. Οσο για τους φακους, θα ριξω μια ματια μηπως βρω κατι καλο!
  14. Παιδιά έχει κανείς γνώμη για την ποιότητα της σταθερής Wind στην Χαλκίδα; Ψαχνει η κοπέλα μου τη θα βάλει στο νέο της σπίτι και η προσφορά της Wind φαίνεται καλή...
  15. Καλησπερα κι απο μενα. Αν και χρονια χρηστης του iphonehellas, ειμαι τελειως νεος εδω. Φανταζομαι θα δω πολλους γνωστους απο το αλλο φορουμ στα σχετικα με apple topics. Οσο για τα iPhone, παντα ημουν χρηστης nokia μεχρι που πηρα πριν ενα ακριβως χρόνο το 1ο μου iPhone... και η συνεχεια γνωστή, σε 6 μήνες απο τότε ανοιξα ηλεκτρονικό κατάστημα σχετικά με iPhone! Αυτο τα λέει όλα για το κόλλημα που έφαγα!
×
×
  • Create New...