Jump to content

chrisbytaxi

Members
  • Δημοσιεύσεις

    11
  • Εγγραφή

  • Αξιολογήσεις

    0%

chrisbytaxi's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Φήμη

  1. Παρακαλώ η πληρωμή των ασφαλίστρων των κοινόχρηστων χώρων (και του ασανσέρ) είναι υποχρέωση των ιδιοκτητών ή και των ενοικιαστών;
  2. Καλησπερα ,θα μπορουσε κανεις να με ενημερωσει εαν η αλλαγη κεντρικης κεραιας στην πολυκατοικια ( λογω φθορας ) ειναι δαπανη που επιβαρυνει τον ιδιοκτητη η τον ενοικιαστη ?
  3. οκ. θα το συζητησω μαζι της αλλα δεν πιστευω να βγει κατι.
  4. ναι με το ζορι θελει να συμμετεχει σε ενα μερος του κοστους. και τις περισοτερες φορες δεν συμμετεχει καθολου.
  5. Δεν ειναι υποχρεωση του ιδιοκτητη αυτες οι επισκευες ? Δεν χαλασε απο κακη χρηση, χαλασε απο φυσιολογικη φθορα.
  6. Νοικιαζω ενα διαμερισμα 22 χρονια σε μια πολυκατοικια 40 ετων. Εδω και καιρο αρχιζουν να χαλανε διαφορα πραγματα στο διαμερισμα, οπως π.χ. τα ρολα της μπαλκονοπορτας. Το κοστος επισκευης ειναι περιπου 80 ευρω και η ιδιοκτητρια με το ζορι θελει να συμετασχει σε ενα μερος της δαπανης, ειναι λογικο αυτο ?
  7. Διάβασα και απ'οτι κατάλαβα το γραφείο διαχείρισης και ο κηπουρός πληρώνετε απο τον ιδιοκτήτη (εκτός εαν δεν διάβασα καλά). Τώρα πες μου,για τους 4-5 μήνες που πλήρωσα τα κοινόχρηστα με τις δαπάνες που δεν με αφορούν , τι κάνω. Τα ζητάω απο τον ιδιοκτήτη ή δεν γίνετε τώρα αφού τα εχω ήδη πληρώση.Και κάτι τελευταίο. Δεν ειναι υποχρεωμένος ο διαχειριστής η το γραφείο διαχείρισης να ξεχωρίζουν απο την αρχη ποιές δαπάνες αφορούν τον ιδιοκτήτη και ποιές τους ενοικιαστές ?
  8. Πληρώνουμε κάθε μήνα 156 ευρω αμοιβή διαχείρισης,80 ευρω για κηπουρό και 29 !! ευρω για έκδοση κοινοχρήστων. Το ποσόν που μου αντιστοιχει είναι 8 ευρω και κατι. Οταν επικοινώνισα με το γραφείο διαχείρισης για να μάθω εαν όλες αυτές οι δαπάνες αφορούν και τους ενοικιαστές, η απάντηση που πήρα ήταν:<ο ιδιοκτήτης έχει το καταστατικό της πολυκατοικίας το οποίο τα αναφέρει ολα αυτά> φυσικά ο ιδιοκτήτης δεν το έχει ,δεν ξέρει τι γράφει μέσα και φυσικά δεν μου το έδειξε πρίν υπογράψουμε το συμβόλαιο.Το οποίο φυσικά δεν αναφέρει τίποτα για γραφεία διαχείρισης και κηπουρούς. Παρακαλώ πέστε μου εγώ τι πρέπει να κάνω ,να συνεχίζω να πληρώνω ολα αυτά.?
  9. Πληρώνουμε κάθε μήνα 156 ευρω αμοιβή διαχείρισης,80 ευρω για κηπουρό και 29 !! ευρω για έκδοση κοινοχρήστων.

    Το ποσόν που μου αντιστοιχει είναι 8 ευρω και κατι. Οταν επικοινώνισα με το γραφείο διαχείρισης για να μάθω εαν όλες αυτές οι δαπάνες αφορούν και τους ενοικιαστές, η απάντηση που πήρα ήταν:<ο ιδιοκτήτης έχει το καταστατικό της πολυκατοικίας το οποίο τα αναφέρει ολα αυτά> φυσικά ο ιδιοκτήτης δεν το έχει ,δεν ξέρει τι γράφει μέσα και φυσικά δεν μου το έδειξε πρίν υπογράψουμε το συμβόλαιο.Το οποίο φυσικά δεν αναφέρει τίποτα για γραφεία διαχείρισης και κηπουρούς. Παρακαλώ πέστε μου εγώ τι πρέπει να κάνω ,να συνεχίζω να πληρώνω ολα αυτά.?

×
×
  • Create New...