Καλημέρα σας αν και πίστευα ότι έχουν λυθεί μερικά βασικά θέματα εξυπηρέτησης έπεσα έξω και θέλω την βοήθειά σας γατί είμαι λίγο πριν την απόγνωση αν έιχατε και σεις παρόμοια εμπειρία. Είμαι πελάτης cosmote πάνω από 2 χρόνια και περίπου στο πάσχα ανανέωσα το συμβόλαιό μου (2 γραμμές) για 18 μήνες ακόμα. την μια γραμμή την χρησιμοποιώ εγώ και την άλλη ο αδερφός μου και λόγω πλημελούς δικής μας ενημέρωσης και επίσης το ίδιο της εταιρίας δημιουργήθηκε ένα μεγάλο χρέος λόγω roaming που δεν μπορεί να αποπληρωθεί με την μια. Και εδώ αρχίζει το πρόβλημα: ενώ έχω κάνει αίτημα διακανονισμού, με πήραν από δικηγορικό γραφείο (εκεί κατευθύνονται τα αιτήματα), τους εξήγησα ότι δεν γίνετε με 3 δόσεις να τα καταφέρω οπότε μου είπαν να ξανακάνω αίτημα με περισσότερες δόσεις έχω πέσει σε μια απίθανη εβδομάδα όπου μου έχουν κάνει φραγή, δεν με έχουν πάρει ποτέ, τους έχω κάνει 15 τηλέφωνα και παίρνω την στερεότυπη απάντηση ότι το τμήμα διακανονισμού θα επικοινωνήσει μαζί μου και ότι δεν διαθέτει τηλέφωνο να τους καλέσω εγώ (!!!!) , ότι δεν μπορεί να γίνει άρση της φραγής πριν συνεννοηθούμε (!!!!!) ότι αν θελήσω να φύγω από το συμβόλαιο θα πληρώσω ένα ποσό που θα μου πει το τμήμα ακυρώσεων το οποίο ποτέ δεν απαντάει, ότι οι πελάτες είναι ευχαριστημένοι (σε ερώτηση αν όλο αυτό το ιστορικό το χαρακτηρίζουν εξυπηρέτηση) και γενικά ένα στυλάκι ανευθυνουπέυθυνων και σπάσιμο νεύρων ενώ όυτε αρνήθηκα το χρεός και απλά προσπαθώ να το βάλω σε δόσεις που να μπορώ να πληρώσω. επειδή είμαι ήδη 1 εβδομάδα με φραγή και μου έχει κόψει τα πόδια τι μπορώ να κάνω; έχετε καμιά ιδέα; ευχαριστώ εκ των προτέρων.