Jump to content

luckystar

Members
  • Δημοσιεύσεις

    4
  • Εγγραφή

  • Αξιολογήσεις

    0%

About luckystar

  • Ημ. Γέννησης Απρίλιος 11

luckystar's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Φήμη

  1. καλημερα! :) πηγα στο Resolution Centre, ειπα πως δεν εχω λαβει το αντικειμενο, μου δωσαν καποιο χρονο να περιμενω μηπως ανταποκριθει ο πωλητης, και μετα την παροδο αυτου του χρονου σε ξαναρωτανε αν τα βρηκες με τον πωλητη, ωστε να κλεισεις την υποθεση, αν οχι λες παλι με λιγα λογια τι εχει συμβει στην καθε περιπτωση, ζητας refund και μετα αφηνεις το Customer Support να παρει την τελικη αποφαση .. και σε ειδοποιουν αν δικαιωθηκες στο αιτημα σου.
  2. σας ευχαριστω πολυ παιδια!!! σημερα εκλεισε και η τελευταια υποθεση που ειχα ανοιξει για τους εξαφανισμενους πωλητες. υπερ μου και οι δυο!:D αργησα να σας απαντησω γιατι οπως θα ξερετε παιρνει λιγο χρονο η επιλυση.. ευτυχως ολα πηγαν καλα!
  3. καλησπερα! εκανα μια παραγγελια στο ebay, πληρωσα μεσω paypal, αλλα πλεον ο πωλητης εχει απενεργοποιημενο λογαριασμο.. (eBay note: This user is no longer registered) θελω να ακυρωσω την παραγγελεια αυτη και να μην χρεωθω το ποσο ή να μου επιστραφει. πηγα σημερα στο resolution center -με στειλαν στο αγγλικο- και τους εγραψα πως για αυτο το προιον: εχω πληρωσει με paypal, οτι επικοινωνησα με pm με τον πωλητη, οτι δεν μου απαντησε, και προσθεσα πως πλεον δεν ειναι μελος.. και πως θελω full refund. Και μου απαντησαν: επισης σημερα μου ηρθε μηνυμα πως αποσυρθηκε ενα προιον που ειχα παραγγειλει, δηλαδη μου εστειλε μηνυμα το ebay: πηγα λοιπον παλι στο Resolution Center +"I haven't received it yet" εκανα παλι αιτημα για full refund και οταν ολοκληρωσα την διαδικασια βγηκε αυτο το μηνυμα: και σε πμ μου γραψαν παλι: δεν καταλαβαινω γιατι μου λενε να βρω ακρη με τον πωλητη... αφου στην πρωτη περιπτωση δεν ειναι καν πια μελος και στη δευτερη το e bay απο μονο του μου ακυρωσε την παραγγελια..:wacko: τι να κανω για να λυθει το θεμα?
×
×
  • Create New...