Jump to content

gaidouri

Members
  • Δημοσιεύσεις

    2
  • Εγγραφή

  • Αξιολογήσεις

    0%

About gaidouri

  • Ημ. Γέννησης Μάρτιος 24

Κινητή τηλεφωνία

  • Δίκτυο κινητής
    Vodafone - Ελλάδα

gaidouri's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Φήμη

  1. επιβεβαιώνω και εγώ στο παρελθόν ότι το geekbuying μου χει στείλει ανοιγμένο tablet εμφανώς χρησιμοποιημένο και μου το πούλησε ως καινούργιο. σε ανταλλαγή email μου είπαν ότι τα ανοίγουν πάντα για έλεγχο αν λειτουργουν... επίσης geekbuying πρόσφατη αγορά την ακύρωσα όταν πέρασαν 25 μέρες και δεν έστελναν κινητό που υποτίθεται το είχαν σε stock. Κάθε βδομάδα από Δευτέρα σε Δευτέρα με πηγαίνανε... banggood 3 χρόνια αγοράζω, ούτε μισό πρόβλημα...
  2. Καλημέρα σε όλους τους συμφορουμίτες! Νέο μέλος στο φόρυμ, νέος κάτοχος bb curve 9300 επίσης.:yahoo: Μου χουν δημιουργηθεί κάποιες απορίες, όσον αφορά το BIS και το BES! Αρχικά το BIS μου το έχει ενεργοποιήσει κανονικά η vodafone, έχω bbm, μπένω στο Internet κλπ κλπ. Αυτό που είχα δει στην cosmote είναι ότι χρεώνανε τα bis πακέτα με 6-7-8-9-10 ευρώ το μήνα, στη vodafone μου είπαν ότι αφου έχω data plan 350mb, απλά μου ενεργοποιούν το BIS δωρεάν και χρησιμοποιώ τα δεδομένα του data plan κανονικά όπως και με όλα τα προηγούμενα smartphones που είχα. Καλά τα λέω μέχρι εδώ; Πάμε στην ιστορία που με ενδιαφέρει περισσότερο τώρα. Έχω ρυθμίσει χωρίς κανένα πρόβλημα τα internet emails μου. Gmail, hotmail κλπ κλπ. Έιχα ρυθμίσει και της δουλειάς μου το email, ξεκινόντας τη διαδικασία να ρυθμίσω ένα internet email, μετά διαλέγοντας την επιλογή "Other" εβαζα τα στοιχεία μου, έβρισκε μόνο του ότι είναι της hol το email και ρύθμιζε τους διακομιστές όπως αυτό νόμιζε. Το θέμα είναι ότι βλέπω ότι δεν λειτουργεί ικανοποιητικά έτσι συν του ότι το χω κάνει delete 3 φορές και κάθε φορά που το κάνω add πάει και βάζει άλλους διακομιστές κάθε φορά :lol: και γενικότερα μια παίρνει emails μια όχι και με έχει κουράσει. :dash: Έτσι αποφάσισα να το κάνω τo email μέσω BES που δεν είχα καμία ιδέα για το πως γίνεται αυτή η διαδικασία. Πήρα στη vodafone μου λένε να επικοινωνήσω με το ΙΤ της εταιρίας μου. Το θέμα είναι ότι εγώ είμαι το IT της εταιρίας μας :lol: και κάποιοι ακόμα συνάδελφοι που κανείς τους δεν έχει ασχοληθεί με blackberry. Γνωρίζει κανείς τις ενέργειες που πρέπει να γίνουν από μεριά της εταιρίας; Όταν πάω να ρυθμίσω email από enterprise, Μου ζητάει activation code το οποίο λογικά το παράγει το IT της εταιρίας αφού στηθεί κάποιος enterprise server? Να σημειώσω τέλος ότι όταν μπαίνω να προσθέσω νέο email sto bb δεν μου έχει πάντα την επιλογή για enterprise email, μπορεί να χρειαστεί να κάνω κανα reset για να την εμφανίσει ή μπενοβγαίνω για να την εμφανίσει! Ευχαριστώ για το χρόνο σας παιδιά, και συγνώμη για το μακροσκελές αύτο ποστ :X Edit: και μια τελευταία ερώτηση, όταν είσαι συνεδεμένος σε wifi, η ανταλλαγή των email γίνεται μέσω του wifi ή μεσω του 3g?
×
×
  • Create New...