Jump to content

tech_nic

Members
  • Δημοσιεύσεις

    5
  • Εγγραφή

  • Αξιολογήσεις

    0%

About tech_nic

  • Ημ. Γέννησης Απρίλιος 11

tech_nic's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Φήμη

  1. Νικο με γεια πολυ καλη η συσκευη οσο δουλευει! Εμενα απλα μια μερα παγωσε ενω το ειχα στα χερια μου και εκανα δουλεια στον υπολογιστη μεσω teamviewer! απο τοτε(18/8) περιμενω το σερβις ποτε θα φιλοτιμηθει να το κοιταξει, οσο για το θεμα παραεισαγωγης θα σου πω οταν εχω νεοτερα γιατι και το δικο μου ηταν απο γερμανια.
  2. Το βρισκω απαραδεκτο μια εταιρεια του μεγεθους της HTC να εχει σερβις το οποιο κλεινει για διακοπες και δεν υπαρχει ανθρωπος να κανει την δουλεια που πρεπει! Χαιρομαι που εσυ εξυπηρετήθηκες συντομα. Σκεψου ομως αυτο που σου περιγραφω: χαλαει η συσκευη που εχεις σχεδον ενα μηνα στα χερια σου, το σερβις ειναι κλειστο περναει μια βδομαδα, ανοιγει μια εβδομαδα μετα πας την συσκευη και σου λενε οτι θα ελεγχθει σε 2 εβδομαδες γιατι οι τεχνικοι ειναι ακομα σε αδεια! Αν εσυ κρινεις οτι αυτο ειναι σωστη πολιτικη εταιρειας οκ, εμενα δεν με ικανοποιει παντως οπως και τους περισσοτερους που θα παθεναν το ιδιο! Παμε για τριτη βδομαδα χωρις τηλεφωνο και να δω ποσο θα διαρκεσει ακομα! Και να σημειωθει οτι δεν εχω κατι με τους ανθρωπους! δεν φταιει ο τεχνικος που ειχε αδεια, φταιει αυτος που δεν εχει φροντισει να καλυψει το κενο του με αποτελεσμα να δημιουργειται ολο αυτο! Ειναι απαραδεκτο απλα! Να πουμε στις συσκευες να μην χαλανε τον αυγουστο!
  3. Ένα site το οποίο αναφέρει διάφορα reviews για το τηλέφωνο συμπεριλαμβανομένου και του δικού μου το οποίο παρατήρησα ότι το έχουν πάθει κι άλλοι χρήστες, σε έναν έχει συμβεί 2 φορές, με λύση την αλλαγή motherboard! http://www.gsmarena.com/htc_desire_s-reviews-3776.php
  4. Το τηλέφωνο γνωρίζω ότι είναι από χώρα ΕΕ άρα δεν τίθεται θέμα παρεισαγωγής, καθώς διέπουν οι ίδιοι κανόνες όλες τις χώρες της ΕΕ και εφόσον η συσκευή πωλείται στην Ελλάδα από την HTC καλύπτεται κανονικά από εγγύηση βάση του "Warranty Statement" που περιλαμβάνεται στην συσκευασία. Θα συνεχίσω να γράφω όσο θα εξελίσσεται η ταλαιπωρία μου για να είστε ενήμεροι.
  5. Λοιπον παιδες το αγορασα κι εγω το κινητο αρχες Ιουλιου και μεσα σε εναμιση μηνα χαλασε και δεν κανει ουτε factory reset απο HBOOT mode!!! Ειναι στο σερβις αυτη την στιγμη, το οποιο ειναι δυσλειτουργικο, και διαβαζα οτι αν ειναι παραεισαγωγης υπαρχει πιθανοτητα να σου πουν οτι δεν ισχύει η εγγύηση! Θα σας ενημερωσω για την συνεχεια αλλα μεχρι στιγμης ειμαι ηδη 2 εβδομαδες χωρις τηλεφωνο και περιμενω απο βδομαδα "Δευτερα,Τριτη ισως Τεταρτη...", οπως ειπε χαρακτηριστικα η κοπελα στο τηλεφωνο που τους καλεσα σημερα, να ελεγχθεί! Και βλεπουμε... Παντως σκοπευω να το παω μακρια το θεματακι ιδιως αν δεν με ικανοποιησει η απαντηση του σερβις καθως προκειται για μια ολοκαινουρια συσκευη που πληρωσα κοντα 400 ευρω! ΑΝ ΧΑΛΑΣΕΙ ΣΤΑΥΡΩΣΤΕ ΤΟ ΚΑΝΤΕ ΚΑΙ ΚΑΝΑ ΤΑΜΑ ΚΑΙ ΠΗΓΑΊΝΕΤΕ ΣΤΟ ΣΕΡΒΙΣ!
×
×
  • Create New...