Jump to content

Dan

Members
  • Δημοσιεύσεις

    7
  • Εγγραφή

  • Αξιολογήσεις

    0%

About Dan

  • Ημ. Γέννησης 18/01/1981

Dan's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Φήμη

  1. Το οικονομικό WAP σημαίνει μόνο ένα πράγμα. Οικονομία στην τσέπη σε συνδιασμό με καλή παροχή υπηρεσιών. Εγώ αυτό το πράγμα το έχω ενώ εσύ δεν το έχεις, οπότε δεν μπορώ να καταλάβω τι προσπαθείς να αποδείξεις και επιμένεις στο να αναποδογυρίσεις το αυτονόητο. Σε λίγο στα οικονομικά/αριθμητικά δεδομένα που αποδεικνύουν τι συμφέρει κάποιον θα προσθέσεις και την ηθική και την φιλοσοφία (βλέπε εμπαιγμός, υπευθυνότητα, πονηριά). Η επίσημη και υπεύθυνη στάση της Wind είναι ξεκάθαρη: όσοι χρησιμοποιούν Web n Mail θα χρεωθούν από τα 40ΜΒ και πάνω. Εγώ όταν όμως στέλνω μήνυμα για αναβάθμιση μου απαντάνε ότι η ενεργοποίησα την υπηρεσία Wind Plus. Και έτσι χρεώνομαι εγώ και όλοι όσοι το χρησιμοποιούν. Επίσης, το γεγονός ότι στην WIND δίνω από την τσέπη μου 4.5€ με 5€ το μήνα εδώ και 2 χρόνια (μιας και για ομιλία έχω αποκλειστικά την Cosmote) δεν πιστεύω ότι με έχουν σε κάποια λίστα πελατών VIP αν σου λέει κάτι αυτό για τα γούστα της εταιρίας με το ποιον χρεώνει και ποιον όχι. Η εταιρία κινητής τηλεφωνίας δεν είναι ομάδα ποδοσφαίρου για να την ακολουθούμε για πάντα. ------------------ Και ναι, προτιμώ ξεκάθαρα και σαφέστατα να με εμπαίζουν τόσο πρόδηλα αφήνοντάς μου να κάνω 3-5 ώρες browsing από το κινητό μου την ημέρα και να μου χαρίζουν τα αμέτρητα MB το μήνα από το να τα πληρώνω. Εσύ βολέψου με τα 40ΜΒ, με γεια σου και χαρά σου :)
  2. Ως χρήστης του Wind Plus Non Stop σε καρτοκινητό για πάνω από 2 χρόνια έχω να αναφέρω ότι προτιμώ την "αναξιόπιστη" (?!?) Wind που ΔΕΝ χρεώνει τιποτα πάνω από 40MB. Και αν κάποτε (ή έστω ΟΤΑΝ κάποτε) αποφασίσει να βάλει ένα τέλος στο απεριόριστο download, που την έφερε στο σημείο να μην έχει καν ανταγωνισμό στον τομέα του ίντερνετ, τότε θα μου φάει το υπόλοιπο της κάρτας (αν δεν το πάρω χαμπάρι) το οποίο στην χειρότερη των περιπτώσεων άντε να είναι και... 20€ ή 30€? Δεν ξέρω αν κάποιος έχει 80€ υπόλοιπο στο καρτοκινητό του. Προσωπικά βάζω κάρτες των 10€. Πραγματικά δεν ξέρω αν έχει καν νόημα το να υποβάλω αυτήν την απάντηση για κάτι το τόσο εξώφθαλμο που και ένα παιδάκι δημοτικού μπορεί να διακρίνει για το τι τον συμφέρει. Και για να μην νομίζετε ότι και καλά είμαι βαλτός από την εταιρία (αν και αυτό το θα έλεγα ότι φαίνεται από κάποια άλλα άτομα στο φόρουμ) είμαι ένας πανευχαριστημένος πελάτης της Cosmote (όσον αφορά την κάλυψη δικτύου και τις κλήσεις) εδώ και 11 χρόνια. Αλλά για το οικονομικό ίντερνετ δεν υπάρχει ακόμα άλλη επιλογή.
  3. Η δικιά μου κοπέλα το αγόρασε η 20 Αυγούστου. Το πήγε στο service point που προτείνει η Sony Ericsson 6 μέρες μετά (στην Omnitech) με 8 ραγισμένα πλήκτρα. Περιττό να αναφέρω ότι το κινητό είναι σκέτη αηδία με ραγισμένα και τσαλακωμένα πλήκτρα. Της το επιστρέφουν μία μέρα μετά με χαλασμένο μικρόφωνο και με πρόβλημα στο κουμπί # το οποίο δεν λειτουργούσε καθόλου. Άντε πάλι ξανάτρεξε πίσω στο service point και από τέλη Αυγούστου (σήμερα είναι 4 Οκτώβρη) έχει μπει σε λίστα αναμονής για να πάρει καινούργια συσκευή όταν θα έρθουν οι νέες παρτίδες - άγνωστο το πότε (χθες πήρα πάλι τηλέφωνο). Ούτε καν την ενημερώσανε ότι θα προβούν σε αυτήν την διαδικασία. Δεν λέω... πανέμορφο κινητό... αλλά δεν υπάρχει ΚΑΜΙΑ περίπτωση να διακινδύνευα να αγοράσω αυτήν την -αποδεδειγμένα- μούφα απλά και μόνο επειδή έχει ωραία φάτσα, ενώ έχω ήδη γνώση ότι πρόκειται για προβληματικό μοντέλο. Α, και κάτι τελευταίο. Σκατά :X στα μούτρα της Sony Ericsson για το εκπληκτικό και υπεύθυνο service της.
  4. Tα πλήκτρα του κινητού εμφάνισαν τα πρώτα ραγίσματά τους (2 ραγίσματα) μέσα σε 2 ημέρες. Πήρα τηλέφωνο την SE μου είπαν ότι δεν καλύπτονται από την εγγύηση και τα πήρα στο κρανίο και τους έστειλα email. Μετά από μία εβδόμαδα (όπου είχαν ραγίσει 8 πλήκτρα) με πήρανε τηλέφωνο και μου είπαν ότι θα αντικατασταθούν τα πλήκτρα δωρεάν. Οπότε το πήγα στην Omnitech και σε μια ημέρα το είχαν έτοιμο το κινητό με καινούργια πλήκτρα και δεν χρειάστηκε καν να αναφέρω ότι επικοινώνησα με την SE. Το μόνο μου πρόβλημα τώρα είναι ότι μου παρέδωσαν το κινητό με μικρόφωνο που ΔΕΝ λειτουργεί και επίσης το πλήκτρο # ΔΕΝ πατιέται, οπότε πρέπει να ξανατρέχω στους άχρηστους για να μου το ξαναδιορθώσουν..... Πάντως, τα πλήκτρα τα αλλάζουν δωρεάν σε οποιοδήποτε service point. Να έχετε υπόψιν ότι στο νέο πληκτρολόγιο το φωτάκι δεν χρωματίζει πράσινα τα πλήκτρα αλλά άσπρα που είναι σαφώς πιο άσχημο. Το χρώμα τον πλήκτρων παραμένει πράσινο πάντως. Κατα την ταπεινή μου γνώμη ΔΕΝ αξίζει να αγοράσει κάποιος αυτό το -κατά τα άλλα πανέμορφο- κινητό αν είναι να μπει στην διαδικασία να αλλάξει πληκτρολόγιο. Δηλαδή αν ξέρεις ότι μπορεί να είσαι στο 50% που είναι προβληματικό, αξίζει τον κόπο να το αγοράσεις? Εγώ το πήγα στο service point και μου το δώσανε πίσω πάλι με πρόβλημα και πρέπει να ξανατρέχω... Αφήστε το και πάρτε κανένα άλλο, αυτό έχω να προτείνω...
  5. Καλησπέρα παιδιά... μετά από 9 μέρες χρήσης έχουν σπάσει 6 πλήκτρα. ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ :!:
  6. Το S500i είναι πράγματι από τα πιο όμορφα κινητά, το πήρε η φίλη μου το Σάββατο το απόγευμα και είναι πραγματικά πανέμορφο! Δύο 24ωρα μετά, Δευτέρα απόγευμα, σας στέλνω τις φωτογραφίες των ΡΑΓΙΣΜΕΝΩΝ πλήκτρων του πληκτρολογίου. Ναι, έχουν μεσολαβήσει 2 ημέρες όπου έχει το τηλέφωνο στην κατοχή της:!::!::!: Το πλήκτρο 8 έχει σπάσει και το 4 έχει ραγίσει!!! Σε μία εβδομάδα δηλαδή πώς θα καταντήσει το πληκτρολόγιο? Πήρα τηλέφωνο την Sony Ericsson το πρωί για να αναφέρω το πρόβλημα και μου είπαν ότι η εγγύηση δεν περιλαμβάνει αντικατάσταση σπασμένων πλήκτρων (διότι θεωρεί ότι είναι εξαιτίας της κακομεταχείρισης του κατόχου)! Μου είπαν να στείλουμε το κινητό σε service point να το κοιτάξουν... Είναι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ να βγαίνουν τέτοια ελλατωματικά μοντέλα στην αγορά και το λιγότερο που θα έχουν να κάνουν τώρα που έγινε το κακό είναι να αντικαταστήσουν όλα όσα έχουν παρουσιάσει πρόβλημα. ΕΛΕΟΣ, μιλάμε για 2 ημέρες χρήσης!!!! ΥΓ. Το πρόβλημα δεν φαίνεται καλά στις φωτογραφίες που ανέβασα, ούτε καλή κάμερα έχω και για photo editor χρησιμοποίησα το Microsoft Paint, δυστυχώς όμως με γυμνό μάτι φαίνεται πολύ καλά. Ελπίζω στο service point που θα σταλεί να δεχθούν να κάνουν ΔΩΡΕΑΝ αντικατάσταση. Θα ξανακάνω post με ό,τι καινούργιο...
  7. Αναφέρθηκε ότι η οθόνη κλείνει μετά από κάποιο χρονικό διάστημα για να μην καταναλώνει ενέργεια και ως εκ τούτου δεν εμφανίζεται η ώρα επάνω στην οθόνη. :baby: Τι γίνεται με τα μηνύματα και τις αναπάντητες κλήσεις? Θα πρέπει να ενεργοποιούμε την οθόνη για να τις δούμε? :blink: :hunter:
×
×
  • Create New...