Καλησπέρα σε όλους. Τον προηγούμενο μήνα αγόρασα ένα Blade, μετά από αναμονή εβδομάδων. Μετά από 2 μέρες χρήσης διαπίστωσα ότι ένα pixel της οθόνης είναι καμένο. Το πηγαίνω με την απόδειξη στο κατάστημα, μου λένε θα πάει Αθήνα. Μια βδομάδα αργότερα, έρχεται, αλλά δεν έγινε τίποτα, λόγω του ότι είχα ξεχάσει να απενεργοποιήσω το κλείδωμα και δεν μπορούσαν να το ξεκλειδώσουν. Το κάνω reset to default settings και το ξαναστέλνω. Μετά από 3 βδομάδες, στις 12 Απριλίου, γυρνάει το κινητό. Αντικατάσταση δεν έγινε "γιατί μάλλον το ένα pixel δε θεωρείται αρκετό για αντικατάσταση", μου είπαν στο κατάστημα. Η εργασία που έκαναν στο κινητό για να το πρόβλημα της οθόνης ήταν "Επαναπρογραμματισμός κινητού", όπερ και σημαίνει οτι το έκανε ο μάστορας reset, προφανώς περιμένοντας να φτιάξει η οθόνη.Το παίρνω, μαζί με τις 2 καταστάσεις κίνησης του κινητού και στέλνω ένα mail στη wind να ρωτήσω τι παίζει. Ακόμα περιμένω απάντηση.
Οπότε εγώ ερωτώ: Στην περίπτωση μου γίνεται αντικατάσταση ή όντως το ένα pixel είναι too little? Κι αν δεν ισχύει αντικατάσταση, δεν έπρεπε να γίνει το service, με ότι αυτό συνεπάγεται (επισκευή ή αντικατάσταση οθόνης)? Τα 2 χρόνια εγγύηση τί καλύπτουν ακριβώς, αν δεν καλύπτουν την οθόνη? Μήπως είναι όλοι τόσο γιωτάδες, ώστε να μπέρδεψαν ένα τόσο απλό θέμα?
Ευχαριστώ.
Υ.Γ. Γνωρίζει κανείς το τηλέφωνο της Wind για τέτοιου είδους τεχνικές απορίες?