Jump to content

GuyFawkes

Members
  • Δημοσιεύσεις

    2
  • Εγγραφή

  • Αξιολογήσεις

    0%

About GuyFawkes

  • Ημ. Γέννησης 11/04/1981

Κινητή τηλεφωνία

  • Δίκτυο κινητής
    Άγνωστο

GuyFawkes's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Φήμη

  1. Thanx για τις απαντήσεις μάγκες. Πήρα τηλέφωνο στην ΖΤΕ, από την οποία κοντολογίς πήρα την απάντηση "δεν είμαστε εμείς υπεύθυνοι για τις εγγυήσεις, εμείς απλά εισάγουμε και επισκευάζουμε". Στο mail που είχα στείλει στη Wind, έλαβα απάντηση όπου λέει: "Σε συνέχεια της επικοινωνίας σας, θα θέλουμε να σας ενημερώσουμε ότι σε κάθε έλεγχο συσκευής, η κάθε περίπτωση εξετάζεται ξεχωριστά και δρομολογούνται οι απαραίτητες ενέργειες εφόσον ελεγχθεί η συγκεκριμένη συσκευή από το service. Eάν έχετε κάποια συσκευή προς επισκευή μπορείτε να επισκεφθείτε οποιοδήποτε καταστήμά μας. Στο link που ακολουθεί μπορείτε να δείτε τις διευθύνσεις των καταστημάτων καθώς και τα τηλέφωνα επικοινωνίας μαζί τους.". Οπότε συνεννόηση μπουζούκι. Πρέπει να πάρω στα κεντρικά της Wind, μήπως και βγάλω καμιά άκρη, γιατί στα καταστήματα δεν ξέρουν την τύφλα τους. Πάντως μου κάνει εντύπωση ότι δεν υπάρχει συγκεκριμένη πολιτική για τις οθόνες, το σημαντικότερο part της συσκευής. Μάλλον, ίσως γι' αυτό ακριβώς δεν υπάρχει. Το ****το της υπόθεσης δεν είναι οτι έχω κανένα νταλκά με την οθόνη και το ένα pixel, αλλά οτι είμαι εντελώς γκαντέμης. Το προηγούμενο κινητό μου, ένα lg secret, μετά από 2 βδομάδες λειτουργίας τα έφτυσε η οθόνη με τα πλήκτρα πλοήγησης και άναβαν όποτε ήθελαν, όπως ήθελαν. Το αμάξι μου στην τρίτη μέρα έκαψε φλάντζα κεφαλής. Ο υπολογιστής μου έκαψε μητρική παραμονή χριστουγέννων και πάει λέγοντας. Αυτό θα πει κακό κάρμα. :p
  2. Καλησπέρα σε όλους. Τον προηγούμενο μήνα αγόρασα ένα Blade, μετά από αναμονή εβδομάδων. Μετά από 2 μέρες χρήσης διαπίστωσα ότι ένα pixel της οθόνης είναι καμένο. Το πηγαίνω με την απόδειξη στο κατάστημα, μου λένε θα πάει Αθήνα. Μια βδομάδα αργότερα, έρχεται, αλλά δεν έγινε τίποτα, λόγω του ότι είχα ξεχάσει να απενεργοποιήσω το κλείδωμα και δεν μπορούσαν να το ξεκλειδώσουν. Το κάνω reset to default settings και το ξαναστέλνω. Μετά από 3 βδομάδες, στις 12 Απριλίου, γυρνάει το κινητό. Αντικατάσταση δεν έγινε "γιατί μάλλον το ένα pixel δε θεωρείται αρκετό για αντικατάσταση", μου είπαν στο κατάστημα. Η εργασία που έκαναν στο κινητό για να το πρόβλημα της οθόνης ήταν "Επαναπρογραμματισμός κινητού", όπερ και σημαίνει οτι το έκανε ο μάστορας reset, προφανώς περιμένοντας να φτιάξει η οθόνη.Το παίρνω, μαζί με τις 2 καταστάσεις κίνησης του κινητού και στέλνω ένα mail στη wind να ρωτήσω τι παίζει. Ακόμα περιμένω απάντηση. Οπότε εγώ ερωτώ: Στην περίπτωση μου γίνεται αντικατάσταση ή όντως το ένα pixel είναι too little? Κι αν δεν ισχύει αντικατάσταση, δεν έπρεπε να γίνει το service, με ότι αυτό συνεπάγεται (επισκευή ή αντικατάσταση οθόνης)? Τα 2 χρόνια εγγύηση τί καλύπτουν ακριβώς, αν δεν καλύπτουν την οθόνη? Μήπως είναι όλοι τόσο γιωτάδες, ώστε να μπέρδεψαν ένα τόσο απλό θέμα? Ευχαριστώ. Υ.Γ. Γνωρίζει κανείς το τηλέφωνο της Wind για τέτοιου είδους τεχνικές απορίες?
×
×
  • Create New...