Jump to content

hkokkinakis

Members
  • Δημοσιεύσεις

    1
  • Εγγραφή

  • Αξιολογήσεις

    0%

About hkokkinakis

  • Ημ. Γέννησης Απρίλιος 11

Κινητή τηλεφωνία

  • Δίκτυο κινητής
    Άγνωστο

hkokkinakis's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Φήμη

  1. Αγόρασα το samsung galaxy 3 πριν από μερικούς μήνες και έκτοτε άρχισε η περιπέτειά μου με τη samsung και το service της, πράγμα το οποίο θα ήθελα να καταθέσω στο forum, για να μην ξεγελαστεί και άλλος και αγοράσει αυτό το τηλέφωνο. ο μόνος λόγος που το αγόρασα ήταν επειδή με έπεισαν, όταν ρώτησα, ότι κάνει συγχρονισμό με το outlook στο ημερολόγιο και τις επαφές. Δεν ισχύει. Το kies, το οποίο είναι το λογισμικό που σε υποχρεώνουν να εγκαταστήσεις, για να συγχρονίσεις, έχει πρόβλημα και δεν "βρίσκει" το τηλέφωνο, παρ'όλο που σαν usb το αναγνωρίζει. Αρχικά μου είπαν ότι για να συγχρονίζει, θα πρέπει να απενεργοποιήσω το antivirus, ένα σωρό άλλα προγράμματα, να βγάλω ό,τι usb είναι συνδεδεμένο, από printer και εξωτερικούς δίσκους έως το οτιδήποτε. Ούτε και με αυτό δούλεψε. Βέβαια, στην ερώτησή μου, γιατί θα πρέπει να αποσυνδέω τον μισό υπολογιστή, για να κάνω έναν συγχρονισμό, δεν μου απάντησαν. κάποιες φορές (3-4) συγχρόνισε τυχαία. μετά την αναβάθμιση του kies ούτε και αυτές. προσπαθώ να συνεννοηθώ με το service τους και μου λένε συνεχώς τη μια ότι θα πρέπει να εγκαταστήσω διάφορα προγράμματα που του "ταιριάζουν" για να λειτουργήσει, όπως το flash, το active sync και άλλα άσχετα, τα οποία δεν έχουν καμία σχέση με το samsung, αλλά κάποια στοιχεία τους το "βοηθάνε να ξεμπλοκάρει". Τα έκανα όλα αυτά και τίποτα δεν δούλεψε. Άρχισα να ζητάω να μιλήσω με τον διευθυντή του service και να ζητώ τα χρήματά μου πίσω (αφού δεν μπορούσα να εργαστώ με αυτό το κινητό -το αγόρασα για δουλειά). Άφαντοι όλοι. Τελικά μου λένε ότι πρέπει να ελέγξουν τη συσκευή, ενώ η συσκευή δεν έχει κανένα πρόβλημα, αλλά το λογισμικό. Κάνω ολόκληρη ιστορία να βρω κινητό να έχω και την ημέρα που μου είπαν δεν εμφανίζεται κανείς. Τους τηλεφωνώ και για πολλοστή φορά με περνάνε από τον Άννα στον Καϊάφα, όπου ο καθένας δεν ξέρει την υπόθεση και πρέπει να τα πω από την αρχή (παρ'όλο που με έχουν καταχωρήσει με κωδικό για να έχουν την υπόθεση στο αρχείο). Γενικά, η στάση του service ήταν απαράδεκτη, όλο ψέμματα και κοροϊδία, και το αποτέλεσμα είναι ότι πρέπει να μείνω με αυτό το κινητό ή να ξαναδώσω χρήματα να αγοράσω ένα άλλο. Συνιστώ ανεπιφύλακτα σε όποιον σκέφτεται να το αγοράσει, να το αποφύγει.
×
×
  • Create New...