Zontal
Members-
Δημοσιεύσεις
4 -
Εγγραφή
-
Αξιολογήσεις
0%
About Zontal
- Ημ. Γέννησης Απρίλιος 11
Κινητή τηλεφωνία
-
Δίκτυο κινητής
Άγνωστο
Zontal's Achievements
Newbie (1/14)
10
Φήμη
-
Καταρχάς να απολογηθώ για την γαϊδουριά της ετεροχρονισμένης μου απάντησης και κυρίως για την απουσία των απεριόριστων ευχαριστώ σε όσα παιδιά πρόστρεξαν να συνεισφέρουν με μια γνωμοδότηση και συμβουλή. Συγχωρήστε μου την ανερμάτιστη σκέψη, αλλά όσο γράφω, έχω και δυο θηλυκές συναδέλφους να εκφράζουν την αγανάκτησή τους για την χθεσινή συμπεριφορά του Σουλεϊμάν... Ο κάτοχος του κινητού (μια αιθέρια ύπαρξη που συνδυάζει συχνοουρία με ασταθή χέρια) έκανε την καρδιά της πέτρα και το διατήρησε ως έχει μέχρι σήμερα, ανεχόμενη την απουσία home button και sim card. Την έθεσα όμως προ των ευθυνών του 3g πακέτου που έχει μείνει αναξιοποίητο και βρισκόμαστε στα πρόθυρα ανάληψης δράσης. Σύντομα ερωτήματα, για την απάντηση των οποίων θα είμαι ευγνώμων και πάλι: (μίνι ιστορικό: το κινητό βαπτίσθηκε στην τουαλέτα κι από τότε home button και sim πάπαλα) * Αν τσιμπήσουμε ένα home button (bit.ly/WKCTr7) κι έναν νέο sim card reader (bit.ly/W16boI) θα το σώσουμε ή πρέπει να στραφώ σε ολική αλλαγή πλακέτας. Ψιλοαντιλαμβάνομαι πως το ερώτημα απαιτεί να μυρίσετε νύχια, για να καταλάβετε αν το πρόβλημα "σκουριάς" είναι εκτός πλακέτας ή όχι, αλλά η όποια εμπειρία θα ήταν χρήσιμη. Φυσικά στο πλαίσιο εξοικονόμησης δίφραγκων για να δοθούν στην WWF instead. * Αυτά τα ρημάδια εγκαθίστανται εύκολα από αρχάριο ή χρειάζεται να έχω πτυχίο μηχανολόγου/ηλεκτρολόγου και προϋπηρεσία στη NASA; * Σε περίπτωση που τα άνωθεν εμπίπτουν στην κατηγορία "δεν", παίζει κανένα κατάστημα εμπιστοσύνης για αγορά πλακέτας έστω και μεταχειρισμένης; Μην πάμε για πλακέτα και μας κάνουν πλάκα! Και πάλι ευχαριστώ παιδιά για τις όποιες συμβουλές σας.
-
Καλημέρα, Προ 2 εβδομάδων περίπου το αγαπημένο SΙΙ έπεσε στην τουαλέτα, προτού ευτυχώς προστεθούν στο γάργαρο νερό ούρα και λοιπή ανόργανη ύλη (ελπίζω να μην γίνομαι εντελώς γλαφυρός). ώστε να καταστήσουν την αποκατάστασή του ακόμα πιο δυσχερή. Μετά από αυτό το ειδεχθές γεγονός γίνανε να εξής λάθος και σωστά βήματα: * Ανοίχτηκε, αφαιρέθηκε η μπαταρία, ξεβιδώθηκε και σκουπίστηκε διακριτικά το πρώτο επίπεδο, αξιοποιήθηκε το πιστολάκι και μπήκε σε ρυζάκι βιολογικό καφέ για ένα εξάωρο (δυστυχώς μόνο) για να αφαιρεθεί κατιτίς η υγρασία. Αρχικά δούλευε απρόσκοπτα. Μετά από μια δυο μέρες άρχισε να παρουσιάζει τα πρώτα συμπτώματα διάβρωσης (μάλλον), καθότι δεν αναγνώριζε την SIM και το Home Button απονεκρώθηκε. Το περίεργο είναι πως μετά από 2-3 μέρες η SIM επανήλθε, για να ξαναχαθεί πάλι μετά από κανένα 4μερο, όταν κι αναγκάστηκα να κλείσω το κινητό. Τη δεδομένη στιγμή το Home Button δεν λαλάει, ενώ κι η SIM δεν αναγνωρίζεται. Το έστειλα για έλεγχο σε certified τεχνικό κέντρο της περιοχής, όπου και διαπιστώθηκε η ύπαρξη υγρασίας στους ανάλογους δείκτες, μολονότι ο τεχνικός απεφάνθη πως δεν έπεσε ποτέ στο νερό (εννοείται πως για λόγους οικονομικής αδυναμίας έκανα την πάπια και δεν ορκίσθηκα στην αλήθεια), όπερ σημαίνει πως χρειάζεται αλλαγή της πλακέτας (άρα και κόστος 200-250€?). Κι εδώ έρχεται η ανάγκη γνωμοδότησης. Είναι λογικό να αναγνωρίζεται ενίοτε η SIM, αν μιλάμε για πρόβλημα πλακέτας και διάβρωσης; Υπάρχει ελπίδα να αποφευχθεί το συγκεκριμένο κόστος; Άνευ Home μπορεί και να επιζήσω, αλλά δίχως αναγνώριση της SIM προφανώς κι όχι. Επίσης μου κοινοποίησαν πως υπάρχουν κάποια καθαριστικά σε αφρό ενάντια στην οξείδωση/διάβρωση, τα οποία και αυτοδιαλύονται δίχως να επηρεάζουν εν τέλει τα λοιπά μέρη του κινητού. Ισχύει ή συνιστά αστικό μύθο; Οποιαδήποτε πρόταση θα ήταν καλοδεχούμενη κι ο ίδιος ευγνώμων εκ των προτέρων. ΥΓ Να αναφέρω πως και πριν πέσει στο νερό το κινητό έκλεινε συχνά πυκνά από μόνο του και παρουσίαζε μια γενικότερη αστάθεια στη λειτουργία του. Η δε φωτογραφική είναι σκιά του εαυτού της, μάλλον από έλλειψη θήκης που οδήγησε στο χάραγμα του φακού.
-
Καταρχάς ευχαριστώ τους πάντες για την συμμετοχή και τα σχόλια/παρατηρήσεις, διότι έχω βρεθεί ένα βήμα πριν το εγκεφαλικό. Επισκέφθηκα το τοπικό κατάστημα ΟΤΕ κι έγινε αμφισβήτηση του λογαριασμού. Η κοπέλα ομολογουμένως ήταν ιδιαιτέρως ευγενική και κατατοπιστική. Να δώσω πάντως 2-3 λεπτομέρειες ακόμα: Η κυρίως μεγάλη ζημιά έγινε από 4-5 χρεώσεις, οι 3 αν θυμάμαι τώρα από μνήμης έγιναν Τρίτη, Τετάρτη, Πέμπτη στις 3 τα ξημερώματα και μιλάμε για ποσά της τάξεις των 81€, 35 και 30€ αντίστοιχα και σε όγκο δεδομένων γύρω στα 990MB, 400MB και 350MB. Ιδιωτικός υπάλληλος είμαι, 7:30 το πρωί ξυπνάω, ενίοτε ξεχειλώνω τη νύχτα, αλλά να το αφήνω να κατεβάζει αβέρτα 3G και δη από το σπίτι που είναι συνδεδεμένο μόνιμα με το router μέσω WiFi δεν στέκει, δεν κολλάει με τίποτα. Ακόμα κι αν κατέβαζε από αστοχία δική μου ή μέσω εφαρμογής (που τι στα κομμάτια ήταν σχεδόν 1Gb?!) έπρεπε να το κάνει μέσω WiFi. Διακοπές δεν ήμουν...θα το θυμόμουν! :p Και πραγματικά τρελαίνομαι γιατί στους καιρούς, τους όποιους δύσκολους, ζούμε, το να διαπιστώνεται πως ο λογαριασμός κάποιου όχι μόνο διπλασιάστηκε και τριπλασιάστηκε, αλλά 14πλασιάστηκε, ενώ μάλιστα επέλεξε ένα από τα πλέον συνετά/φθηνά πακέτα (σημάδι πως δεν είναι ο ένας εκ των αδελφών Αγγελόπουλου), χωρίς την παραμικρή ενόχληση, προειδοποίηση στο μεταξύ, είναι αήθες και ντροπή. Η κοπέλα μάλιστα μου διεμήνυσε πως είναι συνηθισμένη τακτική όταν διαπιστώνουν πως κάποιος ξώκειλε, αλλά τέτοιο τηλέφωνο δεν έλαβα ποτέ προσωπικά, αλλιώς θα είχα το νού μου. Πάει στο κομμάτια να το παρακάνεις και να δώσεις 50, 60 κι 70€, αλλά 347€?!? Ήμαρτον! Αν δεν δικαιωθώ κι από εκεί κι αν δεν πέσει το ποσό σε κάτι ρεαλιστικότερο (μόνο αυτές οι 3 χρεώσεις, τσίμα τσίμα μας πάνε στα 180€ περίπου μαζί με το ΦΠΑ) θα κάνω καταγγελία στην Ε.Ε.Ε.Τ. πράγματι. Και πάλι ευχαριστώ!
-
Καλημέρα και καλώς σας βρήκα. Μόλις έλαβα έναν υπέρογκο λογαριασμό σε συμβόλαιο Απεριόριστο 25 της COSMOTE που αγγίζει τα 347€. Τηλέφωνο iPhone 4G αν έχει κάποια σημασία και βοηθάει στη διερεύνηση. Επειδή ακριβώς ως νέο κινητό κατέβηκαν ουκ ολίγες εφαρμογές, φρόντιζα να έχω το νου μου και να συνδέομαι μέσω WiFi με το router του σπιτιού ή της δουλειάς, ακριβώς για να μην ξεφεύγει πολύ το πράγμα. Το σύμβολο δε του WiFi ήταν ενεργό όταν κατέβαιναν οι εφαρμογές (όσο μπορώ να θυμάμαι για κάθε μία). Μάλιστα από 22 Φεβρουαρίου (όταν και τελειώνει ο μήνας που πρέπει να αποπληρώσω) έχω εγκαταστήσει και πρόγραμμα που ελέγχει την μεταφορά των δεδομένων. Βάσει αυτού, έχω κατεβάσει μέσω 3G (της Cosmote τουτέστιν από όσο αντιλαμβάνομαι) από τότε μόλις 17.1MB και WiFi 686ΜΒ. Το αναφέρω για να καταφανεί η σχετική συνέπεια. Θα ήθελα περισσότερο τη γνώμη και τις προτάσεις σας αναφορικά με το πως πρέπει να το διαχειριστώ το απόγευμα που θα στραφώ σε υποκατάστημα του ΟΤΕ, μια και μου διεμήνυσαν σε αυτό το τελευταίο πως η Cosmote βρίσκεται σε 48ωρη απεργία. Θεωρώ σε κάθε περίπτωση, σε ηθικό πάντα πλαίσιο, απαράδεκτο να μην υπάρχει η παραμικρή ενημέρωση του πελάτη όταν το ποσό του, δικαίως ή αδίκως, από άγνοια ή μη, ξεφεύγει δεκαπλάσια και βάλε εκείνου που είχε κατά νου να πληρώνει ανά μήνα με γνώμονα το πακέτο επιλογής του.