Jump to content

lazaros4

Members
  • Δημοσιεύσεις

    10
  • Εγγραφή

  • Αξιολογήσεις

    0%

About lazaros4

  • Ημ. Γέννησης Απρίλιος 11

Κινητή τηλεφωνία

  • Δίκτυο κινητής
    Άγνωστο

lazaros4's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Φήμη

  1. Σ' ευχαριστώ πολύ για τις πληροφορίες σου. Την παρασκευή μάλλον θα προχωρήσω σε παραγγελία.
  2. Πως μπορεί να γίνει αυτό με το φυλλάδιο; Να μιλήσω τηλεφωνικά για να μου το στείλει (ταχυδρομικώς ή σε ηλεκτρονική μορφή) και μετά να παραγγείλω το κλιματιστικό;
  3. Σε ευχαριστώ πολύ starenie για την άμεση απάντηση. Η αλήθεια είναι πως τα έχω βρει και τα δύο μηχανήματα, αλλά μου είναι αρκετά δύσκολο να τα δω "ζωντανα" να δουλεύουν, αλλα και να τα έβλεπα δε νομίζω ότι θα καταλάβαινα τη διαφορά. Απ' ότι κατάλαβα καλύτερα είναι να παραγγείλω το ze-s και να ζητήσω να είναι με τον εξωτερικό αισθητήρα και να μην είναι made in china. Φαντάζομαι ότι θα είναι εφικτά και τα δύο αιτήματά μου.
  4. Καλησπέρα σε όλους, ενώ είχα καταλήξει στο mitsubishi srk-63ze-s, πριν από λίγο έμαθα ότι βγήκε καινούργιο μοντέλο το srk-63zk-s. Μερικές διαφορές είναι ότι το 2ο(zk) έχει μεγαλύτερο θόρυβο στη θέρμανση (η θέρμανση είναι ο βασικός λόγος αγοράς του κλιματιστικού), αλλά καλύτερο Eer και Cop. Επίσης δεν ξέρω εάν το καινούργιο έχει αισθητήρα εξωτερικής θερμοκρασίας όπως το παλιό και αν λειτουργεί όπως το παλιό; (Είχα διαβάσει στο forum ότι το srk-63ze-s δουλεύει καλύτερα από το srk-71ze-s). Είναι το zk άραγε ένα καλύτερο ze ή κάθε πέρυσι και καλύτερα;
  5. Δε με ενημέρωσε για τίποτα. Μου ζήτησε μόνο την απόδειξη αγοράς για να μην "χρεωθώ". Το θέμα είναι ότι του τα έδωσα τα 10€ γιατί δε μπορούσα να πάω να παραλάβω τη συσκευή (το service είναι σε γειτονική πόλη) και έστειλα ένα φίλο μου. Μάλιστα του έδωσαν και απόδειξη και του είπαν ότι με αυτή δε θα χρειαστεί να ξαναπληρώσω courier (μάλλον θα είναι διαρκείας). Καλό θα είναι πάντως οι υπόλοιποι να προσέχετε αυτές τις αρπαχτές και να ρωτάτε από πριν εάν υπάρχουν έξοδα courier. Η αλήθεια είναι βέβαια πως εάν πήγαινα ο ίδιος να την παραλάβω δε νομίζω να τα έδινα τα 10€.
  6. Καλημέρα από τη Βόρεια Ελλάδα. Έστειλα το samsung wave σε επίσημο επισκευαστικό κέντρο στην περιοχή μου για το πρόβλημα που είχα αναφέρει (δεν άνοιγε το κινητό μετά την αναβάθμιση σε bada 1.2, παρά μόνο με σύνδεση με το pc) και μετά από 15 ημέρες (τόσες μου είχανε πει), με πήρανε τηλέφωνο να περάσω να το πάρω και να τους δώσω 10 ευρώ για courier??? Είναι δυνατόν να μου ζητάνε 10 ευρώ για courier ενώ το τηλέφωνο είναι σε εγγύηση και εφόσον το έχω πάει σε επίσημο επισκευαστικό κέντρο της samsung; Δηλαδή εάν το στέλνανε στην Κορέα θα μου χρεώνανε μεταφορικά και για Κορέα; Εάν έτυχε και σε κάποιον άλλο παρόμοια περίπτωση θα παρακαλούσα να με ενημέρωνε. Υ.Γ.: Πήρα τηλέφωνο και στα κεντρικά της samsung και μου είπανε ότι είναι πολιτική της εταιρείας η χρέωση του courier.
  7. Τελικά το έστειλα στη samsung. Μάλλον θα πρέπει κι εσύ να κάνεις το ίδιο. Δε μπορούσα να το έχω πάντα ανοικτό, γιατί μετά όπως και εσύ, χρειαζόμουνα καλώδιο usb και pc για να το ανοίξω.
  8. Εάν εννοείς επαναφορά, ναι έκανα. Τίποτα όμως. Εάν κάποιος έλυσε το ίδιο πρόβλημα μόνος του παρακαλώ ας μου δώσει μία λύση. Πήρα στη samsung και μου είπαν να τους το στείλω στην Αθήνα. Ούτε καν στα κατά τόπους εξουσιοδοτημένα συνεργεία δε μπορούν να δώσουν λύση.
  9. Και εγώ εκεί θα το πάω. Πόσες μέρες σου το κράτησαν;
  10. Έκανα χθες αναβάθμιση σε 1.2. Ενώ όλα πήγαν καλά, δε μου ανοίγει το τηλέφωνο!! Μου βγάζει ένα κίτρινο τριγωνάκι ανάμεσα σε υπολογιστή και κινητό. Ο μόνος τρόπος να το ανοίξω είναι όταν το έχω συνδεδεμένο με το PC (win 7 32 bit). Με το kies 2.0 που έκανα την αναβάθμιση συνδέετε κανονικά. (Αν και στην αρχή μου έκανε κάτι κόλπα, στη συνέχεια έβαλα το 1.5.3 και μετά πάλι το 2.0). Προσπάθησα να βρω παρόμοιο πρόβλημα και βρήκα μια ομοιότητα στο τριγωνάκι με το PC και το κινητό από τον agelakos12, αλλά δε διάβασα πουθενά τι λύση έδωσε. Ελπίζω να μπορέσει να βοηθήσει κάποιος. Ευχαριστώ.
×
×
  • Create New...