Είμαι ιδιοκτήτης γκαρσονιέρας στον 3ο όροφο.
Ο ιδιοκτήτης του διαμερίσματος που βρίσκεται ακριβώς από κάτω (στο 2ο όροφο) είχε παράπονα από τον ιδιοκτήτη του 1ου, ότι παρουσιάστηκε υγρασία στο μπάνιο του (του 1ου).
Ο ιδιοκτήτης λοιπόν του 2ου, βγάζει πλακάκια και μου αναφέρει ότι οι σωληνώσεις όλων των ορόφων ανεβαίνοντας προς τα πάνω, περνάνε από το μπάνιο του και ότι ο υδραυλικός του, βρήκε ότι ο δικός μου σωλήνας είναι που έχει το πρόβλημα.
Το πρόβλημα εντοπίζεται στο ύψος του 2ου ορόφου (στο δικό μου σωλήνα, που εγώ όμως δε θα μπορούσα και δεν έχω πρόσβαση).
Μου ζητάνε συμμετοχή και ίσως πλήρη αποκατάσταση της επιδιόρθωσης.
Αισθάνομαι ότι δεν έχω εμπλοκή, αφού δε θα μπορούσα να γνωρίζω την κατάσταση του σωλήνα που ανεβαίνει μέσα από τοίχους καθώς και αν το πρόβλημα δημιουργήθηκε από κάποιο πιθανό αδέξιο κάρφωμα! Αν το πρόβλημα εντοπιζόταν στο δικό μου επίπεδο, σαφώς και δίχως δεύτερη κουβέντα θα διόρθωνα το πρόβλημα και ας μη δημιουργούσε υγρασία σε μένα.
Τι ισχύει σ'αυτήν την περίπτωση; Είμαι υπαίτιος για την κατάσταση του σωλήνα ύδρευσης στον οποίο δεν έχω καμία πρόσβαση ούτε καν τον τρόπο να διαπιστώσω τι προκάλεσε τη ζημιά στο σωλήνα μου;
Μπορούν οι ζημιές αυτές να θεωρηθούν κοινόχρηστες ή των συνιδιοκτητών (όσων περνάνε οι σωλήνες μέσα από τον τοίχο του) με αποτέλεσμα να μοιραστούμε τα έξοδα; Και αν ναι, ποια και τι είδους έξοδα;