Jump to content

iliastr

Members
  • Δημοσιεύσεις

    205
  • Εγγραφή

  • Αξιολογήσεις

    0%

About iliastr

  • Ημ. Γέννησης 01/08/1971

Κινητή τηλεφωνία

  • Δίκτυο κινητής
    Wind - Ελλάδα

iliastr's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • Week One Done Rare
  • One Month Later Rare
  • One Year In Rare

Recent Badges

10

Φήμη

  1. Ένα ωραίο δώρο για την γιορτή μου.
  2. Χρόνια πολλά. καλά Χριστούγεννα και καλή πρωτοχρονιά.
  3. το http://www.elephonemobile.com ...και έχουν ρίξει και το site τους... Αλλά και η επίσημη Elephone - που πιθανόν ανήκουν στον ίδιο όμιλο - τους κάλυψε.
  4. Το Μάρτιο 2016 αγόρασα από το http://www.elephonemobile.com το Elephone P9000. Στην αρχή το τηλέφωνο ήταν εκπληκτικό αλλά στην πορεία και μετά από αναβαθμίσεις έβγαζε προβλήματα, με χειρότερο στο digitizer. Τον Αύγουστο έπεσε και έκανε τρεις μικρές ρωγμές πάνω δεξιά, "ικανές?" να μην δουλεύει το τατσ από τη μέση και κάτω. Το έστειλα, το πλήρωσα, το "έφτιαξαν!", το έστειλαν ... σπασμένο πλαίσιο! (Υπάρχει και Video ξεπακεταρίσματος) Εκεί και αρχίζει ο Γολγοθάς. Από τον Οκτώβριο και μέχρι σήμερα δεν έχω τηλέφωνο που έχω πληρώσει περίπου 250$ για αγορά και 65$ για επισκευή. Παρόλο που δεν τους ανέφερα ποτέ για το βίντεο αποδέχτηκαν ότι υπάρχει ζημιά αλλά ισχυρίστηκαν ότι έγινε στην αποστολή, που και πάλι αυτοί είναι υπεύθυνοι για το πακετάρισμα.πλέον είμαι σίγουρος ....έπεσα σε ερασιτέχνες... έκαναν κακή δουλειά...το έστειλαν σπασμένο....άντε να βγάλει άκρη ο μ.....ς ο έλληνας! Μου είπαν να μου στείλουν ... δώρα για αποζημίωση, μου είπαν να το φτιάξω εδώ στην Ελλάδα με δικά μου έξοδα παρ' όλο που δεν έφταιγα εγώ. Με τα χίλια ζόρια τελικά αποδέχτηκαν να τους το στείλω πίσω για επισκευή. Το στέλνω και μετά από λίγες μέρες μου απαντάνε ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΩ 15$ γιατί το ανταλλακτικό είναι αρκετά ακριβό και το αφεντικό θα γκρινιάζει και θα το χρεώσει στον υπάλληλο με τον οποίο μιλούσα. Με απανωτά μηνύματα τους ενοχλούσα και οι απαντήσεις τους ήταν ότι ή το ανταλλακτικό είναι ακριβό ή δεν υπάρχει στο service τους. Φυσικά και δεν δεχόντουσαν να μου στείλουν καινούριο με τίποτα. Έτσι αναγκάστηκα να στείλω email διαμαρτυρίας - με συνημμένα όλα τα email που είχαμε ανταλλάξει με την άλλη εταιρεία - στην μαμά εταιρεία elephone.hk. Αυτοί δεν διάβασαν τίποτα και μου απαντούσαν για εγγυήσεις, και τελικά μετά από μια βδομάδα με παρέπεμψαν στην εν λόγω εταιρεία. Κοινώς με γείωσαν .... Ξαναγύρισα λοιπόν στην άλλη εταιρεία και ... τα ίδια: ακριβό ανταλλακτικό, δεν υπάρχει στο service. Μου πήραν τα λεφτά μου τόσο για αγορά όσο και για επισκευή και κρατάνε και το κινητό μου.... Δεν ξέρω πότε και αν θα ξεμπλέξω αλλά, θα πω μόνο ένα πράγμα:
×
×
  • Create New...