προγραμματισμένη ήταν προφανως η αναβάθμιση του δικτύου και όχι το πρόβλημα που προέκυψε.Λογικά σκεπτόμενος πιστεύω ότι αν γνωριζε εκ των προτέρων η εταιρία ότι θα προέκυπτε τέτοιας έκτασης πρόβλημα θα είχε φροντίσει να το αποτρέψει και όχι απλά να ενημερώσει.Συνεπως φανταζομαι δε το γνωριζε.Παρ ότι κ εγω αντιμετώπισα το σημερινό ζήτημα,θεωρώ ότι είναι τουλάχιστον ηλίθιο να πιστευουμε ότι είναι προς συμφέρον της εταιρίας να μην φροντίζει να αποτρέπει με κάθε τρόπο τέτοιου είδους περιστατικά .
δεν θεωρώ ότι μπορεί να χαρακτηριστεί γελοιο η αδυναμία ενας υπαλληλου να σε εξυπηρετησει όταν δε διαθέτει τα απαιτούμενα μέσα.Ποια θα ήταν η επιθυμητή απάντηση ρε παιδιά σε τέτοιες περιπτωσεις?Γιατί διαβάζω τόση ώρα και αναρωτίεμαι αν όλοι είμαστε τόσο επαγγελματίες στις δουλείες μας ώστε να αδυνατούμε να κατανοήσουμε τη θέση των ανθρώπων αυτών.Δηλαδή αν μας απαντούσαν ''μάλιστα,θα φτιάξω αμέσως μια αυτοσχέδια κεραία,θα την καρφώσω στο κεφάλι μου και θα έρθω κατω από το σπίτι σας για να λειτουργήσει το κινητό σας'' θα μας φαινόταν πιο λογικο?Τι περιμένουμε να μας πουν σε αυτην την περίπτωση πέρα από το ότι υπάρχει γνώση του προβλήματος και το προφανές οτι θα επιλυθεί το συντομότερο δυνατό?Εχει χαθεί πλέον κάθε είδος κατανόησης προς τον απλό υπάλληλο!