Jump to content

charoula_1983

Members
  • Δημοσιεύσεις

    10
  • Εγγραφή

  • Αξιολογήσεις

    0%

About charoula_1983

  • Ημ. Γέννησης Μάρτιος 22

Κινητή τηλεφωνία

  • Δίκτυο κινητής
    Wind - Ελλάδα

charoula_1983's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Φήμη

  1. Μια απο τα ίδια και το δικό μου...Αγορά απο e-shop...Επιστροφή στο τμήμα service...από εκεί στην επίσημη αντιπροσωπεία και διαφορά καμία... Όποτε θέλει κολλάει και κάνει μόνο του reset χάνοντας όλες τις εφαρμογές κλπ. Έχω βαρεθεί να τα περνάω ξανά και ξανά! :mad: ...Απο custom rom... βρήκα αυτό, http://www.android-hilfe.de/i-onik-tablets-forum/602559-custom-rom-fuers-i-onik-tp9-7-1200qc-ultra-4.html που οδηγεί εδώ https://mega.co.nz/#!XYhzhbCa!hhMWMZpehyIHDQDQk3F2vjSYyykkHDYoHz__h3ouC04 αλλά καθότι δεν έχω γνώση της γερμανικής διστάζω να προχωρήσω... αν ασχοληθεί κανείς ας ενημερώσει μπας και βγάλουμε άκρη...
  2. Κατα πρώτον, στο αρχικό μου πόστ αναφέρθηκα στις αλλαγές που αφορούν την κινητή, και αυτό είναι που καίει τους περισσότερους απο εμάς, αφου το πήγες σε εμείς οι στρατιωτικοί και εσείς οι πολίτες. Σταθερά, adsm, εκπτώσεις τους και προσφορές τους, ανήκουν σε πρόσθετες υπηρεσίες και πρέπει να το ψάξουν όσοι ενδιαφέρονται για τις συγκεκριμένες υπηρεσίες. Δεν αναφέρθηκα σ'αυτές, γιατί δεν τις χρειάστηκα, και δεν έχω γενικότερη εικόνα για να συγκρίνω και να εκφέρω άποψη. Οπότε, το να ανακατέψεις αυτές τις υπηρεσίες και απλά να χάνετε το νόημα, ήταν κατα τη γνώμη μου άκυρο. Τα κίνητρα σου σε κάθε σου απάντηση, δεν τα ξέρω. Αυτό που εισέπραξα, είναι οτι εγώ μιλούσα για το δάσος που κόβεται και εσυ καθε φορά μου έλεγες, "όμως κοίτα, τώρα θα βλέπουμε καλύτερα εκείνα τα μικρά δέντρα στο βάθος!!!" Το θέμα είναι οτι άλλαξαν κάποια πολύ βασικά πράγματα, στο λογαριασμό μας, πέρασαν με τέτοιο τρόπο που μέιναμε με ερωτηματικά να ψάχνουμε τι ισχύει απο δω και πέρα, και γενικότερα τον τελευταίο μήνα δεν ξερουμε τι μας ξημερώνει με τη wind και το νόημα του αρχικού μου ποστ ήταν να δουν και άλλοι τι συμβαίνει και να ψιλιαστούν οτι κάτι τρέχει εις βάρος της τσέπης μας. Δεν έκρυψα σκόπιμα τίποτα, ίσα ισα εγω η ίδια πόσταρα λινκ της νέας σύμβασης άν και παλιότερα τα ίδια λινκ είχαν ξαναποσταρηστεί στην ίδια συζήτηση. Τωρα για το ότι εσυ, ο ελληνικός λαός πληρώνεις τα τηλέφωνα των στρατιωτικών εδώ μάλλον είσαι γελασμένος. Ο καθε στρατιωτικος πληρώνει τα τηλέφωνα του με τον κόπο του, με το να κοιμάται στο χωμα, στη λασπη και στο κρυο καθε φορα που βγαινει σχοινακια, με το να δουλευει ωρες που ουτε φανταζεσαι κάνοντας υπηρεσες, νυχτερινες, καθολικές, με το να ταλαιπωριεται ο ιδιος και η οικογενεια του με μεταθεσεις στην καθε ακρη της ελλαδας και να μην μπορει να στεριωσει πουθενα. Και απο πάνω, να έχει να απολογήται στον καθε πολίτη, που νομίζει οτι ο στρατιωτικός είναι ο μεγαλύτερος εισοδηματίας αυτής της χώρας, τρώει με χρυσά κουτάλια, και γκρινιάζει για ψύλλου πήδημα. Είναι δικαίωμα σου να σχολιάζεις οτιδήποτε, οπουδήποτε, να πληρώνεις όσα νομίζεις όπου νομίζεις, αλλά το να είσαι έξω απο το χορό και να μου λες οτι η νεα σύμβαση είναι καλύτερη, και να "θολώνεις τα νερά" ενω με εναν απλό μαθηματικό υπολογισμό η διαφορά στην τσέπη μου είναι 300 % πάνω, και αυτό σχολιάζω εδώ, λογικό είναι να με κάνει έξαλλη, και να θεωρώ οτι απέναντι μου δεν έχω εναν καταναλωτή αλλά εναν υπάλληλο που μου λεει τις ίδιες .... που λεει και η wind για να μαζέψει τα ασυμάζευτα.
  3. Οπότε, εκτός απο διαφήμιση και αποπροσανατολισμό, σε τι άλλο αποσκοπεί η συγκεκριμένη αναφορά, μέσα στο θέμα του εταιρικού τη στιγμή που μίλάμε για το τι άλλαξε και το τι ισχύει πια? Το οτι και η επιδότηση αυτή κόπηκε, και πλέον για ανανέωση συμβολαίου ακόμα ενα χρόνο σε 2 γραμμές, δίνουν μια συσκευή αξίας 35 € έγινε κατανοητό? Γιατι έχω την εντύπωση οτι τώρα μου διαφημίζεις την υψηλη επιδότηση-έκπτωση που δίνει η wind ενω το ξεκαθαρίζω πως και αυτό το έκοψαν.
  4. Καλημέρα. Για να ακριβολογούμε, υπολογίζοντας την έκπτωση 1/3 που γινόταν στο λογαριασμό, η ώρα δεν κόστιζε 6 € αλλά 6€-1/3 οπότε 4 € η ώρα. Απλά στους υπολογισμούς στην έβαλα την έκπτωση στο σύνολο, ενω εδω στην υπολογίζω στην ώρα. Πράγμα που πολύ απλά σημαίνει αύξηση στην τιμή ώρας πάνω απο το 50 % απο τη μια μέρα στην άλλη!!! Θα ξεκινήσω ανάποδα. Τα δωρεάν αστεράκια είναι τα λεγόμενα ενδοεταιρικά. Και απεριόριστα whats up σε whats up δωρεάν ειναι, και cu σε cu δωρεάν είναι, οπότε και καρτοκινητο να είχαμε, κάποια δωρεάν λεπτά προς ίδιους συνδρομητές θα τα είχαμε. Και ας μην είμασταν "εταιρικοί" πελάτες. Δεν είμαι υπάλληλος της Vodafone, αλλά ανέφερα παραπάνω ένα απο τα εταιρικά που δίνει σε στρατιωτικούς. Ενα απο αυτά δίνει απεριόριστα ενδοεταιρικά και 300 λεπτά προς όλους, κινητά σταθερά, με 27 € τελική τιμή (μέσα το φπα μέσα το τελος συνδρομητών κινητής). Η wind, για τα ίδια λεπτά, αν τα υπολογίσεις, έμενα θα μου κόστιζε παραπάνω. Οσον αφορά τα σταθερά, μεταξύ μας, όσοι τα χρησιμοποιούν ακόμα, είναι οσοι έχουν πακέτα hol, forthnet και έχουν τα απεριόριστα σταθερά απο το σπίτι. Ακόμα και οι γονείς μας όμως, με κινητά ζουν. Το σταθερό υπάρχει για να μπορούν να έχουν ίντερνετ στο σπίτι. Όπως και πολλόι απο εμάς. Το σταθερό υπάρχει για να υπάρχει. Και συνδιάζεται με εκπτώσεις και σε άλλες εταιρίες αν για παράδειγμα έχεις vodafone και hol. Και κάτι ακόμα. Οι εκπτώσεις σε συνδιασμό με σταθερά, προυποθέτουν να υπάρχει κάλυψη δικτύου. Οι στρατιωτικοί δεν ζούν μόνο σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, για να απολαμβάνουν όλοι τις εκπτώσεις αυτές. Οπότε, άλλος τις εκπτώσεις αυτές τις θεωρεί χρήσιμες, και άλλον δεν τον ενδιαφέρουν καν. Μη μου τις βάζεις σαν προτέρημα. Αμα υπήρχαν εδω που είμαι, θα στις έγραφα και στο μεγάλο ποστ που έκανα, όπως έγραψα την άυξηση μηνυμάτων απο 130 σε 140 με την οποία καταξοδέυτηκε η wind σε αντιθεση με αυτά που έκοψε. Δεν είμαι προκατειλημένη, βλέπω καθαρά όλες τις πλευρές. Εδω ομολογώ οτι σε έχασα. Εννοείται οτι κοιτάω τις επιδοτήσεις. Για δυο γραμμές που δουλέυουν κανονικά, η επιδότηση ήταν 120-130 € για την κάθε γραμμή. Ένα σημαντικό ποσό έκπτωσης, αν δεν έπαιρνες συσκεύη. Όταν μου κόβει αυτές τις επιδοτήσεις και μου δίνει 1 συσκευή αξίας 35 € για να συνεχίσω να έιμαι συνδρομητής της, εμένα μου κάνει σε δούλεμα χοντρό. Φιλικά πάντα, δε μου ξέφυγε τίποτα, ξέρω ακριβώς τι χρειάζομαι, το πόσο με υπολογίζει μια εταιρία, το πότε με κοροϊδεύει, το πότε κάποιες παροχές αξίζουν, και το πότε φτάνει η στιγμή να μπώ σε αναζήτηση νέας προσφοράς. Το μονο που θα συμπληρώσω και πάλι, είναι ας κάνει ο καθένας την επιλογή του στο τι θα πληρώνει και τι θα παίρνει, δεν κατευθύνω κανέναν σε καμία εταιρία, το μόνο που τόνισα είναι οτι έπεσε μαζεμένη κοροιδία απο μια εταιρία σε ένα ευρή φάσμα καταναλωτών, και ολο αυτό προσπάθησαν να το περάσουν σε στυλ "Αγαπούλα την κουκούλα" για να μη μας πάρουνε χαμπάρι. Όποιος κατάλαβε κατάλαβε.
  5. Εδώ http://www.akis2010.net/8/post/2011/12/-wind.html Εδώ http://www.sse81.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=193:-wind&catid=1:latest-news&Itemid=70 Εδώ http://www.megaupload.com/?d=PBE8A0O0 1ον. Οι λογαριασμοί με χρεώσεις απο 15/11/2011-14/12/2011 και ημερομηνία έκδοσης 15/12/2011, δικαιούνται την έκπτωση περίπου ίση με το 1/3 του λογαριασμού, τη λεγόμενη έκπτωση ΓΕΣ. Η έκπτωση αυτή, με διάφορες δικαιολογίες (πχ. τεχνική δυσλειτουργία, ημερομηνία έκδοσης λογαριασμού 15/12/2011 οπότε ισχύει η νέα σύμβαση και η έκπτωση αυτή κόπηκε, κλπ, κλπ) δεν περάστηκε στο λογαριασμό με τις παραπάνω ημερομηνίες χρεώσεων. Μετά απο 2 τηλέφωνα στο 1277 (εξυπηρέτηση εταιρικών πελατών χωρις χρέωση), τελικά μας είπαν οτι όντως για τελευταία φορά δικαιούμαστε την παραπάνω έκπτωση στις χρεώσεις μέχρι 14/12/2011, ο λογαριασμός θα παέι για έλεγχο και θα μας ενημερώσουν για το ποσό που θα μας δώσουν πίσω αναδρομικά στον επόμενο λογαριασμό. Πράγματι, 5 μέρες μετά ήρθε μήνυμα απο τη Wind "Σας ενημερώνουμε οτι μετά απο έλεγχο του λογαριασμού σας θα αποδοθεί πίστωση 20,50 € σε επόμενο τιμολόγιο σας. Ευχαριστούμε πολύ."
  6. Ακόμα δεν αλλάξαμε εταιρία, βλέπεις σήμερα μας έσκασε μύτη το <<6ον.>> και τα πήραμε άγρια, είπαμε αρκετά με τη wind και βγήκαμε στην αναζήτηση καλύτερης προσφοράς. Τα ulmimited-οικογενειακά κοιτάγαμε. Αυτό το στρατιωτικό της Vodafone δεν είχαμε ιδέα οτι υπάρχει. Βασικά, δεν είναι ένα το πρόγραμμα, το βγάζει σε διάφορες εκδόσεις ανάλογα το πόσο χρόνο ομιλίας χρειάζεσαι για κλήσεις προς άλλα δίκτυα ή και σταθερά πέρα των δωρεάν απεριόριστων "ενδοεταιρικών". Κάνοντας μια αναζήτηση πριν λίγο, είδα και εγώ το military club το οποίο δίνει εδώ http://www.militaryclub.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=50&Itemid=50 έναν τιμοκατάλογο για τις προσφορές που κάνει η vodafone μεσω αυτού του Club. Οι τιμές που είδαμε στη vodafone σήμερα ήταν κανα δυο ευρω πιο πάνω απο τις τιμές που δίνει στο club, δεν ειδα τραγικές διαφορές. Υπάρχει απο οτι είδα η δυνατότητα να συνδιαστούν 2 διαφορετικά προγράμματα σε 2 γραμμές, αν πχ. εσυ χρειάζεσαι χρόνο προς όλους και η γυναίκα χρόνο για κλήσεις σε σταθερά. Η καλύτερη λύση, είναι όποιος σκέφτεται να αλλάξει εταιρία, να κάνει μια βόλτα στη vodafone, να πάρει το χαρτί που έχει όλες τις επιλογές, στη συνέχεια να τσεκάρει τις τιμές και με τα πακέτα του Military και να πάρει αυτό ακριβώς που τoν συμφέρει. Εμείς ακόμα δεν κάναμε καμία αλλαγή γιατί κατα πρώτον ούτε εκκαθαριστικό εφορίας είχαμε μαζί σήμερα, αλλά και γιατί ο κύριος στη vodafone μας είπε οτι περιμένουν και νεες προσφορές εντός ημερών για τα στρατιωτικά και άφησα τηλ να μας ενημερώσει. Ενδεχομένως, να προωθήσει και η ίδια η vodafone αυτές τις λίγο μειωμένες τιμές που δίνει και στις συνδέσεις μέσω military. Χονδρικά θα σου πώ οτι ένα πρόγραμμα με 180 λεπτά προς όλους και απεριόριστα ενδοεταιρικά το χρεώνει 23,95 € (συμπ/ται ΦΠΑ). Αν βάλεις και το τέλος συνδρομητών κινητής 12% πάει στα 27 τελική, για μια γραμμή. Πριν πεί κάποιος οτι το ίδιο είναι το κόστος και στο πρόγραμμα της wind αν μιλησεις 3 ώρες, θα σας πώ οτι η απάντηση της υπαλλήλου της Wind στην ερώτηση: "Αν κάνουμε ανανέωση συμβολαίου για 1 χρόνο ακόμα, είναι σίγουρο οτι η χρέωση ανα ώρα θα είναι 9 ευρώ μέχρι να λήξει το συμβόλαιο;" ήταν "Οχι, κανένας δε μπορεί να το εγγυηθεί αυτό, εξαρτάται απο την πολιτική της εταιρίας." Οπως καταλάβατε εμπιστοσύνη απο εμας προς την εταιρία wind δεν υπάρχει, καλύτερα να έχω στάνταρ πάγιο και 3 ώρες ομιλία με 27 ευρώ παρά να περιμένω το λογαριασμό της wind και να μην ξέρω πόσο θα με χρεώσει και γιατί.
  7. Καλησπέρα και πάλι. Επειδή κάποιοι ακόμα ψάχνονται, και άκρη με την wind δεν πρόκειται να βγεί, είπα να πω κάποια πράγματα συνολικά, κυρίως για να βρουν το δίκιο τους όσοι ακόμα ψάχνουν να βρουν τι ισχύει. 1ον. Οι λογαριασμοί με χρεώσεις απο 15/11/2011-14/12/2011 και ημερομηνία έκδοσης 15/12/2011, δικαιούνται την έκπτωση περίπου ίση με το 1/3 του λογαριασμού, τη λεγόμενη έκπτωση ΓΕΣ. Η έκπτωση αυτή, με διάφορες δικαιολογίες (πχ. τεχνική δυσλειτουργία, ημερομηνία έκδοσης λογαριασμού 15/12/2011 οπότε ισχύει η νέα σύμβαση και η έκπτωση αυτή κόπηκε, κλπ, κλπ) δεν περάστηκε στο λογαριασμό με τις παραπάνω ημερομηνίες χρεώσεων. Μετά απο 2 τηλέφωνα στο 1277 (εξυπηρέτηση εταιρικών πελατών χωρις χρέωση), τελικά μας είπαν οτι όντως για τελευταία φορά δικαιούμαστε την παραπάνω έκπτωση στις χρεώσεις μέχρι 14/12/2011, ο λογαριασμός θα παέι για έλεγχο και θα μας ενημερώσουν για το ποσό που θα μας δώσουν πίσω αναδρομικά στον επόμενο λογαριασμό. Πράγματι, 5 μέρες μετά ήρθε μήνυμα απο τη Wind "Σας ενημερώνουμε οτι μετά απο έλεγχο του λογαριασμού σας θα αποδοθεί πίστωση 20,50 € σε επόμενο τιμολόγιο σας. Ευχαριστούμε πολύ." 2ον. Η παραπάνω έκπτωση, για χρεώσεις απο 15/12/2011 και μετά δεν ενσωματώθηκε πουθενά. Κόπηκε οριστικά. Την ξεχνάμε όλοι οι συνδρομητές με αστεράκια και τέλος. 3ον. Οι χρεώσεις ανέβηκαν απο 6 € η ώρα στα 9 € η ώρα για όλους τους συνδρομητές με αστεράκια. Και κανένας δεν μας λέει αν σε 2 μήνες, ή σε 6 μήνες, ή όποτε τις έρθει της wind δε θα ανεβάσει πάλι την τιμή. 4ον. Ελάχιστη χρέωση 4 € σε κάθε γραμμή, αν υπάρχει μηδενική κίνηση. 5ον. Δωρεάν μηνύματα προς όλους απο 130 σε 140 κάθε μήνα. 6ον. 'Οσοι απο εμάς με την έναρξη του συμβολαιου μας δεν πήραμε συσκευή είχαμε έκπτωση αντι επιδότησης το ποσό των 10,3 € κάθε μήνα ανα γραμμή. (123.60€ έκπτωση όλο το χρόνο δηλαδή, αντί για συσκευή.) Μόλις συμπληρώσαμε χρόνο, και σήμερα η wind μας είπε οτι και αυτή η έκπτωση κόβεται. Για να μας πείσουν μάλιστα να κάνουμε ανανέωση συμβολαίου για 1 χρόνο ακόμα, στις 2 γραμμές που έχουμε και χρησιμοποιούμε με τον άντρα μου μας πρόσφεραν μια συσκευή της Νοκια αξίας 35 €. Ναι, καλά διαβάσατε. 1 συσκευή επιδότηση, για 2 γραμμές. Να το πάμε σε νούμερα όλο το παραπάνω???? Ας πούμε οτι με τις παλίες χρεώσεις 2 γραμμές μιλούσαν 10 ώρες σε άλλα δίκτυα και σταθερά. ΧΡΕΩΣΗ: 6 € * 10 = 60 € ΈΚΠΤΩΣΗ ΓΕΣ: -20 € ΈΚΠΤΩΣΗ ΑΝΤΙ ΕΠΙΔΌΤΗΣΗΣ: -20,66 € ΤΕΛΟΣ ΣΥΝΔΡΟΜΗΤΩΝ ΚΙΝΗΤΗΣ 12 %: +2.32 € ΦΠΑ: +5 € ΠΟΣΟ ΓΙΑ ΕΞΟΦΛΗΣΗ: ΠΕΡΙΠΟΥ 27 € Να το παμε στις νέες χρεώσεις, τη νέα σύμβαση και τη μη παροχή επιδότησης για 10 ώρες ομιλία? ΧΡΕΩΣΗ: 9 € * 10 = 90 € ΤΕΛΟΣ ΣΥΝΔΡΟΜΗΤΩΝ ΚΙΝΗΤΗΣ 20 %: +18 € ΦΠΑ: +25 € ΠΟΣΟ ΓΙΑ ΕΞΟΦΛΗΣΗ: 133 € Κάποιοι θα πουν οτι οι στρατιωτικοί την έβγαζαν τσάμπα, και καλά να πάθουν, και ας πληρώνουν όπως πληρώνουν όλοι. Το θέμα δεν είναι αν οι στρατιωτικοί πλήρωναν λίγα και οι υπόλοιποι πολλά. Καθένας μας επιλέγει την καλύτερη προσφορά με τα δικά του κριτήρια, και τις ανάγκες του. Οταν μια εταιρία, σου προσφέρει πολύ ανταγωνιστικές χρεώσεις για να σε κάνει συνδρομητη της και μπαίνει μέσα, φταίει η ίδια. Όταν αφού σε κάνει συνδρομητή της, απο τη μια μέρα στην άλλη, σου αλλάζει τιμοκαταλόγους χρεώσεις και παροχές χωρις ενημέρωση, σου κλέβει εκπτώσεις μπροστά στα μάτια σου, και στις επιστρέφει μετά απο δικό σου αίτημα, λογικό είναι να αισθάνεσαι εξαπατημένος και δυσαρεστημένος, και το φταίξιμο ανήκει στην ίδια. Οταν σε κοροϊδεύει λέγωντας οτι η έκπτωση ΓΕΣ ήταν το 6 € η ώρα και μόνο αυτό άλλαξε, λες και δεν ξέρεις τι πλήρωνες, αν μη τι άλλο σε θεωρεί κουτό. Εμείς προσωπικά, μετά απο τόση περιποίηση wind θα κάνουμε διακοπή συμβολαίων απο εκεί, και θα μεταφέρουμε τις γραμμές μας στη vodafone η οποία έχει επίσης ένα πρόγραμμα συμβολαίου για στρατιωτικούς με προνομιακές χρεώσεις. Οι καιροί είναι δύσκολοι, τα μάτια μας πρέπει να είναι ανοιχτά για να μην κλαίει η τσέπη μας.
  8. Ξαναπήρα τηλέφωνο και είπαν οτι τη δικαιουμαστε την εκπτωση και θα μας στειλουν μηνυμα να μας ενημερωσουν οτι μαλλον θα την παρουμε στον επομενο λογαριασμο. Σε ευχαριστω για την απάντηση, ήταν ο λογος που τους ξαναπηρα και δεν έμεινα στο "Δεν τη δικαιούστε". Χρόνια Πολλά με υγεία και ευτυχία. Ευχαριστώ και πάλι!!!
  9. Εμένα μου είπαν οτι ο λογαριασμός εκδόθηκε 15/12 οπότε δεν δικαιούμαστε στην έκπτωση ΓΕΣ...:mad::mad::mad:
  10. Καλησπέρα και καλώς σας βρήκα... Μια και εχω στα χέρια μου το συγκεκριμένο κινητό 2 μήνες περίπου, μπορώ να πω οτι ειναι η χειρότερη επιλογή που έκανα ποτέ μου...Παλαιότερα είχα το κ750 και εν συνεχεια το κ800 με τα οποία είχα μείνει υπερ ευχαριστημένη...το w205 ομως, απορώ πως το κυκλοφόρησε η sony... το τηλέφωνο τρώει πολλά κολλήματα, αλλου πατάς άλλο εμφανίζει...οταν αποφασίσει να εμφανισει δηλαδη... μπαίνεις στον τηλεφωνικό κατάλογο με το κλασικό βελάκι προς τα κάτω, και προσπαθεις να φτάσεις στην επιλογή που θες...μάταιος κόπος...τη βρίσκεις αλλα ο κενσορας εχει πάρει φορα και συνεχίζει να κατεβαίνει...σαν ασανσερ σε ουρανοξύστη ενα πράγμα...παει ερχεται...και αν εισαι τυχερος θα σταματησει κάπου κοντά στην επαφή που θέλεις να καλέσεις...αλλιώς πάλι απο την αρχή... για αναζήτηση δίνοντας χαρακτήρες δεν το συζητάμε...αμα του αρέσει το γράμμα που θέλεις τότε μπορεί να σου κάνει τη χάρη και να σε παει στις επαφές που ανήκουν εκει...αν οχι...ανεβοκατεβαίνεις μεχρι να βαρεθείς...:mad: επίσεις...ως κινητό με συρόμενες επιφάνειες, λογικό θα ηταν να αναγνωρίζει το ανοιγμα και το κλείσιμο... αμ δε...εσυ σύρεις την πάνω επιφάνεια και μένει κλειδωμενο ή το ανάποδο...μετα απο 2-3 φορές κάτι γίνεται...:wacko: για αναπάντητη δεν το συζητάμε καν...εσυ πατάς τερματισμός κλήσης και αυτο συνεχίζει να καλεί... γενικά, είναι ενα τηλέφωνο που πέρα απο τη φτηνή ποιότητα κατασκευής που κάνει μπάμ αμέσως μόλις ανοίξεις τη συσκευασία του (προσωπικά μου φάνηκε χειρότερο ακομα και απο το ψευτο δείγμα που είχαν στο ράφι της vodafone), συνεχίζει να σε απογοητεύει οσο το χρησιμοποιείς σε βασικές λειτουργίες... κρίμα γιατί ενω ήμουν πολύ ευχαριστημένη με τη SE και δεν ειχα ενδοιασμούς για την αγορά οποιασδήποτε συσκευής της εταιρίας της, τωρα θα ξανασκεφτώ πολύ να επιλέξω συσκευή της... δεν ειχα τρελές απαιτήσεις απο ενα τηλέφωνο των 80 € οπως το w205, αλλά αυτό δε σημαίνει πως είμαστε διατεθειμένοι να πετάμε τα λεφτά μας...καλύτερα να τα είχα πετάξει παρά που αγόρασα το συγκεκριμένο... ήδη εχω παραγείλει την επόμενη συσκευή, ενα lg gt 505 μιας και βγήκε η επιδότηση του αδερφού μου μέσω οικογενιακού προγράμματος της wind, αλλά απο το 205 και μετά για μενα η sony εφαγε άκυρο...
×
×
  • Create New...