Bρήκα ποιο ήταν το πρόβλημα στο wallet, και δεν υπάρχει περίπτωση νομίζω να λυνόταν με κάποια ενημέρωση.
Προς το παρόν με άφησε κανονικά να προσθέσω κάρτα (ενώ δεν με άφηνε), αλλά ακόμα δεν έχω δοκιμάσει πληρωμή
Λοιπόν, τα βήματα είναι τα εξής:
Μπαίνουμε στην εφαρμογή "Πορτοφόλι" -> πατάμε πάνω δεξιά στο εικονίδιο του λογαρισμού μας -> Ρυθμίσεις για πορτοφόλι(προτεέυταία επιλογή) -> Προφίλ πήρωμών -> πατάμε πάνω δεξιά στο καμπανάκι(ειδοποιήσεις) -> επαλήθευση πληρωμών -> εκεί θα ζητήσει μια φωτογραφία κάρτας που έχει ήδη χρησιμοποιηθεί και φωτογραφία της ταυτότητας -> Υποβολή -> Μετά από 2 περίπου ώρες μου ήρθε e-mail ότι έγινε η επαλήθευση και λειτούργησε κανονικά
Οποιος άλλος δοκιμάσει και του δουλέψει έτσι ας ενημερώσει για να ξέρουμε ότι οντως αυτό έφταιγε και όχι καποια ενημέρωση ασφαλείας, γιατί κάποιοι θα περιμένουν την ενημέρωση, αλλά η ενημέρωση πιθανόν να μην το διορθωσει