Jump to content

Avior

Members
  • Δημοσιεύσεις

    121
  • Εγγραφή

  • Αξιολογήσεις

    0%

About Avior

  • Ημ. Γέννησης 13/06/1984

Avior's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Φήμη

  1. Καλησπέρα! Δε μπορώ με τίποτε να συγχρονίσω τις επαφές που έχω στο 311 με ένα καινούριο (μοντ. 2013) Yaris με Car Multimedia... Υποτίθεται ότι την πρώτη φορά που συνέδεσα το τηλέφωνο με το αυτοκίνητο μέσω bluetooth θα μου μετέφερε όλες τις επαφές στο όχημα, ούτε αυτό συνέβη όμως, και κάθε επόμενη προσπάθεια (χειροκίνητης) μεταφοράς επαφών απέβη άκαρπη. Ούτε το να στείλω τις επαφές σε VCF από το τηλέφωνο στο αυτοκίνητο δούλεψε... Αντίθετα και ένα παλιό Νοκια Ε51 και ένα blackberry storm που έχω δουλέψανε άψογα... Τι λάθος κάνω; Καμια εφαρμογή που πρέπει να κατεβάσω; Ευχαριστώ!
  2. Ευχαριστώ πολύ!!! Θυμάσαι μήπως πόσο κρατάει η πρώτη φόρτιση περίπου?? (μέχρι να γεμίσει τελειώς) ΝΑ ξέρω αν προλαβαίνω να την κάνω για απόψε
  3. Το χτύπησα και εγώ σήμερα το κινητό και είναι "κινητάρα", τουλάχιστον απ'ότι διαβάζω στο manual. Ρε παιδιά, μπορεί να μου πει κανένας πόσο να το αφήσω στην πρώτη φόρτιση;
  4. Παίδες καλησπέρα και χρόνια πολλά! Είμαι μεταξύ αυτού και του 3500... εσεις ποιο θα λέγατε? Θέλω ένα κινητό με στοιχειώδεις παραπάνω λειτουργίες (gprs, bt, ir, browser) και δίνω μεγάλο βάρος στην αυτονομία Άσχετο, αλλά μπορεί κάποιος να βάλει mp3 για ringtone/alarm sound?? Κανονικά μπορεί να μπει κάποιος στο internet από τον ενσωματωμένο browser?? Καλές γιορτές:D
  5. Καλορίζικο φίλε!! Με ενδιαφέρει και εμένα πάρα πολύ και περιμένω εντυπώσεις... Πόσο το πήρες αν επιτρέπεται? Κ από που? Στο skroutz δε μου βγάζει τίποτε :cry:
  6. Avior

    Graffiti

    Ρε παιδιά, μερικά γκραφίτι (και όχι βλακείες tags) είναι όντως πολύ όμορφα και θα έπρεπε να διατηρηθούν όχι όπως ένα στο Divers Club στο Ζούμπερι, που είναι ένα από τα παλαιότερα και καλύτερα grafiti που θυμάμαι (~1993? μπορεί και πιο παλιά) και τώρα σχεδόν δε φαίνεται. Αλλά το να γράφεις τα βαγόνια του μετρό, τα τρένα του ΟΣΕ και τα λεωφορεία, με το έτσι θέλω, είναι απλά αλητεία. Α, και κάτι άλλο που θυμήθηκα. Ήταν την άνοιξη του 2004 και μόλις είχε παραδοθεί ο κόμβος της Αττικής Οδού με την Κιφησίας (στον ΟΤΕ). Ε, την πρώτη φορά που πέρασα από εκεί (1-2 ημέρες μετά την παράδοση) είδα κάτι "ωραιότατα" κακάσχημα tags που είχαν κάνει μερικοί "μάγκες" πάνω στις κολώνες που κρατούσαν τον πάνω δακτύλιο του κόμβου. Μιλάμε δε θα πρέπει να είχε καλά-καλά στεγνώσει το μπετό στο εσωτερικό. Τότε ήταν που κατάλαβα πως οι Έλληνες είμαστε ζώα και τέτοια ωραία έργα υποδομής στυλ Αττική Οδός απλά δε μας αξίζουν. :mad:
  7. Vasika na tin katevasw ithela, ohi apo to youtube anarxaki thanks a lot!!!
  8. Πραγματικά θεϊκή αυτή η διαφήμιση!!! Ξέρετε που μπορούμε να τη βρούμε? Μπορεί κανένα καλό παιδί με κάρτα TV να την ανεβάσει πουθενά/σε κάνα rapidshare??
  9. Αυτό πάει να πει ώριμη σκέψη... Δε σε ενδιαφέρει τι συμβαίνει τις ώρες του δράκουλα πιθανότατα γιατί μάλλον δε γνωρίζεις πολλά από αεροπλάνα (δεν το προσωποποιώ)! Τις ώρες του δράκουλα όμως (οπότε δεν πετάει το αεροπλάνο και άρα μπορεί να γίνουν έλεγχοι/επισκευές με μεγαλύτερη άνεση χρόνου απ'ότι ανάμεσα στις πτήσεις κλπ) θα κριθεί πολλές φορές το εάν η επόμενη ημέρα θα είναι απλά μια ημέρα για την εταιρεία! Αυτό το "δε με νοιάζει" στην αμερική το λένε με μία λέξη: ignorance. Μου θυμίζεις κάτι κάγκουρες του στυλ "δε με νοιάζει το ότι το punto μου είναι αμάξι πόλης, εγώ τρέχω με 180+ στην Εθνική" και γενικά πηγάζουν από την εντύπωση του ότι τίποτε στραβό δεν πρόκειται να μας συμβεί! Φαντάζομαι ούτε εάν οι πιλότοι είναι μαστούρηδες, καρδιακοί κλπ θα σε νοιάζει. Ούτε εάν το αεροπλάνο ανάβει 500 warnings που παρ'ολ'αυτά αγνοούνται! @Ovelix κλπ. Παρατηρείστε ότι σε όλες τις "ιδιωτικές" αεροπορικές flag carriers της ευρώπης το κράτος είναι εμμέσως η αμέσως μέτοχος ενός αρκετά σεβαστού κομματίου! Δείτε τώρα τι γίνεται στο Ελλαδιστάν με τον ΟΤΕ, που η κατάσταση είναι λίγο πολύ παρόμοια. Λιανά, τσιγγουνιές δεν πρόκειται να γίνουν ούτε στην ΑF ούτε στην LH ούτε στην BA όσο το κράτος είναι μέτοχος και άρα μπορεί (έμμεσα ή άμεσα) να ρίχει λεφτά στην εταιρεία). Στην τελική ανάλυση, ούτε στην EasyJet/Ryanair με 100+ αεροπλάνα έκαστη θα διστάσουν πάααρα πολύ να καθηλώσουν ένα αεροσκάφος του στόλου τους για ενδεχόμενο πρόβλημα, πράγμα που δεν πρόκειται ΠΟΤΕ να γίνει σε καμμία Aegean. Και ρωτώ, ξανά: τα αεροπλάνα της δεν έχουν ποτέ βλάβες? Γιατί μόνο αυτά των ΟΑ γυρίζουν πίσω για τεχνικούς λόγους ή για καιρό? Θυμάστε πέρυσι κάτι φράκτες στη Σαντορίνη?? Ααα και η ΑF εντελώς τυχαία (που παρεμπιπτόντως, τη θεωρώ από τις πλέον αξιόλογες εταιρείες παγκοσμίως) κάνει αρκετά "αποικιακά" δρομολόγια σε πρώην ή νυν αποικίες. Δε νομίζω ποτέ το γαλλικό δημόσιο να έσπευδε να την κλείσει όπως εμείς την ΟΑ (προ 7ετιάς ήταν για κλείσιμο, αλλά τώρα μαμεί και δέρνει) Παρεμπιπτόντως, δεν έχω τίποτε με την Airbus, με 320 και 340 που έχω πετάξει τα θεωρώ πολύ καλά αεροπλάνα (για τον επιβάτη) άσχετα αν μου αρέσουν περισσότερο τα 737 και οι τζαμπούκλες. Αλλά το ανέφερα ως τρανταχτό παράδειγμα του ότι δε μπορεί η ΕΕ να μας πιέζει για τα ίδια θέματα που εθελοτυφλεί, στην καλύτερη περίπτωση, σε άλλες εκφάνσεις τους! Δυστυχώς αυτή είναι η κλασσική νοοτροπία του επιβάτη, που βλέπει μόνο τη βιτρίνα. Και αυτό της Helios (737-300) δερμάτινα καθίσματα είχε (χωρίς πλάκα, κοιτάχτει τα timetables του Ελ Βενιζέλος πέρυσι τέτοια εποχή). ΤΟ αεροπλάνο όμως είναι πολλά περισσότερα από τα δερμάτινα καθίσματα, το χαμόγελο της αεροσυνοδού και την κάθε βιτρίνα που μπορεί να δει ο μέσος επιβάτης. Και εκεί είναι η σημαντική διαφορά. Μπορεί στην ΟΑ να λείπουν τα τασάκια από μερικά καθίσματα, ή στο 744 της Air France να είχαν "μπαλώσει" μια τρύπα στην ψευδοροφή πάνω από τα καθίσματα με αλουμινόχαρτο (!!!) αλλά και στις δύο περιπτώσεις ΞΕΡΩ πως το σημαντικό τμήμα του αεροσκάφους από το οποίο κρίνεται η πτητική του ικανότητα και η ελεγξιμότητά του είναι εντάξει. Και δυστυχώς αυτά δεν τα βλέπει/δεν μπορεί να τα δει ο μέσος επιβάτης (btw, ΣΑΦΩΣ και ΦΤΑΕΙ εδώ η ΟΑ που δεν πουλάει αρκετή "βιτρίνα" ενώ θα μπορούσε με ελάχιστα λεφτά, σε σχέση με όσα δίνει σε συντήρηση... αλλά εδώ κάνανε πολυ μεγαλύτερες μ...ιες στο management, εδώ να κολλήσει?)
  10. Δεν είχα σκοπό να απαντήσω σε αυτό το θέμα, αλλά επειδή εδώ μέσα διαβάζω μερικές απαράδεκτες απόψεις, νομίζω ότι πρέπει να μιλήσω! Πρώτον επειδή μας έχετε πάρει τα αυτιά για "ιδιωτικές" ευρωπαικές εταιρείες που δεν παίρνουν επιδοτήσεις κλπ. Η British ιδιωτική είναι? Για πείτε μου τους μετόχους των Air France, Lufthansa, Iberia για να δούμε πόσο "ιδιωτικές" είναι... Επιπλέον, για δείτε τι συμβαίνει και απέναντι... Oι legacy μπαίνουν πολλά δις $ μέσα κάθε χρόνο (σύμφωνα με το περυσινό World Airline Report του ATW η Delta μπήκε μέσα το 2004 κατά 5,κάτι δις. $ ως εταιρεία, 1,5 ως πτητικό έργο) αλλά παρ'όλ'αυτά δεν κλείνει καμμία τους. Η δε ευρωπαική ένωση, που μας το παίζει καλή και ότι προστατεύει τον ελεύθερο ανταγωνισμό, ας μας πει για τα subsidies προς την Airbus, πόσα 340-500/600 πούλησε (και εάν βγάζουν το κόστος ανάπτυξης των 3,5 bil. $) έναντι 777-200LR/300ER, τι γίνεται με το 380 ή ακόμα καλύτερα με το 350 (που είναι οι παραγγελίες? οεο) και για την εκβιαστική συμπεριφορά της airbus προς την βρεττανική κυβέρνηση (επιδοτείτε το Α350 ή κλείνουμε το Filton). Ας λύσουν πρώτα τα δικά τους προβλήματα στον Π.Ο.Ε. (γιατί η boeing δεν είναι μ*****ς να ανταγωνίζονται επιδοτούμενα προιόντα, ενώ γι'αυτούς ισχύουν οι νόμοι της αγοράς) και μετά ας ασχοληθούνε και με την ΟΑ που δεν έχει φάει τίποτε σε σχέση με την crapbus. Αλήθεια, τον Μπαρό ποιος τον πήγε κρουαζιέρα το καλοκαίρι στα Ελληνικά Νησιά τις 4 μέρες που είχε έρθει εδώ, πριν βγάλει την ανακοίνωση τον Αύγουστο? Τόοσο τυχαία ήταν η παραγγελιά στην Airbus τον καιρό εκείνο? Δεύτερον επειδή πολλά "κλείστε την", "πετάχτε τους έξω" κλπ διαβάζω, ας θυμίζω ότι η εταιρεία είναι έτσι επειδή ο κάθε πολιτικάντης την υποχρέωνε να εκτελεί τσάμπα δρομολόγια γι'αυτόν ή τα τσιράκια του και κατ'ουσίαν το ΚΡΑΤΟΣ ΧΡΩΣΤΑΕΙ ΣΤΗΝ ΟΑ και όχι το ανάποδο. Θυμάται κανένας το 2002 όταν ο super Σημίτης είχε πάει στο Τόκιο και ο "έντιμος" Στεφανόπουλος στη Μελβούρνη, τις ίδιες ημέρες, ότι τα 340 είχαν μείνει καθηλωμένα επί δέκα ημέρες στα αντίστοιχα αεροδρόμια και η ΟΑ αναγκαζόταν να δανείζεται για να πετάει μακριά, αφού ο μισός υπερατλαντικός στόλος ήταν καθηλωμένος? Δηλαδή ξεζουμίζουμε πρώτα το πορτοκάλι, μετά το πετάμε. Τρίτον επειδή πολλές ελπίδες έχετε στην Aegean. Μη νομίζετε ότι η Aegean θέλει να γίνει ΟΑ στη θέση της ΟΑ ή ελληνική Emirates. Μέχρι τη φρανκφούρτη θα φτάνει για να δίνει επιβάτες στα μακρινά της LH και ενδοευρωπαικά. Γενικά, η εταιρεία αυτή δεν πρόκειται να γίνει τίποτε παραπάνω από regional partner της LH. (και αυτό γιατί εάν δείτε τους μετόχους της Aegean θα διαπιστώσετε κάτι καλά πράγματα!) Άντε να μπει και στη Star να δέσει το γλυκό. Να το θέσω απλά: η ελλάδα ΔΕ θα έχει αεροπορική εταιρεία παγκόσμια μετά το κλείσιμο της ΟΑ. Θα μου πειτέ, και καλώς να έχει, αφού δε χρειάζεται. Δίκιο έχετε. Και αυτοί που ελέγχουν τις Emirates (Dubai), Qatar, Ethihad (Abhu Dhabi) καθώς και τις ινδικές δεν ξέρουν τι τους γίνεται. Τέταρτον, και σημαντικότερο επειδή πολλοί ξεχνάνε τι έγινε στις 14/8/2005, καλά θα κάνετε να περάσετε μια από το Σέσι Γραμματικού να φρεσκάρετε τη μνήμη σας. Κακά τα ψέματα: μη δημόσια αεροπορική εταιρεία κάνει ΣΥΧΝΑ συμβιβασμούς στην ασφάλεια, όχι γιατί το θέλει, αλλά γιατί οικονομικά δε μπορεί. Ο ιδιώτης, και ειδικά ο ιδιώτης μικρής αεροπορικής εταιρείας, δε θα κάτσει να καθηλώσει ένα αεροπλάνο, για κάτι που ενδεχομένως προκαλέσει βλάβη. Αλήθεια, έχει δει κανένας το El Venizelos αργά το βράδυ μετά τις 12? Γιατί άραγε τα αεροπλάνα της Ολυμπιακής μπαινοβγαίνουν στα υπόστεγα ενώ της Aegean είναι απλά παρκαρισμένα, χωρίς να ασχολείται κανένας με αυτά? Δε φέρνουν βλάβες τα αεροπλάνα της Aegean? Επί πλέον, ρωτήστε να μάθετε για τι λόγους απολύθηκε κόσμος από την Aegean. θα εκπλαγείτε!! Γιατί η Aegean (σε αντίθεση με την EasyJet που έχει δική 100 αεροπλάνα) δε μπορεί να καθηλώσει το 1/10 του στόλου της για κάτι που ΙΣΩΣ κάνει πρόβλημα. Επιπλέον, πόσα αεροπλάνα της ΟΑ γυρίζουν για βλάβη και πόσα της Aegean? Αυτά δεν έχουν βλάβες? Η υπάρχει η λογική "ας φτάσει πρώτα στον προορισμό και βλέπουμε" που υπήρξε στην Helios αλλά και σε άλλες περιπτώσεις (NG004, 26/5/1991) Θα μου πείτε τώρα "τι με νοιάζει εμένα, πιο πιθανό είναι να σκοτωθώ πηγαίνοντας στο αεροδρόμιο, παρά στο αεροπλάνο" και μάλλον δίκιο θα έχετε. Απλά να εύχεστε να μην ακουστεί το "Ah, reverser's deployed!!" σε πτήση όπου θα βρίσκεστε μέσα. Ααα και Ovelix, αφού πρώτα σε χαιρετίσω μετά από τόσο καιρό, μιας και είπες για την Alitalia, για δες ποιος αγόρασε πέρυσι μερικές χιλιάδες εισητήρια F προς JFK. Χμμμμ...:lol: :lol: :lol:
  11. Καλησπέρα... Που μπορώ να βρώ το παραπάνω βιβλίο?? Ξέρετε κανένα βιβλιοπωλείο που αξίζει να ψάξω?? Πήγα στα κεντρικά του Παπασωτηρίου/Κλειδάριθμο στα Εξάρχεια, αλλά τζίφος. Πιο αναλυτικά, για το βιβλίο: PS: Nαι, το ξέρω ότι όλα αυτά μπορώ να τα βρω σε (νόμιμο) e-book στο νετ λόγω του licence που έχουν, αλλά προτιμώ την χάρτινη μορφή! Τουλάχιστον, θα μου έρθει πιο φτηνά από την εκτύπωση+σου δίνει άλλη αίσθηση το βιβλίο από ένα μάτσο χαρτιά από τον εκτυπωτή.
  12. Παιδιά καλησπέρα... Αν και trance-άς εδώ και πολλά χρόνια, τυχαία πριν από κάνα χρόνο άκουσα το "smoke weed all day" του tupac (Θιοσχωρέστον!). Όχι για τίποτε άλλο, αλλά για τα καφρο-λόγια που έχουν πολύ πλάκα. Όταν μετά όμως μετά από 5-6 μήνες άρχισα από περιέργεια να κατεβάζω και άλλα mp3 του συγκεκριμμένου, ομολογώ ότι εξεπλάγην από το περιεχόμενο των στίχων μερικών απ'αυτά! Κομμάτια σαν το "They Don't Give a **** About Us", "Ghetto Gospel", "My Block", "Thugz mansion", "Changes", "Life will go on" αλλά και άλλα πολλά, εκτός από κομματάρες σε ρυθμό έχουν και γ**ώ τους στίχους, όλα αυτά για φυλετικές διακρίσεις, κοινωνική ανισότητα, ταξικές διαφορές, η ανάγκη για επιβίωση τα κάνουν κατά την ταπεινή μου ΠΟΙΗΜΑΤΑ in their own right. Επειδή εχτές κοίταγα το τόπικ περί Metal vs Rap, και όλοι αναφέρονταν σε 50cent, Eminem κλπ, παραθέτω μερικούς στίχους από το "They don't give a **** about us". Αν αυτό δεν είναι ποίηση τότε τι είναι? Εν ολίγοις ο μακαρίτης όταν δεν μιλούσε για το πως π####ε την γκόμενα ή πως θα καθαρίσει την αντίπαλη συμμορία, έγραφε ΚΟΜΜΑΤΑΡΕΣ... Και τώρα το ερώτημα... Τι άλλα κομμάτια από αυτόν ή από αλλους καλλιτέχνες έχετε να μου προτείνετε? Ενδιαφέρομαι κυρίως για ποιοτικούς στίχους σαν τους παραπάνω και δευτερευόντως για ρυθμό κλπ.
  13. http://users.ntua.gr/el02092/vinales.jpg Είπατε τίποτε?? Επαρχία Pinar Del Rio κοντά στην πόλη Vinales στη δυτική Κούβα... Μακράν το ομορφότερο μέρος που έχω δει στη ζωή μου (οκ... η Κούβα εκτός των πόλεων είναι παράδεισος... no more to say!! :cool: )
  14. Τι ίμπιζα και @@? ΚΟΥΒΑ έχει πάει κανένας??? Αυτό είναι το ΚΑΛΥΤΕΡΟ νησί στον κόσμο!! Τα έχει ΟΛΑ!!
  15. Symfwnw me tin maggie... Island Of Sex The best ever!!!
×
×
  • Create New...