Jump to content

RichterNS

Members
  • Δημοσιεύσεις

    3
  • Εγγραφή

  • Αξιολογήσεις

    0%

About RichterNS

  • Ημ. Γέννησης Απρίλιος 6

Κινητή τηλεφωνία

  • Δίκτυο κινητής
    Cosmote - Ελλάδα

RichterNS's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Φήμη

  1. Καλησπερα, Πριν 3 μήνες αγορασα το NOKIA 5630 Xpressmusic. Εναν μηνα και 3 μερες αργοτερα οταν αδειασε η μπαταρα φυσιολογικα πηγα να το φορτισω και δεν αναβε. Το πηγα στην τοπικη αντιπροσωπεια (Πτολεμαϊδα) και αφου δοκιμασαν αλλο φορτιστη και αλλη μπαταρια μου ειπαν πως πρεπει να το στειλουν στα κεντρικα κι οταν ειναι ετοιμο θα με παρουν τηλεφωνο. ΔΕΝ με ρωτησαν ΚΑΝ αν χρειαζομαι αλλη συσκευη για να μπορω να κανω την δουλεια μου. Μετα απο 20 μερες που ουτε φωνη ουτε ακροαση πηγα να δω τι γινεται. Μου ειπαν πως η πλακετα της συσκευης ειχε προβλημα και θα πρεπει να την αλλαξουν. Παλι να περιμενω και θα επικοινωνισουν μαζι μου.. 40 μερες αργοτερα, συνολο 2 μηνες που εχουν το κινητο μου για service πηγα ξανα να δω τι γινεται. Αυτα που ακουσα ηταν τα εξης 1ον) Το εστειλαν Φιλλανδια 2ον) Δεν υπαρχουν πλακετες για να στην αλλαξουν 3ον) Καηκαν κατι αποθηκες στην Αθηνα και γινεται πανικος 4ον) Δεν εισαι ο μονος που περιμενει κινητο εχω παρα πολυ κοσμο που περιμενει μηνες 5ον) Κι εγω πηρα αυτοκινητο και μεσα σε εναν μηνα χαλασε. 6ον) Το 5630 Xpress music δεν πηγε καλα στις πωλησεις και δεν τους πολυνιαζει 7ον) Μου εδωσαν ενα νουμερο απο την NOKIA στην Θεσσαλονικη μηπως και βγαλω ακρη και ΔΕΝ το σηκωνουν καν. 8ον) Περνα απο βδομαδα ισως εχει ερθει. 9ον) Παρε τηλεφωνο για να δεις αν θα εχει ερθει... Μετα απο ολα αυτα οχι δεν ειμαι καθολου ευχαριστημενος απο την NOKIA στην Ελλαδα. Δεν μου φταιει ο τοπικος αντιπροσωπος εφοσων η ιδια η εταιρια εχει ορισει σαν επισημο αντιπροσωπευτικο καταστημα της αυτον και το μαγαζι του εχω προβλημα με την ιδια την εταιρια. Ειμαι 2 μηνες χωρις κινητο, δεν με ρωτησαν αν χρειαζομαι συσκευη προσωρινα(τροπος του λεγειν), μου ειπαν ΕΓΩ να τους παρω τηλεφωνο για να δω αν εχει ερθει το κινητο μου απο βδομαδα. Πειτε μου δηλαδη πως πρεπει να αντιδρασω, σε ποιον να μιλησω για να βρω το δικαιο μου, πως με προστατευει η πολιτικη της εταιριας σαν πελατη γιατι νιωθω οτι πεταξα αδικα τα λεφτα μου. Με μεγαλη απογοητευση, Ν.Σ
×
×
  • Create New...