πάντως εγώ μία φορά που τους χρειάστηκα για ένα χαλασμένο σκληρό δίσκο στο notebook η συμπεριφορά του service ήταν άριστη (κατάστημα Πειραιά, το μεγάλο). αυτό ήταν που με έκανε πελάτη του συγκεκριμένου μαγαζιού, πλέον δεν τη ψάχνω και τόσο με τις τιμές, πάω πρώτα εκεί και αν δεν το έχουν κοιτάω αλλού.
Νομίζω ότι πέρα από τα πέντε ή δέκα ευρώ που μπορεί να βρεις φθηνότερα ή ακριβότερα σε κάποιο μαγαζί έχει μεγαλύτερη σημασία το after sales support. Αν κάποια στιγμή χρειαστώ κάτι να ξέρω ότι θα μπορώ να το έχω το συντομότερο δυνατό. Έτσι σκέφτομαι εγώ, δεν ξέρω αν συμφωνείτε ή όχι. Θα προτιμούσα αντί να επιδίδονται σε πόλεμο τιμών οι αλυσίδες να ανταγωνίζονται για το ποια θα προσφέρει τις καλύτερες υπηρεσίες μετά την αγορά.