Jump to content

stefanoszap

Members
  • Δημοσιεύσεις

    2
  • Εγγραφή

  • Αξιολογήσεις

    0%

About stefanoszap

  • Ημ. Γέννησης Απρίλιος 6

Κινητή τηλεφωνία

  • Δίκτυο κινητής
    Cosmote - Ελλάδα

stefanoszap's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Φήμη

  1. ευχαριστώ πολύ για το σχόλιο σου έχουμε μεγάλη δύναμη σαν καταναλωτές αρκεί να επιμείνουμε! ευχαριστώ πολύ για το σχόλιο σου Αν είχα διαπιστώσει ότι η συσκευή δεν λειτουργεί σωστά από τις πρώτες μέρες θα την είχα επιστρέψει πίσω. Ακόμα δεν έχω κάποια απάντηση επίσημη από την wind για την καταγγελία συνεπώς θα περιμένω. ευχαριστώ πολύ για το σχόλιο σου
  2. Καλησπέρα σε ολούς διαβάζοντας το θέμα Wind «Δέσμευση Επισκευης» που δεν έγινε - Απόψεις; του Sovjohn http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?t=239985 αποφάσισα να προβώ σε καταγγελία στην WIND Συγκεκριμένα, ακολουθεί το ιστορικό της υπόθεσης: Την Πέμπτη, 19/09/2009, παρέδωσα το κινητό μου τηλέφωνο, Νοκια προς επισκευή στο κατάστημα WIND με την επωνυμία ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΤο δελτίο παραλαβής προς επισκευή έχει Α/Α ΧΧΧ στη σειρά ΧΧΧ με αριθμο Εγγραφής ΧΧΧΧΧΧΧ ημερομηνία 19/09/2009 και το ΙΜΕΙ της συσκευής είναι ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ. . Η ημερομηνία αγοράς της συσκευής είναι 04/12/2008, και εμπίπτει στην «ΔΕΣΜΕΥΣΗ ΕΠΙΣΚΕΥΗΣ WIND». Ωστόσο, συνέβησαν τα παρακάτω: • Ουδέποτε κατά την παράδοση της συσκευής δεν μου δόθηκε από το κατάστημα συσκευή αντικατάστασης προς προσωρινή χρήση. . • Σε τηλεφωνικές μου οχλήσεις προς το κατάστημα για να μάθω αν υπάρχει κάτι νεότερο με την επισκευή, μου έλεγαν ότι «θα με καλέσουν για να με ενημερώσουν», κάτι που δεν συνέβη ποτέ. Τελευταία επικοινωνία μας τηλεφωνικά ήταν στις 19/10/2009. . • Ενώ σύμφωνα με την ΔΕΣΜΕΥΣΗ ΕΠΙΣΚΕΥΗΣ WIND θα έπρεπε την 29/09/2009 (7 εργάσιμες ημέρες από την επόμενη ημέρα της παράδοσης προς επισκευή) να έχει επισκευαστεί η συσκευή, και στις 30/09/2009 (8 εργάσιμες ημέρες μετά) να μου δοθεί ΝΕΑ συσκευή από την WIND προς αντικατάσταση της ελαττωματικής, κάτι τέτοιο ουδέποτε συνέβη. Μέχρι και αυτή τη στιγμή εγώ βρίσκομαι χωρίς συσκευή, χωρίς δική μου υπαιτιότητα για το γεγονός αυτό. . • Η τηλεφωνική εξυπηρέτηση στο 1260 με παρέπεμψε στο κατάστημα ώστε να μάθω τι συμβαίνει με τη συσκευή μου. .. • Εφόσον λοιπόν σύμφωνα με τους «ΟΡΟΥΣ ΚΑΙ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ WIND ΔΕΣΜΕΥΣΗ ΕΠΙΣΚΕΥΗΣ» που βρίσκονται δημοσιευμένοι στην ιστοσελίδα της WIND, http://www.wind.com.gr/pages.fds?pageID=1589&langID=1 αναφέρεται ότι:. «Σύμφωνα με την Προσφορά, η WIND δίνει στους καταναλωτές τη μοναδική δυνατότητα για όλες τις συσκευές που αποκτώνται από 08/9/2008 έως 31/03/2009 (έχει δοθεί και παράταση στην διάρκεια αυτή)και βρίσκονται εντός εγγύησης να επισκευάζονται εντός 7 Εργάσιμων Ημερών. Σε περίπτωση που δεν επιστραφεί η συσκευή που έχει προσκομίσει ο καταναλωτής εντός του προαναφερομένου χρονικού διαστήματος, τότε υποχρεούται η WIND να παραδώσει μια νέα ίδιου τύπου συσκευή στον καταναλωτή.» και ειδικότερα . «Παράδειγμα: Ένας πελάτης παραδίδει τη συσκευή του τη Δευτέρα 07/09. Η εταιρία είναι υποχρεωμένη να τη παραδώσει επισκευασμένη έως και το πέρας της Τετάρτης 16/09. Εάν αυτό δεν συμβεί τότε πρέπει να του την αντικαταστήσει άμεσα. Η αντικατάσταση της συσκευής θα γίνει την επόμενη εργάσιμη ημέρα, 17/09.» ...θα έπρεπε στην δική μου περίπτωση, την «επόμενη εργάσιμη ημέρα» που ήταν στις 30/09/2009, να έπαιρνα νέα συσκευή. .. Θεωρώ ότι το να μην τηρείται η ΔΕΣΜΕΥΣΗ ΕΠΙΣΚΕΥΗΣ WIND, τόσο σε θέμα ουσίας όσο και χρονικής αποκατάστασης, συνιστά εξαπάτηση μου ως καταναλωτή, και η ίδια η WIND ΑΕΒΕ που έχει προβεί σε εκτεταμένη διαφήμιση της συγκεκριμένης υπηρεσίας σαν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα έναντι ανταγωνιστών της που δεν παρέχουν κάτι παρόμοιο, εν τέλει αδιαφορεί για περιπτώσεις που εμπίπτουν στο συγκεκριμένο πρόγραμμα, και δεν λαμβάνει κανένα μέτρο ώστε ο εκάστοτε καταναλωτής να λαμβάνει ότι συμφωνήθηκε. . .Να σημειωθεί εδώ ότι στις13/10/2009 έγινε αίτηση αντικατάστασης τηλεφώνου στο κατάστημα την ιδία μέρα το απόγευμα έγινε τηλεφωνική επικοινωνία με το 1260 και καταγραφή παραπόνων. Επίσης καταγράφηκε εκ νέου το αίτημα αντικατάστασης . Στις 14/10/2009 έγινε επικοινωνία με το 1260 για ενημέρωση σχετικά με το αίτημα μου,δεν υπήρχε απάντηση και καταγράψανε αίτημα υπενθύμισης. Στις 15/10/2009 έγινε εκ νέου επικοινωνία με το 1260 και ενημερώθηκαν για την πρόθεση μου να προβώ σε καταγγελία. Στις 16/10/2009 και 19/10/2009 έγινε επικοινωνία με το 1260. Επίσης να σημειωθεί ότι η συσκευή αυτή έχει σταλεί στο Service αρκετές φορές για εγγύηση. .ΖΗΤΩ ΤΗΝ ΜΕΣΟΛΑΒΗΣΗ ΣΑΣ ΩΣΤΕ Η WIND ΝΑ ΠΡΑΞΕΙ ΤΑ ΠΑΡΑΚΑΤΩ: .Να προχωρήσει σε άμεση έγκριση νέας συσκευής προς χρήση μου, εφόσον η συσκευή μου λειτουργούσε γενικότερα, αλλά παρουσίασε κατασκευαστικά ελαττώματα .Να μου παρέχει την ελευθερία επιλογής από εμένα συσκευής προς αντικατάσταση (καινούργια) οποιουδήποτε μοντέλου ανεξαρτήτως τύπου ή αξίας, ως ελάχιστη αποζημίωση της WIND προς εμένα για την αθέτηση του συμφωνημένου προγράμματος επισκευής, καθώς η παροχή του συγκεκριμένου χαρακτηριστικού αποτέλεσε την βασική αιτία για την οποία η συσκευή μου αγοράστηκε από κατάστημα WIND συγκεκριμένα και όχι από οπουδήποτε αλλού. .Να απαντήσει γραπτά για το θέμα, σε αντίθεση με την έως τώρα παροιμιώδη αδιαφορία που έχει επιδείξει για την λύση του ζητήματος, και ειδικότερα την αθέτηση της χρονικής διάρκειας που δεσμεύτηκε να τηρήσει κατά την επισκευή. . Επισυνάπτονται τα εξής βοηθητικά έγγραφα: 1)Απόδειξη αγοράς συσκευής από κατάστημα WIND 2)Όροι και Προϋποθέσεις προγράμματος «ΔΕΣΜΕΥΣΗ ΕΠΙΣΚΕΥΗΣ WIND» όπως βρίσκονται δημοσιευμένοι μέχρι και σήμερα στην τοποθεσία http://www.wind.com.gr/pages.fds?pageID=1589&langID=1 . 3)Δελτίο Παραλαβής Συσκευής προς Επισκευή [B]Τέλος στις 20/10/2009 με πήραν τηλέφωνο από το κατάστημα και μου είπαν ότι το service τους απάντησε δίνοντας εντολή να προβούν άμεσα σε αντικατάσταση κινητού τηλεφώνου με μια ιδία συσκευή. Η απάντηση αυτή δόθηκε από το service και πιστεύω ότι αφορά την αρχική μου αίτηση αντικατάστασης και όχι την καταγγελία. Για την καταγγελία δεν έχω κάποια επίσημη απάντηση ακόμα. Το θέμα είναι τι μου προτείνεται να κάνω; Να δεχτώ να πάρω την συσκευή και να αποσύρω την καταγγελία. ή Να μην δεχτώ να πάρω την συσκευή και να μην αποσύρω την καταγγελία γιατί δεν αισθάνομαι δικαιωμένος [/b] ευχαριστώ πολύ για το βήμα που μου δίνεται μέσα απο αυτό το site. καθε απάντηση δεκτή.
×
×
  • Create New...