gmpampis
Members-
Δημοσιεύσεις
29 -
Εγγραφή
-
Αξιολογήσεις
0%
About gmpampis
- Ημ. Γέννησης 06/04/1977
Κινητή τηλεφωνία
-
Δίκτυο κινητής
Cosmote - Ελλάδα
gmpampis's Achievements
Newbie (1/14)
10
Φήμη
-
ο σπυλιωτης πρεπει να χρισιμοποιει αυτον τον εγκεφαλο http://www.ignitech.cz/english/ignijet/ignijet%202007/ignijet%202007.htm
-
καλο ειναι να μην ξαναλεμε τα ιδια διαβαζετε τα προηγουμενα ποστ.Το σωληνακι αυτο ερχετε απο μια ανεπιστροφη βαλβιδα η οποια ανοιγει οταν αφηνεις το γκαζη για να φευγει η υποπιεση απο το φιλτρο.Οταν αλαζουμε την μαμα εξατμιση το αφηνουμε ελευθερο και δεν το ταπωνουμε.Οι ζαντες αυτες δεν περνουν tubeless ελαστικα.Για αυτη την δουλεια κυκλοφορουν στο εμποριο αναλογες ζαντες.
-
τα michelen που αναφερεις ειναι τα ιδια λαστιχα με διαφορετικο προφιλ.Το μεγαλο προφιλ σου δινει καλυτερες τελικες το μικρο χαμηλοτερο κεντρο βαρους και κρατημα μεσα στην στροφη. Το metzeler που φοραω τωρα εγω το καλοκαιρι με ασφαλτο στους 50 βαθμους οι γωνιες του λαστιχου ειχαν πολυ διαφορετικη θερμοκρασια απο οτι το κεντρο του λογω σκληρης γομας αυτο δημιουργουσε προβλημα στα πλαγιασματα μιλαμε παντα για οριακη οδηγηση ενω σε νορμαλ θερμοκρασιες δεν μου παρουσιασε κατι.Το λαστιχο αυτο ειναι το μονο που δεν εχει συγκεκριμενη φορα οπως και να το φορεσεις. θελουν πατημα τα καινουργια λαστιχα για καποια χιλιομετρα οχι πολλα για να φυγει το gel και για να κατσουν πανω στην ζαντα.Και κατι αλλο τα μαμα λαστιχα ειναι πλαστικα στο πλαι λενε plastik που σημενει οτι δεν εχουν γομα πανω γιαυτο οσοι τα εχετε ακομα κατευθειαν αλλαγη χωρις δευτερη σκεψη. Το μεντζελερ κατ εμε ειναι ελαφρος ανωτερο στην βροχη ιδιος οταν ειναι λυμναζουσα απο το michelen στην υγρασια η στην ψιχαλα ειναι σχεδον τα ιδια
-
εχουμε και λεμε metzeler- τετραγωνο λαστιχο με πολυ αποτελεσματικη χαραξη την οποια η εταιρια χρισημοποιη και σε λαστιχα μηχανων πχ yamaha xt.Aργει να ζεσταθει εχει αρκετη γομα για οσους κανουν burn out και θελουν να τα κρατησουν αρκετα.Το καλοκαιρι σε ζεστη ασφαλτο παραδοξος τους δημιουργει προβλημα.Δυνατο τους σημειο το νερο λογω χαραξης και το δυσκολο κλαταρισμα.Ισως κατ εμε το καλυτερο λαστιχο για all around συνθηκες. michelen -Πολυ καλυτερη συμπεριφορα στο στεγνο απο το metzeler πιο μαλακη γομα πιο στριφτερο μειονεκτη στο βρεγμενο μικρες διαφορες με το μετζελερ. pirelli-εδω εχουμε την μεγαλη απογοητευση καποτε τα λαστιχα της ηταν σημειο αναφορας στα παπια τα τελευτεα χρονια ασχολητε με tubelles ελαστικα και εχει ριξει την ποιοτητα στα κοινα λαστιχα.Αν θελετε να βαλετε tubeles ζαντες ειναι η μονη επιλογη. michelen pilot sport-σλικ ελαστικο με οτι συνεπαγετε στριφερο μαλακη γομα στο νερο και στου κακοτραχηλους δρομους υποφερει ευκολο στο κλαταρισμα το καλυτερο απο αποψη επιδοσεων. Ολα αυτα τα συγκρινο στα 10.000 χιλιομετρα απο εκει και περα δεν γνωριζω τι θα βγαλουν.Εγω 1 φορα το χρονο η καθε 10-15.000 χλμ τα αλλαζω.Μην ξεχνατε οτι τα καινουργια λαστιχα θελουν πατημα για να φυγει το τζελ που ριχνουν οι ετεριες για να τα προφυλαξουν απο υγρασια και θερμοκρασιες στις αποθηκες.Να τα φορατε με την σωστη φορα το βελακι να ακολουθει την κατευθυνση του μηχανακιου οταν κινιτε προς τα μπρος.kοιταχτε και την εβδομαδα κατασκευης να ειναι του παροντος ετους.Και κατι αλο τα περισοτερα κλαταρισματα γινοντε οταν η πιεση ειναι λαθος γιαυτο παγωμενα 29 μπροστα παντα 33 για μονοκαβαλο πισω
-
με 900+ ευρω πανω στο χ τα τσακιζεις ολα ακομα και το xmax250 και citycom 300 η παρε ενα καρμπυλατερατο ινοβα και βαλτου στην ιδια κεφαλη 56 πιστονι με ενα καρμπυλατερ 26mm και αν θες εναν αγριο εκεντροφορο με 500 ευρω γινετε 160 κυβικα το ζχ 130 υστερη παντου κινιτε στα ιδια με το μοντενα το μονο θετικο ειναι το καρπυλατερ Keihin NCV24 αν και νομιζω οτι επρεπε να ειναι τουλαχιστον 26mm και τα 3 χρονια εγγυιση.Αν θες να το φτιαξεις περετερο θα χεις προβλημα καθως δεν εχει υποστηριξη
-
αυτο που κανει τον θορυβο κατα την εκινηση ειναι το ιντζεκτιον το οποιο ελενχει το κυκλωμα c.d.i το σενσορα του γκαζιου τον ανεμιστηρα και θερμοστατη.χρησιμοποιη το ρευμα της μπαταριας.Αν κατι δεν παει καλα και το ακους παραξενα θα ειναι χαμηλο ρευμα η προβλημα στο κυκλωμα το οποιο ομως θα το ειχες αντιλιφθει στο δρομο απο το μοτερ.Σε καθε περιπτωση αν ειχε προβλημα το ιντζεκτιον θα στο εβγαζε στο διαγνωστικο λαμπακι ,κοιτα σε ενα απο τα προηγουμενα ποστ μου λεω αναλυτικα για το self diagnostic. και τους κωδικους του.
-
εχεις συναργεμο επανω?τα φωτα ποριας με σβησμενο το μηχανακι εχουν πεσει σε αποδοση?Στο κανει συνεχεια αυτο η οταν το προτοκαβαλησεις?
-
τα μαμα τακακια στα 7000 χλμ παρεδωσαν το πνευμα παιδια μετα απο σκληρη χρηση δουλευω μονο μπροστινο το πισω οταν χρειαστει.Τα αφτερ μαρκετ που του εβαλα γυρω στα 20 ευρω τα καλα εχει και με 5 ευρω εχουν καλυτερη αποδοση δινουν καλυτερη πληροφοριση για την φθορα τους αλλα φθειρωνται πιο γρηγορα . Επειδη το μπροστα ψαλιδι ειναι πολυ μαλακο κατα το φρεναρισμα το μηχανακι εχει μεγαλη μετατοπιση βαρους μπροστα με αποτελεσμα το πισω φρενο να χανει την αποτελεσματικοτητα του.Για παραδειγμα φρεναρετε με δικαβαλο το πισω και θα δειτε οτι αποδιδει καλυτερα το φρενο με το εξτρα βαρος που εχει πισω μειωνοντας την μπροστα μετατοπιση. Οι περισοτεροι δεν προλαβενουν να βαλουν καινουργεια τακακια και τα καινε με αποτελεσμα μετα να τους φτενε τα χιλιομετρα.Οταν αλαζουμε δισκοπλακα αλαζουμε και τακακια.Η καθε δισκοπλακα ιδικα η μαργαριτες κανουν διαφορετικο πατημα πανω τους.
-
http://rextorcdi.com/site/?page_id=3&category=1&product_id=3 το εχει κανεις βαλει?
-
για να γινει πιο γρηγορο το μηχανακι απο μαμα πρεπει να φορτωνει πιο γρηγορα την μακρια 3 ταχυτητα αυτη ειναι που δινει τα χιλιομετρα και η γιαμαχα την εχει κανει μακρια την σχεση για ξεκουραστη οδηγηση στην πολη και οχι για πολλες αλαγες καθοτι τραβαει απο τα 40 χιλιομετρα.Το σερβις μανουαλ των 400 σελιδων αναφερει οτι το ρελαντι πρεπει να κυμενετε μεταξυ 1300-1500 στροφων.Στην πραξη τα περισοτερα χ που εχω δει δουλευουν οριακα στις 1300.Προτινω ανεβασμα στις 1500 με 1600 αλαγη κατευθυνσης του πνιχτη ωστε να κοιταει προς τα εμπρος κατα 2 δοντια μικροτερο γραναζι πισω και λαστιχα μεγαλου προφιλ παντα μιλαμε για μαμα μηχανακι χωρις εξατμιση και παραληλο.Μια καλη μετατροπη ειναι να βαλεις και την διπιστονη δαγκανα του crypton r που απο οτι βλεπω ταιριαζει.Αν καποιος φιλος ξερει την τιμη της ας μας πει.Δεν συνηστο αφερεση πνιχτη εκτος και αν φτιαχτει καινουργεια εισαγωγη καθοτι το φιλτροκουτι ειναι σε οριζοντια θεση πανω στο μηχανακι και αν αφερεθει ο πνηχτης λαμβανει αερα απο διαφορετικες κατευθυνσεις με αποτελεσμα να μην βγαζει γραμικα αναλογα τα χιλιομετρα την ροη αερα στο ιντζεκτιον μπερδευοντας το με το να βγαζει κοφτες οπου θελει .
-
δεν χρειαζετε να τρυπησης τιποτε υπαρχει ετοιμη η υποδοχη του μονου σταντ.Απλα αγορασε ενα περιπου 20 ευρω εχει και περασε το ειναι πολυ ευκολο .Ριξε και λιγο γρασακι στο σημειο επαφης του ελατηριου και του σταντ με την βαση και εισαι ετοιμος
-
για να μην τρελαθουμε τωρα και ξεχασουμε αυτα που ξερουμε ενοειτε οτι η διπιστονι δαγκανα ειναι ανωτερη σε ολα ακομα και σε αισθηση και δεν μπλοκαρει τροχο στα πολλα χιλιομετρα σε λιγο θα μας πειτε οτι κανεις και εντο με αυτην την δαγκανα.Εχετε παρατηρηση πως ασφαλιζει τα τακακια στην κατω τους μερια ?με εναν πιρο που κρατιετε σε 2 συρματινες ασφαλειες.Κοιταχτε τωρα τον συναγωνισμο π.χ ινοβα και θα δειτε οτι εχει μια μασιφ βιδα με στροφες που σφιγγει επανω.Το τελευταιο μονοπιστονο που ειχα δει απο την γιαμαχα αν δεν κανω λαθος ηταν στο χτ500 στον πισω 15 χρονια πριν.Επιτα η δαγκανα αυτη ειναι no name και δεν μπορεις να κανεις ερευνα.Το εχω ξαναπει οτι το προβλημα της ειναι οι θερμοκρασιες.Αναβει πιο γρηγορα απο τις διπιστονες με αποτελεμα απωλειες στο φρεναρισμα.Το ιδιο ισχυει και για την δισκοπλακα οπου ειναι ιδια με του crypton r παροτι αυτο φοραει διπιστονι δαγκανα.Η δισκοπλακα του χ επρεπε να εχει περισοτερι μεταλικη επιφανεια για να σπαει η θερμοκρασια.Καταληγουμε λοιπον πως η γιαμαχα δεν εχει κανει σχεδον καμια εξελιξη στον προστινο συστημα ακομα και στα ψαλιδια.
-
για οσους θελουν να αλαξουν αυτους τους τεραστιους καθρεπτες βρικα το ιδιο σχεδιο με της μαμα αλλα πολυ μικροτερους που δεν εξεχουν καθολου απο το τιμονη και εχουν το μισο υψος και πολυ ελαφριοι ειναι για το yamaha z αλλα τεριαζουν οι βασεις του για το x.Τιμη αγορας 7 ευρω.
-
ο ηχος της καθε εξατμισης ειναι αναλογος τα γουστα.Εγω στο ΧΤ ειχα την gpr 3 χρονια και η αντοχη της ηταν αξιοσημειωτη.Το χα στο δρομο και ειχε φαει ολες τις βροχες και προβλημα ουδεν.Τοτε ηθελα να του βαλω ακραποβιτς και δεν ειχα λεφτα και επεσα σε κελεπουρι.Το καζανακι του δεν ηταν τιτανιο αλλα αλουμινιο και δεν ειχα προβλημα με τα διαφραγματα.Πολοι λενε οτι οι εξατμισεις με ξεχωριστο και οχι κολημενο καζανακι ειναι καλυτερες γιατι μπορεις να τις καθαρισεις ευκολα.Στην πραξη με το καιρο μερικες παρουσιαζουν συντονισμο με αποτελεσμα να περνουν αερα η να οξειδωνονται στο συγκεκριμενο σημειο.Αν του εβαζα εξατμιση θα προτημουσα gpr αν και δεν εινα η πιο ομορφη γιατι πιστευω οτι συντονιζει καλυτερα και κραταει τις διαστασεις της μαμας εξατμισης.Προς το παρων μαζευω λεφτα για το yamaha diverson και εχω παγωσει τα παντα.
-
μηπως ξερει κανεις αν υπαρχουν custom καθρεπτες και κατι αλλο εχει περασει κανεις σωληνακια υψηλης να μας πει εντυπωσεις