iTechHellas
Members-
Δημοσιεύσεις
86 -
Εγγραφή
-
Αξιολογήσεις
0%
About iTechHellas
- Ημ. Γέννησης Απρίλιος 6
Κινητή τηλεφωνία
-
Δίκτυο κινητής
Cosmote - Ελλάδα
iTechHellas's Achievements
Newbie (1/14)
10
Φήμη
-
Αγαπητέ ilka71, Σχετικά με το i.Tech Bluetooth θα ήθελα να σας ρωτήσω εάν απενεργοποιείται το κινητό σας 3-4 φορές την εβδομάδα; Θα ήταν καλό να κλείνει μιας και έχει Windows Mobile. Ύστερα αν το κάνετε ή το δοκιμάσετε και το πρόβλημα αποσύνδεσης συνεχιστεί δοκιμάστε να κάνετε factory reset και στο κινητό αλλά και στο ακουστικό σας. Εάν ούτε με αυτό αλλάξει κάτι απευθυνθείτε με την απόδειξη στο κατάστημα αγοράς δίοτι με τη συγκεκριμένη συσκευή έχουν δοκιμαστεί από το τεχνικό μας τμήμα όλα τα i.Tech Bluetooth χωρίς να παρουσιάσουν κάποιο πρόβλημα. Με εκτίμηση,
-
Οχι δεν χρειάζεται να κάνετε κάτι άλλο. Θα σας απαντήσουμε με email για την επιβεβαίωση ενεργοποίησης της ισόβιας εγγύησης. Με εκτίμηση,
-
Αγαπητέ Analyzer, Πιστέυω πως με την τελευταία μας απάντηση έχουμε καλύψει πλήρως το θέμα και δεν θα επανέλθουμε σε αυτό. Θα ήθελα μόνο να σας παρακαλέσω να προσέχετε τι γράφετε και αναφέρομαι στο σχόλιο σας σχετικά με το κατάστημα Γερμανός και τις παραεισαγωγές. Δεν αναφέρθήκαμε πουθενά πως το κατάστημα Γερμανός κάνει παραεισαγωγές. Εφόσον δε μας προσκομίσατε τις αποδείξεις αγοράς δεν είναι δυνατό να γνωρίζουμε την προέλευση των προϊόντων όσον αφορά το κατάστημα, παρα μόνο εαν έχουν εισαχθεί απο εμάς. Με εκτίμηση,
-
Αγαπητοί φίλοι "Analyzer" και "pittas", Σαν εταιρία προσπαθούμε να είμαστε δίπλα στον καταναλωτή που μας εμπιστεύεται και μας τιμά αγοράζοντας τα προιόντα μας. Καταβάλουμε κάθε προσπάθεια να εξυπηρετούμε και να λύνουμε προβλήματα στο μέτρο του δυνατού και η καλύτερη απόδειξη είναι αυτή ακριβώς η επικοινωνία μας καθώς και η επέκταση της εγγύησης των 2 ετών ισοβίως ( και νομίζω ότι είμαστε η μοναδική εταιρία που τα κάνει αυτά ). Για να πάρουμε τα πράγματα από την αρχή ας ξεκινήσουμε με το νομικό πλαίσιο που ισχύει το οποίο σας παραθέτω : Στο Φύλλο Εφημερίδος της Κυβέρνησης με αριθμό 152 και ημερομηνία 10/7/2007, ανακοινώθηκε ο νόμος 3587, ο οποίος τροποποιεί και συμπληρώνει το νόμο 2251/1994 «Προστασία των καταναλωτών», και ενσωματώνει την οδηγία 2005/29 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου (ΕΕ L 149). Στο άρθρο 6, παράγραφος 3 αναφέρεται μεταξύ άλλων ότι: «Κάθε φυσικό ή νομικό πρόσωπο που διαθέτει στο πλαίσιο της επαγγελματικής, εμπορικής ή επιχειρηματικής δραστηριότητάς του, απευθείας στον καταναλωτή καταναλωτικά προϊόντα, υποχρεούται, με επιμέλεια του και χωρίς καμία επιβάρυνση του καταναλωτή, στην επισκευή του προϊόντος, εντός των ορίων της εγγύησης που παρέχεται γι’ αυτό, συμβατικά ή από το νόμο.» Δηλαδή, την ευθύνη για παροχή οποιασδήποτε εγγύησης έχει το σημείο πώλησης το οποίο φροντίζει να καλύπτεται από τον προμηθευτή του. Αυτό σημαίνει ότι πλέον ο καταναλωτής έχει το δικαίωμα να απαιτήσει από το σημείο πώλησης να διαχειριστεί τη διαδικασία επισκευής κάποιας συσκευής την οποία αγόρασε και η οποία βρίσκεται υπό εγγύηση και δεν πρέπει να απευθύνεται στον οποιοδήποτε αντιπρόσωπο ή εισαγωγέα. Εμείς σαν εταιρία επεκτείνουμε την 2ετή εγγύηση που καλύπτει τα καταναλωτικά προιόντα , ισοβίως με όρους και προυποθέσεις που αναγράφονται στην ιστοσελίδα μας www.tech4u.gr . Εάν το προιόν που έχετε αγοράσει είναι εντός της 2ετούς εγγύησης τότε εμπίπτετε στην κάλυψη που σας παρέχει το σημείο πώλησης. Εάν έχουν περάσει τα 2 έτη από την αγορά του προιόντος τότε σας καλύπτουμε εμείς με τους ανωτέρω όρους ( εάν προσέξετε στο σήμα της ισόβιας εγγύησης αναγράφεται ότι αυτή παρέχεται από την Tech4u ). Παρ’ όλα αυτά προτρέπουμε τα καταστήματα να σας εξυπηρετούν και σε αυτή την περίπτωση, αλλά δεν είναι υποχρεωμένα για διαδικαστικούς κυρίους λόγους, Στους όρους ισχύος της ισόβιας εγγύησης αναφέρονται τα κάτωθι : Θα πρέπει να στείλετε mail η fax με τα στοιχεία σας και τα στοιχεία του προιόντος και θα λάβετε απαντητικό email επιβεβαίωσης. Ενώ δεν έχετε ακολουθήσει αυτή τη διαδικασία δεν σας φέραμε καμία αντίρρηση να σας εξυπηρετήσουμε. Θα πρέπει να προσκομίσετε την απόδειξη αγοράς. Επειδή κατανοούμε ότι αυτό είναι εξαιρετικά δύσκολο (δεν μπορείτε να κρατάτε μία απόδειξη αγοράς ισοβίως) το παραβλέπουμε και δεν τη ζητήσαμε. Με ισόβια εγγύηση καλύπτονται τα προιόντα που έχουν κυκλοφορήσει από την Tech4u και όχι από άλλους εισαγωγείς (γι αυτό ζητάμε να στείλετε mail με τα στοιχεία του προιόντος , για να σας απαντήσουμε για την ισχύ της εγγύησης). Εσείς μας φέρατε τα προιόντα με S/N CLIP V - BA722EAN5889 (εισαγωγή Tech4u) και CLIP V – BA747EBA1982 (παράλληλη εισαγωγή) Ενώ μας φέρατε προιόν που δεν είναι δικής μας εισαγωγής σας εξυπηρετήσαμε. Το ελαττωματικό προιόν αντικαθίσταται με άλλο ίδιο ή αντίστοιχο ίσης αξίας. Και εδώ προκύπτει το πρόβλημα. Παρέχοντας εγγύηση χωρίς χρονικό όριο, εμφανίζονται περιπτώσεις (όπως η δική σας) που φέρνεται προς αντικατάσταση προιόν που ούτε κυκλοφορεί πλέον ούτε υπάρχει εντελώς αντίστοιχο. Καθ’ όσον δε οι τιμές των ηλεκτρονικών προιόντων έχουν φθίνουσα πορεία , είναι αδύνατο να βρεθεί και ίσης αξίας. Για την επιλογή του προιόντος που δίνουμε ως αντικατάσταση λαμβάνουμε υπ’ όψιν την τελευταία λιανική τιμή που πωλείτο και βρίσκουμε το αντίστοιχο προιόν που κυκλοφορεί στην πλησιέστερη τιμή. Το CLIP V αν και έχει καταργηθεί πολύ καιρό εξακολουθεί να υπάρχει και σήμερα σε μερικά καταστήματα με τιμή από 23 – 25 € (π.χ. MOBILEPRO) Το πλησιέστερο μοντέλο που κυκλοφορούσε τη στιγμή που απευθυνθήκατε σε εμάς, ήταν το CLIP ME304 με τιμή λιανικής 29.00 € και σας το προσφέραμε. Το συμπέρασμα είναι ότι ενώ δεν πληρούσατε καμία από τις προϋποθέσεις που θέτουμε για ισόβια εγγύηση εμείς σας καλύψαμε θέλοντας να εξυπηρετήσουμε. Το αποτέλεσμα είναι να λάβουμε αρνητικά σχόλια εντελώς αναίτια. Ζητάμε την υποστήριξη όλων των καταναλωτών για να μπορέσουμε να συνεχίσουμε να παρέχουμε ακόμη καλύτερες υπηρεσίες γιατί εμείς δεν ξεχνάμε ότι πριν από οποιαδήποτε δουλειά κάνουμε ξεκινήσαμε ως καταναλωτές (και ακόμη είμαστε) και αντιμετωπίζουμε τα ίδια προβλήματα. Φιλικά,
-
Αγαπητέ Analyzer, Όπως είχατε και εσείς αναφέρει σε προηγούμενο post σας το entry model της εταιρείας τώρα είναι το Clip ME 304, στο παρελθόν ήταν το Clip V οπότε είναι και αντικαταστάτης του. Με εκτίμηση,
-
Αγαπητέ ellohim, Στην καρτέλα της εγγύησης αναγράφεται το mail στο οποίο χρειάζεται να στείλετε για να ενεργοποιηθεί η ισόβια εγγύηση. Για οποιαδήποτε άλλη απορία μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας. Με εκτίμηση,
-
Αγαπητέ χρήστη Analyzer, Θα σας παρακαλούσα να ξαναδιαβάσετε τους όρους ισόβιας εγγύησης που θα βρείτε στην επίσημη ιστιοσελίδα της εταιρείας μας και συγκεκριμένα στη παράγραφο 5. Μπορείτε να διαβάσετε τους όρους εδώ . Η αντικατάσταση του Clip V με το Clip ME304 έγινε τηρώντας τους όρους ισόβιας εγγύησης μιας και το προϊόν που αντικαταστάθηκε είναι ίσης αξίας. Όσον αφορά την αυτονομία αυτές είναι οι προδιαγραφές του Clip ME 304 οι οποίες μπορεί να διαφέρουν ανάλογα με τις συνθήκες επικοινωνίας του κάθε χρήστη. Με εκτίμηση,
-
Αγαπητέ chrismasgr, Και τα δύο μοντέλα που αναφέρετε είναι συμβατά με το iPhone μόνο που θα παρατηρήσετε πως δεν λειτουργούν τα πλήκτρα next/previous track μιας και το AVRCP (Audio/Video Remote Control Profile) των iPhone υποστηρίζει μόνο τα πλήκτρα pause/play και stop. Σχετικώς μπορείτε να ενημερωθείτε και στην επίσημη ιστιοσελίδα της Apple εδώ . Με εκτίμηση,
-
Αγαπητέ reddevils.gr, Αρχικά θα ήθελα να σας ενημερώσω πως το Clip Naro 601 δεν υποστηρίζει μεταφορά δεδομένων A2DP με αποτέλεσμα να μην είναι εφικτή η αναπαραγωγή μουσικής. Έπειτα θα ήθελα παρακαλώ να με ενημερώσετε με ποιόν είχατε μιλήσει από την εταιρεία και σε ποιόν είχατε στείλει το mail και σας απαντήσαν πως το εμποδίζει κάποια εφαρμογή γιατί το ότι το συγκεκριμένο ακουστικό δεν υποστηρίζει αναπαραγωγή μουσικής είναι δεδομένο από την πρώτη ημέρα κυκλοφορίας του. Με εκτίμηση,
-
Αγαπητέ Analyzer, Θα ήθελα να σας διευκρινίσω πως η ισόβια εγγύηση δίνεται από την Tech4U και όχι από την i.Tech. Εφόσον το προϊόν έχει διανεμηθεί από την Tech4U τότε καλύπτεται και από την ισόβια εγγύηση. Αναλυτικά μπορείτε να διαβάσετε για την ισόβια εγγύηση στo link παραπάνω. Τώρα εφόσον ελεγχθούν τα serial number των ακουστικών και η διανομή έχει γίνει από την Tech4U τοτέ θα προβούμε και στην αντικατάσταση του προϊόντος. Για οποιαδήποτε απορία μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας. Με εκτίμηση,
-
Aγαπητέ djepoxy, Θα πρέπει να καλέσετε τα γραφεία της Tech4u για να σας πουν κόστος και τρόπο παραλαβής. Το τηλέφωνο είναι 210-9831555. Με εκτίμηση,
-
Καλησπέρα, Οχι, υπάρχει διαθεσιμότητα σε αρκετά καταστήματα. Με εκτίμηση,
-
Αγαπητέ sokstratos, Το Clip D-Radio είναι απόλυτα συμβατό με τη συσκευή κινητού που έχετε (Omnia 2). Δεν έχει αναφερθεί κανένα πρόβλημα μη συμβατότητας. Με εκτίμηση,
-
Αγαπητέ niknik, Δυστυχώς δεν υπάρχει τέτοιου είδους φορτιστής, μόνο το καλώδιο USB με τον αντάπτορα είναι διαθέσιμο για το Clip Naro 601. Με εκτίμηση,
-
Να είστε καλά. To τμήμα υποστήριξης πελατών είναι στη διαθεσή σας για οποιαδήποτε άλλη διευκρίνηση. Με εκτίμηση,