Γεια χαρά!
Έχω μια ερώτηση στους πιο έμπειρους στις επιστροφές στην Κίνα...
Έστειλα πίσω ένα Pipo tablet και άνοιξα και case στο Paypal, το πρόβλημα είναι ότι όπως είναι φυσικό το tablet θα αργήσει να φτάσει εκεί αλλά το case αν δεν το προχωρήσω σε claim θα κλείσει μόνο του μέχρι την Δευτέρα... τι κάνω σε αυτήν την περίπτωση? Το προχωράω σε claim ακόμα και αν ο seller έχει συμφωνήσει σε refund αλλά περιμένει να φτάσει εκεί το tablet? Ή το αφήνω να κλείσει και ελπίζω ότι όλα θα πάνε καλά και θα στείλει τα λεφτά ο seller?