Jump to content

Legre

Members
  • Δημοσιεύσεις

    12
  • Εγγραφή

  • Αξιολογήσεις

    0%

About Legre

  • Ημ. Γέννησης 12/12/1976

Κινητή τηλεφωνία

  • Δίκτυο κινητής
    Wind - Ελλάδα

Legre's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Φήμη

  1. Tελικά αυτά τα iphone 3g είναι προβληματικά. Για αυτό δίνουν και 1 χρόνο εγγύηση τελικά... Μου χάλασε και το δεύτερο iphone που μου το είχαν στείλει προς αντικατάσταση του πρώτου και το έδωσα και αυτό πίσω. Μεχρι στιγμής έχω δύο στα δύο. Θα τριτώσει το κακό λέτε? Το πρόβλημα αυτή την φορά ήταν το εξής. Δεν με άκουγαν όταν μίλαγα στο τηλέφωνο. Με άκουγαν να μιλάω μόνο οταν χρησιμοποιούσα την ανοιχτή ακρόαση. Δεν το καταλαβα βεβαια γιατι με ακουγαν στην ανοιχτή και όχι στην κλειστή. Το ίδιο μικρόφωνο χρησιμοποιεί έτσι κι αλλιώς. Στην ανοιχτή ακρόαση λοιπόν δουλευε αλλα μονο εκεί. Δεν ξέρω τι να πώ... Αν χαλάσει και το τρίτο και περάσει και ο καιρός και χάσω την εγγύηση θα τους το πετάξω στο κεφάλι. :ninja:
  2. Όπως το λές είναι αλλά εξαρτάται απο την ζημιά. Αν σου χαλάσει το ηλεκτρικό παράθυρο τότε ναι στο επισκευάζουν. Και σιγά μην ζητήσεις καινούριο για ένα παράθυρο. Αν όμως σου χαλάσει κάτι στον κινητήρα τότε το αμάξι δεν αλλάζει κινητήρα αλλα απαιτείς αλλαγή αυτοκινήτου. 'Αλλο η φθορά που θα σου βγάλει μια ζημιά μέσα σε χ χρονικό διάστημα και άλλο το να είναι προβληματικό απο το εργοστάσιο. Για αυτό σας λέω δεν ξέρουμε που μας πάνε τα τέσσερα τελικά με τις εγγυήσεις και τι πρέπει να απαιτούμε. Τέσπα. Σήμερα πήρα το i Phone και δουλευει μια χαρά.
  3. Μπορεί και να μην είναι υποχρεωμένη όπως λές. Ούτε πιστεύω οτι η ανεξάρτητη αρχή καταναλωτή θα κάτσει να ψάξει νομικές συμβάσεις του εμπορίου με εταιρεία που δεν εδρεύει καν στην Ελλάδα. Θα τους κυνήγαγα πολύ ευχαρίστως αν η ανοησία που μου είπε λανθασμένα ο υπάλληλος του service ευσταθούσε και δεν ήταν λάθος. (οτι θα μου άλλαζαν την πλακέτα μόνο.) Τώρα σαφώς και δεν έχω πρόβλημα να πάρω την καινούρια συσκευή σώμα (χωρίς το κουτί.) Η εγγύηση όμως είναι κάτι στο οποίο διατηρώ τις επιφυλάξεις μου. Έχω την άποψη οτι θα πρέπει να ισχύει απο την αρχή γιατί έχουμε να κάνουμε με καινούρια συσκευή. Ας το δούμε λίγο διαφορετικά και ας αφήσουμε τον χώρο των κινητών. Ένα αυτοκίνητο που χαλάει το οποίο είναι μέσα στην εγγύηση ΔΕΝ επισκευάζεται αλλά αντικαθιστάται με καινούριο. Σωστά μέχρι εδώ? Το αμάξι δεν θα έχει καινούρια εγγύηση ή θα συνεχίσει με την υπολειπόμενη του προηγούμενου? Πάντως όντως η Aplle κάνει σωστή κίνηση που δεν επισκευάζει τα i phone αλλά τα αντικαθιστά με καινούρια. Και κάτι που πρέπει να γνωρίζουμε και τώρα δεν εχουμε να κάνουμε με άποψη αλλά με γνώση. Οτιδήποτε αγοράσουμε και αυτό χαλάσει εντός εβδομάδας, η εταιρεία είναι υποχρεωμένη απο τον νόμο να το αντικαταστήσει με καινούριο. Μετά την πάροδο της πρώτης εβδομάδος έχει το δικαίωμα η εταιρεία σε περίπτωση που επισκευάζεται να το επισκευάσει. Σε άλλες χώρες αυτός ο νόμος διαφέρει. Στην Αγγλία αν δεν κάνω λάθος είναι μήνας.
  4. Σωστά τα λές. Η οπτική σου γωνία είναι σωστή όμως ξεχνάς κάτι. Όταν πληρώνεις ένα σεβαστό ποσό και μιλάμε για 500 ευρώ τώρα, απαιτείς η καινουρια συσκευή που θα πάρεις να έχει εγγύηση τουλάχιστον ένα έτος. Η εγγύηση παρέχεται για την συσκευή που αγοράζει ο πελάτης με συγκεκριμένο ΙΜΕΙ. Όταν το ΙΜΕΙ αλλάζει κανονικά θα έπρεπε να αλλάζει και η εγγύηση. Βέβαια αυτό το λέω εγώ σύμφωνα με την λογική μου και τα θέλω μου. Όπως επίσης το ίδιο μου είπαν και απο την ανεξάρτητη αρχή προστασίας καταναλωτή. Οτι η νέα συσκευή πρέπει να έχει ένα χρόνο εγγύηση. Τώρα... Άν νομικά καλύπτεται η κάθε ΝΟΚΙΑ και η κάθε Apple να κάνει αυτό που κανει με τις εγγυήσεις τότε εμείς τι άλλο μπορούμε να κάνουμε? Είναι κάτι που μπορούμε κάνουμε μαζικώς ως μια ενιαία κίνηση? Να πληρώσουμε ένα δικηγόρικό γραφείο ή να αποτανθούμε σε κάποια υπηρεσία κάπου, για να μάθουμε τους κανονισμούς και κατα πόσο αυτοί δρούν υπέρ του καταναλωτή ή υπέρ της κατασκευάστριας εταιρείας? Πάντως έμαθα πράγματα για την Apple που δεν ήξερα. Και τώρα διαβάζω οτι το κάνει και η ΝΟΚΙΑ. Το θεωρώ απαράδεκτο. Και δεν έχω πρόβλημα με το σφράγισμα και το κουτί. Ας στέλνουν μόνο το σώμα χωρίς τα κουτιά. Εγώ κολλάω στην εγγύηση παιδιά.
  5. To θέμα είναι οτι αλλάζουν την συσκευή με καινούρια. Αυτό είναι και το ζητούμενο. Τώρα τους φορτιστές κτλ τα έχεις απο την πρώτη κούτα δεν σε πειράζει αυτό. Θα σου αλλάξουν την συσκευή μιας και δεν ανοιγεται για να αντικατασταθεί κάποιο εξάρτημα. Το μόνο που αντικαθίσταται είναι η μπαταρία όπως έμαθα. Μίλησα μαζί τους αρκετή ώρα και ευτυχώς όταν άκουσαν περι καταγγελιών μου έδωσαν σημασία. Τώρα το κατα πόσο η Apple είναι νόμιμη με αυτό που κάνει να δίνει μόνο την συσκευή καινούρια αλλά όχι σφραγισμένη στο κουτί της για να μην δίνει καινούρια εγγύηση δεν ξέρω. Υποθέτω δέν θα είναι. Βέβαια άλλο υποθέτω και άλλο έχω γνώμη. Η γνώμη είναι γνώση και η υπόθεση απλή υπόθεση. Πάρε την καινούρια συσκευή λοιπόν και μην μιλάς καθόλου φίλε. Εδώ εγώ είδα και έπαθα μέχρι να ενημερωθώ σωστά απο το service τους. Πολύ θα ήθελα όμως να μάθω γιατι το κάνει αυτό η Apple. Για να μειώσει το κόστος αντικατάστασης γλιτώνοντας τα αξεσουάρ απο το κουτί αν έδινε σφραγισμένα? Άραγε αυτά που δίνει ως καινούρια να είναι καινούρια η ελαφρώς μεταχειρισμένα με μηδενισμένο το κοντέρ? :worry: Ειναι κάπως περίεργη η κατάσταση...
  6. Oπότε προσεύχομαι να μην μου ξαναπάθει τίποτα το i phone. Ευχαριστώ όσους έγραψαν. Με αυτά που μου λέτε η Vodafone είναι σωστή. Και να σας πώ... Με την καταγγελία μου τι θα γίνει? Τώρα που είχα πάρει φόρα? Που θα κάνω καταγγελία εγώ? Να κάνω σε εσας? :lol:
  7. Λοιπόν. Μίλησα ξανά με το service σήμερα το πρωί και πέτυχα μία καλή κοπέλα η οποία με ενημέρωσε οτι ο προηγούμενος υπάλληλος ήταν καινούριος και έκανε λάθος στην διατυπωση περί αλλαγής πλακέτας. Δεν αλλάζουν πλακέτα τελικά αλλά δίνουν καινούρια συσκευή η οποία όμως δεν είναι σφραγισμένη με τα παρελκομενα φορτιστής hands free κτλ. Τα παρελκόμενα δεν με νοιάζουν εννοείται. Έτσι λύθηκε το μυστήριο με την αλλαγή της πλακέτας. Αυτό που με προβληματίζει, και όπως με ενημέρωσαν απο την προστασία καταναλωτή της κρατικής ανεξάρτητης αρχής είναι το εξής. Με ενημέρωσαν πως απο την στιγμή που αποσύρεται μία συσκευή λόγω βλάβης, εντός εγγύησης, και αντικαθισταται με άλλη καινούρια, η εγγύηση δεν πρέπει να συνεχισει με βάση το προηγούμενο συμβόλαιο ή την απόδειξη αγοράς της προηγούμενης συσκευής αλλά με της νέας. Η Vodafone με ενημέρωσε πως αυτό είναι θέμα της Apple. Δηλ η Apple είναι αυτή που δεν δίνει καινούρια ενός έτους εγγύηση για την καινούρια συσκευη που στέλνει στον πελάτη της vodafone. Το i phone το είχα 3 μήνες και τώρα με την καινούρια συσκευή που θα πάρω θα έχω άλλους 9 μήνες. Η ανεξάρτητη αρχή καταναλωτή με ενημέρωσε πως η εγγύηση πρέπει να ξεκινήσει απο την αρχή και να καλύψει ένα έτος μιας και πρόκειται για καινούριο τηλέφωνο. Εδώ το σκέφτομαι λίγο και περνάει απο το μυάλο μου να τους τραβήξω μια καταγγελία. Έτσι για το μαμώτο της όλης ταλαιπωρίας. Άσε που με βάζει και σε σκέψεις μήπως δεν δίνουν καινούρια εγγύηση για το καινούριο i phone Που στέλνουν γιατί τελικά αυτά ίσως δεν είναι και τόσο καινούρια μιας και δεν είναι σφραγισμένα στο κουτί τους. Όπως είπε και ένας φίλος πρίν, διαπίστωσε πως η καινουρια συσκευη που του έδωσαν προς αντικατάσταση της παλιάς, ήταν χρησιμοποιημένη για 5 ώρες. :confused: Εσείς τι λέτε? Η Vodafone μου γνωστοποιεί πως είναι ευθύνη της Apple που δεν δίνει καινούρια εγγύηση για το καινούριο i phone που στέλνει, ενώ η Ανεξάρτητη Αρχή Προστασίας Καταναλωτή ρίχνει το δίκιο με το μέρος μου και μου ζητά αν θέλω να τους κάνω καταγγελία δια μέσου αυτής.
  8. http://i42.photobucket.com/albums/e340/skatare/2009-02-01_101808ggggg.jpg Aπο ότι βλέπω εδώ αναφέρει αυτό που λές. Μόνο που στο τηλέφωνο του service μου είπαν αυτό που σας έγραψα. Για να δούμε τι θα μου πούν απο το serice αύριο. Eκτός αν η αλλαγή πλακέτας που ουσιαστικά είναι καινούρια συσκευή στο σώμα της παλιάς θεωρείται ως αντικατάσταση. Κάτι όμως που δεν δέχομαι εγώ. Θέλω καινούρια σφραγισμένη και δεν το κάνω γιατί είχα δημιουργήσει κάποια χαρακιά στο σώμα της συσκευής ή στην οθόνη για να το ξεφορτωθώ. Το i phone το είχα σε άψογη κατάσταση. Το κάνω για το μαμώτο της όλης ιστορίας. Χάλασε το i phone σας? Οφείλεται να το αντικαταστήσετε με ΣΦΡΑΓΙΣΜΕΝΟ καινούριο.
  9. Αυτό με την εγγύηση που μπορώ να το βρώ που λές? Το αναφέρει η εγγύηση που έχω? Να της ρίξω μία ματιά? Αν είναι έτσι τότε εκτός απο το ότι η συσκευή επειδή δεν έχει κλείσει χρόνο οφείλουν να την αλλάξουμε με καινούρια βάση Ευρωπαικού κανονισμού, έχω το πάνω χέρι και στο συμβόλαιο της εγγύησης όπως λές.
  10. Και στο κάτω κάτω βρε παιδιά η εγγύηση δεν είναι εγγύηση καλής λειτουργίας? Ποιός μας έχει πεί εδώ στην Ελλάδα οτι η εγγύηση είναι δωρεάν service? Εγώ το πήρα καινούριο και θα έχω ένα επισκευασμένο? Στην Vodafone μου είπαν και μένα οτι τα i phone δεν επισκευάζονται - ανοίγονται, αλλά αντικαθίστανται με καινούρια. Στο Service μου είπαν οτι θα αλλαχτεί πλακέτα και θα μπεί καινούρια με άλλο IMEI. Το σώμα όμως θα είναι το ίδιο της συσκευής. Δεν το θέλω έτσι. Θέλω καινούριο σφραγισμένο i phone και αν την Δευτέρα δεν με πάρουν τηλέφωνο θα προβώ στην καταγγελία οπως μου είπε το Υπουργείο Εμπορίου. ΣΗΜΕΙΩΣΗ. Για καταγγελίες να παίρνετε τηλέφωνα στο Υπουργείο Εμπορίου στο 210-3842508 (τμήμα προστασίας καταναλωτών) Το ιδιωτικό ΙΝΚΑ είναι για τον πούτσ@ καβάλα όπως είπαν και άλλοι φίλοι προηγουμένως. Πραγματικά μόλις έχω νέα θα σας πώ τι έγινε γιατί είναι κρίμα να μας πιάνουν ηλιθιους σε αυτή την χώρα. Άκου αλλαγή πλακέτας... Τα 500 ήξεραν να τα πάρουν όμως.
  11. Ναί φίλε μου. Μίλησα με το service τους έδωσα το IMEΙ της συσκευής και η απαντησή τους ήταν αυτή. Θα επισκευαστεί και θα αλλάξει πλακέτα. Όταν έχω νέα θα σας πώ.
  12. I - Phone χάλασε stop. Ι - Phone πήγε Service Vodafone stop. I - Phone θα αλλάξει πλακέτα είπε το service stop. Κάτοχος I - Phone δεν θέλει αλλάξει πλακέτα, θέλει αντικατάσταση συσκευης με καινούρια stop. Ι - Phone είναι στην εγγύηση αγορά πριν 3 μήνες stop. Service χέστηκε και είπε κάτοχο οτι θα αλλάξει πλακέτα και όχι συσκευή stop. Κάτοχος πήρε τηλέφωνο Υπουργείο Εμπορίου και συνομίλησε με το τμήμα προστασίας καταναλωτή stop. Yπουργείο Εμπορίου είπε στον καταναλωτή να κάνει καταγγελία stop. Καταναλωτή ενημέρωσε Vodafone οτι θα προβεί σε καταγγελία stop. Vodafone ενημέρωσε καταναλωτή οτι θα τον πάρει τηλέφωνο αφού ειδοποιηθεί το αρμόδιο τμήμα οτι σε περίπτωση που δεν αλλάξουν την συσκευή με καινούρια αλλά υποστεί αλλαγή πλακέτας ο καταναλωτής θα προβεί σε καταγγελία μέσω Υπουργείου Εμπορίου stop. Άντε να δούμε τι θα γίνει. Τι πάει να πεί αν η πλακέτα είναι το κινητό? Εγώ ξέρω οτι όταν είσαι μέσα στην εγγύηση αυτό που χαλάει δεν επιδιορθώνεται αλλά αντικαθίσταται με καινούριο. Τα λέω καλα? Και απο το Υπουργείο Εμπορίου το ίδιο μου είπαν. Μήπως ισχύει μόνο κατά τον πρώτο μήνα? Εγώ το έχω τρείς μήνες. Έχει κανείς ιδέα τι παίζει? Kαι καλώς σας βρήκα. :p
×
×
  • Create New...