Καλησπέρα σε όλους
Πρίν λίγες μέρες αγόρασα απο κατάστημα cosmote corner ενα iphone 5 με αναβάθμισης δύο αριθμών και χρηση πιστωτικης για το υπόλοιπο του ποσού. Το τηλέφωνο παρουσίασε πρόβλημα απο τη πρώτη στιγμη της λειτουργιας του και φυσικά το επέστρεψα αμεσως. Σε χθεσινη μου επικοινωνια με το καάαστημα με ενημέρωσαν οτι το εχουν στειλει για αντικατασταση αλλα ο δικος τους τεχνικος που το κοιταξε διαπιστωσε οτι εχει παρει υγρασια κι ετσι βγαινω εκτος εγγυησης.(Η παραλαβη εγινε Πεμπτη βραδυ και Παρασκευη πρωι πρωι εγινε η επιστροφη). Θα ηθελα να ρωτησω σε περιπτωση που δεν το αντικαταστησουν με απολυτως καινουριο αν εχω το δικαιωμα να μην παραλαβω οτι μου δωσουν και στην εσχατη περιπτωση αν μπορω να σπάσω το συμβολαιο.Θα ηθελα τη βοηθεια σας. Ευχαριστω!!!