Να το μαζέψω λίγο το θέμα, γιατί ξεφύγαμε.
Επανέρχομαι λοιπόν:
Δεν θα είχα αντίρρηση να είχαν έξτρα προνόμια, όπως προτεραιότητα στις κλήσεις, οι εταιρικοί πελάτες της Cosmote ή οι heavy users ή όσοι έχουν τα μεγάλα προγράμματα ή ακόμα και οι υπάλληλοί της (εφόσον βέβαια το δήλωναν ξεκάθαρα και το ξέραμε όλοι). Έτσι, θα είχα κι εγώ την ευχέρεια να πληρώσω κάτι παραπάνω ή να γραφτώ στο σωστό πακέτο αν ήθελα και να απολαμβάνω τα προνόμια αυτά.
Έχω όμως σαφές πρόβλημα με τα priority calls όταν ΔΕΝ δίνεται το δικαίωμα της επιλογής στους συνδρομητές, αλλά παραχωρείται η προτεραιότητα με βάση την κρίση ή τη θέληση της εταιρίας.
Στο κάτω κάτω, η γιαγιά στο χωριό που θα χρησιμοποιήσει το κινητό για να ειδοποιήσει ότι έπαθε εγκεφαλικό είναι λιγότερο πολύτιμη από τη Γιάννα Δασκαλάκη-Αγγελοπούλου, που θα πάθει σίγουρα εγκεφαλικό με τους Ολυμπιακούς μεν, αλλά θα έχει δίπλα της τους καλύτερους γιατρούς δε;
Τα παραδείγματα που δόθηκαν από ορισμένους (muhaha, arpa, Panagioths, κλπ) με τα What's Up και τα μηνύματα ή με άλλα αντίστοιχα προνόμια των εταιρικών πελατών ή τέλος πάντων με υποτιθέμενα προνόμια όσων κάνουν μεγάλους λογαριασμούς δεν ευσταθούν, αφού ο χρήστης ΕΠΙΛΕΓΕΙ να αγοράσει το συγκεκριμένο πακέτο για να έχει τα προνόμια αυτά (ή ΕΠΙΛΕΓΕΙ να κάνει μεγάλους λογαριασμούς για να έχει καλύτερη αντιμετώπιση).
Οι 3,5 εκατομμύρια συνδρομητές της Cosmote όμως που θα δουν μια κλήση τους να "πέφτει" στο απόλυτο κενό εν ώρα ανάγκης προς χάριν κάποιου ασχετίδη συνοδού στους Αγώνες, έχουν το δικαιώμα να επιλέξουν;