Jump to content

teoboudramis

Members
  • Δημοσιεύσεις

    2
  • Εγγραφή

  • Αξιολογήσεις

    0%

About teoboudramis

  • Ημ. Γέννησης Απρίλιος 14

Κινητή τηλεφωνία

  • Δίκτυο κινητής
    Cosmote - Ελλάδα

teoboudramis's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Φήμη

  1. θα σας αναφέρω και εγώ το μαρτύριο μου με το ''service'' της Samsung. Είμαι κάτοχος ενός Ατιv S. Μια μέρα, ύστερα από ένα hard reset, το κινητό όταν το άνοιγα ήταν μια χαρά, αλλά αν άνοιγα το wi-fi ή το 3G για έστω 5 δευτερόλεπτα, τότε τα έπαιζε η μπαταρία και έπεφτε απο το 100% στο 0% σε μια ώρα, έχοντας τα πάντα απενεργοποιημένα. Επίσης, το κινητό ενώ είχε 5 χαράκια σήματος, δεν μπορούσε να με πάρει κανένας τηλέφωνο, φαινόταν σαν απενεργοποιημένο, ασχέτως αν δεν ήταν. Ένα ακόμη σύμπτωμα ήταν ότι το κινητό ζεσταινόταν πολύ, πράγμα πολύ περίεργο, μιας και τα δεδομένα και το wi-fi και η τοποθεσία και όλα ήταν κλειστά, οπότε θα έπρεπε να ήταν κρύο. Με επανεκκίνηση τηλεφώνου το κινητό έστρωνε και ήταν όλα τέλεια, μεχρι τότε που θα ξανα-άνοιγα το wi-fi ή το 3G. Mετά πάλι τα ίδια. Έτσι αποφάσισα να το στείλω στο service. Το στέλνω, μετά απο μία βδομάδα το παίρνουν, το κρατάν μέσα μια μέρα, κάνουν έναν επανναπρογραμματισμό και μου το στέλνουν πίσω. 8 ΜΕΡΕΣ ΜΕΤΑ ΠΟΥ ΕΦΤΑΣΕ το κινητό σε μένα, όπως ήταν φυσικό, συνέχιζε να έχει το πρόβλημα. Οπότε το ξαναστέλνω στο service, και τους έγραψα ξεκαθαρα ότι το πρόβλημα ΔΕΝ είναι στο software, ούτε στην μπαταρία (μιάς και δοκίμασα και την μπαταρία του κολλητού μου που έχει το ίδιο κινητό χωρίς κανένα πρόβλημα, και πάλι το πρόβλημα υπήρχε στο δικό μου), αλλά στην ΠΛΑΚΕΤΑ. Κάτι μένει δηλαδή ενεργοποιημένο απο πίσω και μου τρώει όλη την μπαταρία, και ζεσταίνεται, και χάνει σήμα, ενώ τα έχω όλα απενεργοποιημένα. Στο service, την δεύτερη φορά που το έστειλα, μου έκαναν κάτι ρυθμίσεις του τηλεφώνου, και άλλη μπαταρία, ενώ τους είχα πει ΟΤΙ Η ΜΠΑΤΑΡΙΑ ΔΕΝ ΦΤΑΙΕΙ, αλλα κάτι στην πλακέτα φταίει που ρίχνει την μπαταρία. Μου ξαναστέλνουν πίσω το κινητό, όπου αναγράφουν λάθος όνομα παραλήπτη, και ένω είχα πάρει 50 τηλέφωνα κάτω στο service, και μου λέγανε ότι έχει φύγει εδώ και μία βδομάδα το κινητό για να μου έρθει, μου έφτασε μετά απο 10 μέρες, αφού είχε ταξιδέψει σε ολόκληρη την Ελλάδα και τελικώς εφτασε στα χέρια μου. Το ελέγxω με το που το πέρνω, ξέρωντας βέβαια ότι το πρόβλημα θα συνεχίσει να υπάρχει. Και δεν έπεσα έξω. Το πρόβλημα παρέμεινε στο κινητό. Και δεν έφτανε αυτό, αλλά μου ήρθε και με 2 γρατσουνιές που δεν υπήρχαν πριν. Αποφασίζω λοιπόν να το στείλω και ΤΡΙΤΗ ΦΟΡΑ στο service, εξηγώντας ξανά ότι το πρόβλημα είναι στην ΠΛΑΚΕΤΑ. Το παίρνουν, και ξέρετε τι μου άλλαξαν??????? ΤΟ ΠΙΣΩ ΠΛΑΣΤΙΚΟ ΚΑΠΑΚΙ ΤΟΥ ΚΙΝΗΤΟΥ...ΧΑΧΑΧΑΧΑΧα... Είναι σαν να σπαει η μηχανή από ένα αυτοκίνητο, και να πάω στον μάστορα εξηγώντας το πρόβλημα, και αυτός να μου αλλάζει λαστιχα και ζάντες για να ''φτιαχτεί'' το πρόβλημα του μοτέρ...ΧΑΧΑΧΑΧΑ...Οπότε, μου έφτασε και ΤΡΙΤΗ ΦΟΡΑ το κινητό με το ίδιο πρόβλημα. Να το στείλω και τέταρτη? Αφού δεν πρόκειται να μου το φτιάξουν. Έχω το κινητό συνολικα 5 μήνες, και τους 3 από τους 5 είναι στο service και στον δρόμο, και φυσικά με το πρόβλημα να παραμένει. Ένα μεγάλο ευχαριστώ στην Samsung.
  2. θα σας αναφέρω και εγώ το μαρτύριο μου με το ''service'' της Samsung. Είμαι κάτοχος ενός Ατιv S. Μια μέρα, ύστερα από ένα hard reset, το κινητό όταν το άνοιγα ήταν μια χαρά, αλλά αν άνοιγα το wi-fi ή το 3G για έστω 5 δευτερόλεπτα, τότε τα έπαιζε η μπαταρία και έπεφτε απο το 100% στο 0% σε μια ώρα, έχοντας τα πάντα απενεργοποιημένα. Επίσης, το κινητό ενώ είχε 5 χαράκια σήματος, δεν μπορούσε να με πάρει κανένας τηλέφωνο, φαινόταν σαν απενεργοποιημένο, ασχέτως αν δεν ήταν. Ένα ακόμη σύμπτωμα ήταν ότι το κινητό ζεσταινόταν πολύ, πράγμα πολύ περίεργο, μιας και τα δεδομένα και το wi-fi και η τοποθεσία και όλα ήταν κλειστά, οπότε θα έπρεπε να ήταν κρύο. Με επανεκκίνηση τηλεφώνου το κινητό έστρωνε και ήταν όλα τέλεια, μεχρι τότε που θα ξανα-άνοιγα το wi-fi ή το 3G. Mετά πάλι τα ίδια. Έτσι αποφάσισα να το στείλω στο service. Το στέλνω, μετά απο μία βδομάδα το παίρνουν, το κρατάν μέσα μια μέρα, κάνουν έναν επανναπρογραμματισμό και μου το στέλνουν πίσω. 8 ΜΕΡΕΣ ΜΕΤΑ ΠΟΥ ΕΦΤΑΣΕ το κινητό σε μένα, όπως ήταν φυσικό, συνέχιζε να έχει το πρόβλημα. Οπότε το ξαναστέλνω στο service, και τους έγραψα ξεκαθαρα ότι το πρόβλημα ΔΕΝ είναι στο software, ούτε στην μπαταρία (μιάς και δοκίμασα και την μπαταρία του κολλητού μου που έχει το ίδιο κινητό χωρίς κανένα πρόβλημα, και πάλι το πρόβλημα υπήρχε στο δικό μου), αλλά στην ΠΛΑΚΕΤΑ. Κάτι μένει δηλαδή ενεργοποιημένο απο πίσω και μου τρώει όλη την μπαταρία, και ζεσταίνεται, και χάνει σήμα, ενώ τα έχω όλα απενεργοποιημένα. Στο service, την δεύτερη φορά που το έστειλα, μου έκαναν κάτι ρυθμίσεις του τηλεφώνου, και άλλη μπαταρία, ενώ τους είχα πει ΟΤΙ Η ΜΠΑΤΑΡΙΑ ΔΕΝ ΦΤΑΙΕΙ, αλλα κάτι στην πλακέτα φταίει που ρίχνει την μπαταρία. Μου ξαναστέλνουν πίσω το κινητό, όπου αναγράφουν λάθος όνομα παραλήπτη, και ένω είχα πάρει 50 τηλέφωνα κάτω στο service, και μου λέγανε ότι έχει φύγει εδώ και μία βδομάδα το κινητό για να μου έρθει, μου έφτασε μετά απο 10 μέρες, αφού είχε ταξιδέψει σε ολόκληρη την Ελλάδα και τελικώς εφτασε στα χέρια μου. Το ελέγxω με το που το πέρνω, ξέρωντας βέβαια ότι το πρόβλημα θα συνεχίσει να υπάρχει. Και δεν έπεσα έξω. Το πρόβλημα παρέμεινε στο κινητό. Και δεν έφτανε αυτό, αλλά μου ήρθε και με 2 γρατσουνιές που δεν υπήρχαν πριν. Αποφασίζω λοιπόν να το στείλω και ΤΡΙΤΗ ΦΟΡΑ στο service, εξηγώντας ξανά ότι το πρόβλημα είναι στην ΠΛΑΚΕΤΑ. Το παίρνουν, και ξέρετε τι μου άλλαξαν??????? ΤΟ ΠΙΣΩ ΠΛΑΣΤΙΚΟ ΚΑΠΑΚΙ ΤΟΥ ΚΙΝΗΤΟΥ...ΧΑΧΑΧΑΧΑΧα...Είναι σαν να σπαει η μηχανή από ένα αυτοκίνητο, και να πάω στον μάστορα εξηγώντας το πρόβλημα, και αυτός να μου αλλάζει λαστιχα και ζάντες για να ''φτιαχτεί'' το πρόβλημα του μοτέρ...ΧΑΧΑΧΑΧΑ...Οπότε, μου έφτασε και ΤΡΙΤΗ ΦΟΡΑ το κινητό με το ίδιο πρόβλημα. Να το στείλω και τέταρτη? Αφού δεν πρόκειται να μου το φτιάξουν. Έχω το κινητό συνολικα 5 μήνες, και τους 3 από τους 5 είναι στο service και στον δρόμο, και φυσικά με το πρόβλημα να παραμένει. Ένα μεγάλο ευχαριστώ στην Samsung.
×
×
  • Create New...