FOSFOROS
Members-
Δημοσιεύσεις
126 -
Εγγραφή
-
Αξιολογήσεις
0%
About FOSFOROS
- Ημ. Γέννησης 09/04/1984
Κινητή τηλεφωνία
-
Δίκτυο κινητής
Cosmote - Ελλάδα
FOSFOROS's Achievements
Newbie (1/14)
10
Φήμη
-
δεν ειναι παραλογο οταν ανεβαζεις την ροπη στρεψεις εχεις την δυνατοτητα να βαλεις μικροτερο γραναζι πισω για περισσοτερα χλμ και επισης το παπι πιανει κοφτη με το μισο γκαζι....... το συμπερασμα ειναι δικο σου. και μην ξεχνας οτι πολλοι γραφουν εδω οτι φτανουν τα 130 χλμ/ωρα με το εργοστασιακο παπι χωρις καμια αλλαγη:X:blink:
-
αν διαβασεις προηγουμενα forum πριν απο 6 μηνες θα καταλαβεις τι εχει γινει.αλλα μπορω να σου υπενθυμισω.λοιπον κυλινδρο πιστονι γνησιο yamaha απο ταυλανδη απο το χ1 150cc δεν κυκλοφορει εδω κεντροφορο 3 σταδιο 5mm μεγαλυτερη διαμετρο στα μαγουλα χωρις αλλαγη μοιρων,rapid bike 1 μονο για βενζινη, μπουζι υριδιου,εξατμηση gpr εχω και την tsuyoshi γραναζομα αλλαγη μπεκ ψεκασμου.προπορια 1 δοντι αποτελεσμα τελικη αναλογως γραναζιου απο 135χλμ εως 160χλμ για νορμαλ αποστασεις.υποδυναμη 17ΗΡ.αξια 1500 ευρω θα πας σε ενα καλο συνεργειο φρενων που εχουν μηχανημα καταμετρησης δισκου εκει θα δουν εαν ειναι προβλημα ο δισκος.εαν υπαρχει προβλημα σου τον επισκευαζουν αμεσως.οσο για τον τροχο υπαρχουν συνεργεια με τορνο και μηχανηματα κεντραρισματος τροχων και μπορουν να το φτιαξουν
-
θα πρεπει να βαλεις κυλινδρο και πιστονι στα 58 η στα 61 μμ αλλα μονο με ενα σετ τετοιο δεν κανεις τιποτα.πρεπει να βαλεις και βενζινη.... απα θελεις καμποσα ευρω.δεν ξερω μεχρι ποσα δινεις.αν δινεις σαν και εμενα κοντα στα 1700 ευρω μπορω να σου πω.....;)
-
ελα να σου πω τωρα ολα καλα αλλα οι ζαντες με χαλανε.επιγοντως αλλαγη......κατα τα αλλα πολυ καλο:yahoo::down:
-
γεια χαρα σου.καλως ηρθες στο forum.πολυ αγχωμενο σε βλεπω.γιατι θελεις να αλλαξεις το φιλτρο... και πες μου τι αλλαγες εχεις κανει στο παπι.αναλογως θα σου πω.ισως να μην χρειαζεται να το αλλαξεις;) στο παπι κοφτη πιανει στις 9700στρ.οσο για την μουφα που μας εδειξες,τον πηρα τηλεφωνο οταν το ειχε προτοβαλει στην σελιδα τοτε που δεν ειχε καν τιμη.το ρωταω εαν δουλεψε σωστα και η απαντηση του ηταν οτι ναι δουλεψε αλλα ειχαμε βαλει και πιστονι με κυλινδρο κεντροφορο εξατμηση.....τον ρωταω λοιπον κανει δουλεια εργοστασιακο το μηχανακι??? η απαντηση ηταν ε...οχι και την μεγαλη βελτιωση...για αυτο ακυρο το θεμα μονο rabit bike για την ωρα. λοιπον εγω θελω να σας πω το εξης.ακουγονται πολλα για την τελικη σε αυτο το μηχανακι.εγω πιστευω οτι επειδη ο κυλινδρος ειναι diasil και το πιστονι σφηριλατο ειναι πολυ σφυκτο απο το εγοστασιο.πρεπει να κανει αρκετα χλμ για να ανοιξει.οταν φτασεται κοντα στα 5000χλμ και βεβαια να εχει ανοιχτει και λιγο σε ταχυτητα ,αλλα χλμ βλεπει ο ενας και αλλα χλμ βλεπει ο αλλος επισης με την αλλαγη του γραναζιου απο 15 σε 14 υπαρχει και εκει διαφορα.τι να το κανω να βγαζει 150 χλμ και να πρεπει να διανυσω 5 χλμ για να τα βγαλω????? εγω για παραδειγμα εχω βαλει 14 γραναζι μπροστα και επειδη δεν με περνει να βαλω λιγο μικροτερο ακομα θα αλλαξω το πισω σε μεγαλυτερο.λογικο ειναι σε αποσταση 300μετρων θα σκασουν ολες οι ταχυτητες και η διαφορα των δυο παπιων θα ειναι μεγαλη......;):kill::superman:
-
η motosport σαπιζει γρηγορα ειναι σηδερενια.οσο για την protect σου δινει αρπες αλλα σε κοβει στο τελειωμα.
-
βγαλε το καπακι του φιλτρου και στο λαιμο του injection υπαρχει το μπεκ που ειναι στηριζομενο απο μια βιδα.εχει ενα φισακι που συνδεεται απο τον εγκεφαλο.δες εαν ειναι καποιο καλωδιο κομενο,και ελεγξε το φισακι εαν εχει καλη επαφη.
-
φιλτρο K&N ΒΜ-1199 για BMW.
-
δεν βλεπει το μπεκ ψεκασμου.κανε ελεγχο στο καλωδιο του μπεκ και βαλε βγαλε το φισακι.
-
ναι αυτο γινετε.επαναπρογραμματιζουν τον παρον εγκεφαλο και του δινουν λιγη βενζινη παραπανω αλλα με τον εργοστασιακο εκκεντροφορο και βεβαια εξατμηση after market.αλλα πιστευω εαν δεν βαλεις εκκεντροφορο τουλαχιστον δευτερο σταδιο φιλτρο ελευθερο και rb δεν θα κανεις τιποτα..... δηλαδη το τελιωσες????? κατι μου ειπαι ο mikecrt.οτι θα βαλεις rapid bike ειναι αληθεια????? εαν θελεις παρε με τηλεφωνο να τα πουμε;)
-
Γεια χαρα σε ολους.γεια σου χατζακη,τι εγινε το τελειωσες το χ???με τα μπουκωματα με την gpr τι εγινε το εφτιαξες??? λοιπον λεω σε ολους εδω που θελουν rapid bike.ο αντυπροσωπος ειναι στην θεσ/νικη turbodiesel.gr.ρυθμιζει μονο καυσιμο στην περιπτωση του χ στο δικο μου εχω δωσει 25% βενζινη στα σημεια που δουλευει.εχω κανει περιπου 300 χλμ απο τοτε που το εφτιαξα το στρωνο ακομα.με ενα ανοιγμα της τριτης σε ευθεια με βαρος 100 κιλα και μηκος 100 μετρα 105 χλμ.προς το παρον ειμαι πολυ ευχαριστημενος.για να δουμε τι θα κανει με την τεταρτη....
-
για αυτους που ενδιαφερονται για φιλτρο ελευθερο,εδω ειναι η απαντηση K&N MODEL BM-1199 για BMW με μικρη μετατροπη μπαινει μια χαρα. το εβαλα και αυτο.με κοψιμο το πανω μερος του καπακιου το μηχανακι σκωτονει περιμενω και τα μπουζι denso IU27 ιριδιου και αντε για.....
-
εγω εχω βαλει την rapidbike ολα δουλευουν καλα.απο οτι ξερω δεν εχει βγαλει ακομα για το crypton x παραλληλο η power commander....
-
για να δεις τι θα εκανε το μηχανακι με φιλτρο ελευθερο βγαλε το πνηχτη πανω απο το καπακι με τισ τεσσερις βιδες.εαν σου αρεσει τοτε δες εαν αγορασεις φιλτρο ελευθερο.ειμαι συγουρος οτι θα χασεις αρπες και γεμισματα.το μοτερ θα μουρωνει. και αυτο γιατι χανει την υποπιεση ο αισθητηρας του injection και πεφτουν οι βενζινες...:!::!:
-
μπορεις να βαλεις στροφομετρο εαν βαλεις παραλληλο rapidbike.εχει φισακια για στροφομετρο.... αυτο που θα σε ρωτησω ειναι σοβαρο.εχεις δοκιμασει να βγαλεις την ταπα που εχει πισω?το εχεις κανει βολτα χωρις την ταπα?τι ειδες σαν αποτελεσμα??:!::!: