Jump to content

catherine

Members
  • Δημοσιεύσεις

    2
  • Εγγραφή

  • Αξιολογήσεις

    0%

About catherine

  • Ημ. Γέννησης Απρίλιος 14

catherine's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Φήμη

  1. εάν εννοείς εμένα πήγε στην OMNITECH στο Μαρούσι (Αγ. Κωσταντίνου)
  2. Καλό σας απόγευμα. Είμαι κάτοχος του κινητού LG KG 800 Chocolate. Ανεβάζω αυτό το θέμα για να σας περιγράψω την οδύσσεια που περνώ εδώ και μήνες με το service της LG. Αλλά ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή. Το κινητό αγοράστηκε στις 24/12/06 και έχει διετή εγγύηση. Τέλος Φεβρουαρίου 2007 (δυόμισι μήνες μετά) η συσκευή άρχισε να σβήνει. Ενημερώνω τηλεφωνικά την LG ,η οποία , με παραπέμπει στον ΓΕΡΜΑΝΟ για service. Ο ΓΕΡΜΑΝΟΣ μου επιστρέφει-μετά από 7 μέρες-την συσκευή επισκευασμένη(έτσι ήλπιζα τουλάχιστον…). Ενάμιση μήνα μετά παρουσιάζεται το ίδιο ακριβώς πρόβλημα στην συσκευή. Επικοινωνώ-εκ νέου-με τον ΓΕΡΜΑΝΟ και ζητώ αντικατάσταση της συσκευής. Ο ΓΕΡΜΑΝΟΣ με παραπέμπει στην LG. Επικοινωνώ με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών της LG .Έρχονται με courier στην εργασία μου-μετά από 2-3 μέρες- και μετά από μια βδομάδα επιστρέφεται επισκευασμένο το κινητό μου( έτσι ήλπιζα τουλάχιστον). Από κει και πέρα η συσκευή έχει πάει άλλες 4 ΦΟΡΕΣ για επισκευή στο service της LG (OMNITECH) με μέγιστη διάρκεια ορθής λειτουργίας τους 3 μήνες. Συνολικά δηλαδή 6 ΦΟΡΕΣ και αυτή την στιγμή έχει χαλάσει για 7η φορά . Εδώ και μια βδομάδα(από την Πέμπτη 3/7/08) έχω ειδοποιήσει το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών της LG και δεν έχει έρθει κανένας να το παραλάβει. Ζητώ ή να επισκευαστεί οριστικά η συσκευή ή να αντικατασταθεί με καινούργια. Σημειώστε ότι όλο αυτό το διάστημα της ταλαιπωρίας μου κανένας δεν με ενημέρωσε για το είδος της βλάβης που έχει η συσκευή παρά τις ερωτήσεις μου στους τεχνικούς του Service. Προχθές την Τρίτη 8/07/08 κατόπιν έντονης διαμαρτυρίας μου, επικοινώνησε μαζί μου η Υπεύθυνη Εξυπηρέτησης Πελατών της LG (της οποίας το όνομα είναι στην διάθεση των υπευθύνων του myphone) , η οποία μου υποσχέθηκε ότι θα αναλάβει την υπόθεσή μου. Ήταν να έρθουν χθες Τετάρτη 9/07/08 για να παραλάβουν την συσκευή. Κανένας δεν ήρθε και κανένας δεν μπήκε στο κόπο να με ειδοποιήσει .Πήρα τηλέφωνο και κανένας δεν ήξερε τίποτα .Τελικά έκλεισα νέο ραντεβού την Δευτέρα 14/07/08. Και η οδύσσεια μου συνεχίζεται για πόσο -ακόμα- άραγε??? Πείτε μου σας παρακαλώ είναι αυτή αντιμετώπιση ενός πελάτη??? Γιατί επί ενάμιση χρόνο να ταλαιπωρούμε με αυτό τον τρόπο??? Πού είναι το περίφημο service της LG στη δική μου περίπτωση??? Εννοείται ότι έχω μετανιώσει πικρά που προτίμησα αυτό το κινητό. ΥΓ1 : Εννοείται ότι επιστολή διαμαρτυρίας θα στείλω και στην μαμά εταιρεία στην Κορέα. ΥΓ2: Τα προσωπικά μου στοιχεία είναι στη διάθεση των υπευθύνων του myphone εφόσον και όποτε μου ζητηθούν.
×
×
  • Create New...