Καλημέρα κι απο εμένα,
παρακολουθώ το θέμα από την ημέρα που έκανα κι εγώ μια αυθόρμητη αγορά από GearBest ( Lenovo K5). Ενήργησα είναι η αλήθεια υπό το κράτος πανικού καθώς έσπασα την οθόνη του κινητού μου. Αν είχα πρώτα μπει εδώ, όπως κάνω πάντα για να δω τι παίζει με αγορές από Κίνα, θα είχα , πιστεύω, προχωρήσει σε αγορά από Ελλάδα.
Εγώ αυτό που προσπαθώ να καταλάβω είναι το σύστημα tracking της NL . Πως είναι δυνατόν να είναι από 4.1.2017 σε κατάσταση on transport to the country of destination? Πότε κάνουν την ενημέρωση? όταν μπει σε μια αποθήκη για να φύγει ή όταν μπει στο μέσο αποστολής? Γιατί στην πρώτη περίπτωση η περιγραφή είναι παραπλανητική. Στην δεύτερη ακόμα και με τραίνο να το έστειλαν, όταν κατέβηκε από αυτό θα έπρεπε να ενημερώσουν ξανά.
Πιστεύω θα έπρεπε να υπάρχει ένα διεθνές πρωτόκολλο . Οι Ολλανδοι, κατά την εμπειρία μου, είναι γενικώς άχρηστοι στη διαχείριση .