Jump to content

pankara

Members
  • Δημοσιεύσεις

    15
  • Εγγραφή

  • Αξιολογήσεις

    0%

About pankara

  • Ημ. Γέννησης 14/04/1970

pankara's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Φήμη

  1. Αν και ένας φίλος με βοήθησε στην ρύθμιση του Video player (network profile-->profile 1-->edit profile-->data account -->wireless LAN) από εκεί που δεν έκανε τίποτα, τώρα φαίνεται οτι προσπαθεί να κάνει Buffering αλλά μετά από λίγα δευτερόλεπτα μου βγάζει play failed !. Γνωρίζει κανείς φίλος τι πρέπει να κάνω ώστε να παίζει τα βίντεο του Youtube ;
  2. Συνονόματε φίλε μου , δοκίμασα ότι μου είπες και όντως κάτι πάει να κάνει, αλλά στην προσπάθεια να κάνει buffering βγάζει λάθος και σταματάει. Μήπως χρειάζεται χώρο στην μνήμη του τηλεφώνου για το Buffering και επειδή είναι ψιλογεμάτη σταματάει; Any ideas ??:worry:
  3. Χαιρετώ το Φόρουμ ως νέος κάτοχος του Μ002L. Είμαι αρκετά ευχαριστημένος αλλά με προβληματίζει που δεν μπορώ να δω τα βίντεο του Youtube όταν είμαι συνδεδεμένος με Wifi (μου βγάζει κάτι σαν είναι αδύνατη η σύνδεση...κλπ). Υπάρχει κάποια ρύθμιση που χρειάζεται;
  4. Απ' όσο έχω δει από φωτογραφίες οι μόνες διαφορές εντοπίζονται στο φαίρινγκ και στον κινητήρα που (κατά πάσα πιθανότητα) είναι ο Quazar του beverly
  5. Μέσα στο ποτηράκι έχει μια πλαστική γλωσσίτσα όπου η στάθμη του παραφλού δεν πρέπει να ξεπεράσει. Πάντως για να δεις την στάθμη του παραφλού πρέπει να ξεβιδώσεις το πλαστικό καπάκι που βρίσκεται στο αριστερό πάνω μέρος της ποδιάς , μετά να ξεβιδώσεις το καπάκι από το ποτηράκι του και να κοιτάξεις μέσα!!.
  6. Στο πάνω μέρος της ποδιάς αριστερά και κάτω από το αριστερό γκριπ υπάρχει μια βίδα την οποία ξεβιδώνεις , βγάζεις το πλαστικό καπάκι και ιδού το ποτηράκι του παραφλού !Προσοχή στην στάθμη διότι στο δικό μου είχε μια μικρή διαρροή από το κολάρο που φεύγει από την τρόμπα νερού και παρότι έχω αλλάξει το σφικτηράκι έχω την εντύπωση οτι έχω ακόμη μικρή (έως ελάχιστη) διαρροή.
  7. Νομίζω ότι η ιπποδύναμη είναι γραμμένη στην άδεια κυκλοφορίας και άρα αποδεικνύεται άμεσα. Θα κοιτάξω την άδειά μου και θα σου πω για σιγουριά αργότερα.
  8. Εγώ πήρα: α) Manual β) Βιβλιαράκι εγγύησης (το οποίο πρέπει να σφραγιστεί από τον αντιπρόσωπο) γ)Τα δύο κλειδιά της μηχανής δ) Την απόδειξη αγοράς ε) Σετ εργαλείων στ) Έναν 2ο ομφαλό κλειδαριάς για το original βαλιτσάκι. Προτείνω πάντως να ελέγξεις διεξοδικά το μηχανάκι πριν το παραλάβεις, ειδικά: στάθμες υγρών , πίεση ελαστικών (τα δικά μου είχαν τον μισό αέρα απ' όσο θα έπρεπε :mad:) και γενικά εξωτερική κατάσταση (ένα νίκελ της εισαγωγής του ψυγείου ήταν ξεκολλημένο σε μένα).
  9. Φίλε raver έχεις απόλυτο δίκιο !!(Δεν το έθεσα σωστά...) Όσο για το πλαϊνό σταντ η γνώμη μου είναι ότι δεν χρειάζεται, αρκεί να μην προσπαθήσεις να το παρκάρεις κάθετα σε επικλινές έδαφος !! Όσο για τα αμορτισέρ εγώ τα έχω στην 2 θέση αλλά μάλλον θα ήταν καλύτερα στην 3 διότι προχθές με δεύτερο άτομο και αρκετά χιλιόμετρα διαδρομή ήταν πολύ μαλακό. Καλορίζικο το μηχανάκι!!
  10. Το αυτόματο δεν θέλει "ξερόγκαζα" αλλά σταθερό γκάζι διότι αλλιώς φθείρεται ο ιμάντας και ο δίσκος. Επίσης να υπολογίσεις ότι στις κατηφόρες δεν φρενάρει ιδιαίτερα η μηχανή του σκούτερ με αποτέλεσμα να θέλεις αρκετά το φρένο.Κάτι ακόμη είναι ότι αν μείνεις από μπαταρία καλό θα είναι να το βάλεις με καλώδια μπροστά διότι αν δοκιμάσεις να το σπρώξεις , το φθείρεις.Ελπίζω σε γενικές γραμμές να σε κάλυψα και αν κάποιος φίλος θέλει να με διορθώσει σε κάτι ή να συμπληρώσει ας το κάνει...Φιλικά
  11. ΤΑ ΑΛΑΤΑ(;) ΠΟΥ ΠΕΡΙΓΡΑΦΩ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΔΥΟ ΚΟΛΑΡΑ ΠΟΥ ΦΕΥΓΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΤΛΙΑ (ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΤΟ ΚΑΤΩ) ΚΑΙ ΜΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΟΤΙ ΕΥΘΥΝΕΤΑΙ ΤΟ ΣΦΙΧΤΗΡΑΚΙ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΜΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΤΗΣ ΠΛΑΚΑΣ...
  12. ...ΛΟΙΠΟΝ 700 KM ΚΑΙ ΟΙ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ ΙΣΧΥΟΥΝ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΣΤΟ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ POST. ΤΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΠΟΥ ΕΧΩ ΝΑ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΩ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΜΑΛΛΟΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΔΙΑΡΡΟΗ ΑΠΟ ΕΝΑ ΚΟΛΑΡΟ ΣΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΨΥΞΗΣ ΤΟΥ ΚΙΝΗΤΗΡΑ :worry:. ΤΟ ''ΜΑΛΛΟΝ'' ΚΟΛΛΑΕΙ ΣΤΟ ΟΤΙ ΔΕΝ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΕΧΩ ΔΙΑΡΡΟΗ ΠΑΡΑΦΛΟΥ ΑΛΛΑ ΕΧΟΥΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΕΙ ΑΛΑΤΑ ΓΥΡΩ ΑΠΟ ΤΟ ΣΤΟΜΙΟ ΤΟΥ ΚΟΛΑΡΟΥ ΣΑΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΚΑΠΟΙΑΣ ΜΙΚΡΟΔΙΑΡΡΟΗΣ Η ΟΠΟΙΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΡΑΤΗ. ΣΤΟ ΠΟΤΗΡΑΚΙ ΤΟΥ ΠΑΡΑΦΛΟΥ Η ΣΤΑΘΜΗ ΕΙΝΑΙ ΧΑΜΗΛΑ ΑΛΛΑ ΕΤΣΙ ΗΤΑΝ ΕΞ ΑΡΧΗΣ ΑΝΤΕ ΝΑ ΚΑΤΕΒΗΚΕ ΕΛΑΧΙΣΤΑ. ΑΛΗΘΕΙΑ ..Η ΣΤΑΘΜΗ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΛΥΠΤΕΙ ΤΟ ΠΛΑΣΤΙΚΟ ΕΞΟΓΚΩΜΑ ΟΠΩΣ ΛΕΕΙ ΤΟ MANUAL ; ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΠΟΥ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΝ ΤΑ ΔΙΚΑ ΤΟΥΣ ΜΗΧΑΝΑΚΙΑ ΚΑΛΩΣ ΝΑ ΤΑ ΠΑΡΑΛΑΒΟΥΝ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ..!!:up::up:
  13. ΜΟΙΡΑΖΟΜΑΙ ΜΕ ΦΙΛΟΥΣ ΤΙΣ ΠΡΩΤΕΣ ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟ ΣΤΡΩΣΙΜΟ. ΛΟΙΠΟΝ .. ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΤΑ 450 KM ΚΑΙ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΕΧΟΥΝ ΩΣ ΕΞΗΣ: ΤΟ ΜΗΧΑΝΑΚΙ ΑΡΧΙΖΕΙ ΝΑ "ΓΛΥΚΑΙΝΕΙ" ΚΑΙ ΟΙ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΝΑ ΜΗΝ ΚΟΠΑΝΑΝΕ ΠΟΛΥ. ΣΤΑ ΦΡΕΝΑ ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ Η ΣΠΟΓΓΩΔΗ ΑΙΣΘΗΣΗ ΚΑΙ ΕΝΑ ΣΦΥΡΙΓΜΑ ΟΤΑΝ ΠΑΤΑΩ ΤΟ ΜΠΡΟΣΤΙΝΟ ΑΛΛΑ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΑΠΟ ΤΟ SERVICE ΟΤΙ ΕΊΝΑΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΤΡΥΠΕΣ ΤΟΥ ΔΙΣΚΟΦΡΕΝΟΥ ΚΑΙ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΣΥΝΗΘΙΣΩ :confused:. ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΗΝ ΜΑΣΚΑ ΚΑΤΙ ΝΙΚΕΛ ΦΙΛΕΤΑΚΙΑ ΑΡΧΙΖΟΥΝ ΝΑ ΞΕΚΟΛΛΑΝΕ ΚΑΙ ΜΑΛΛΟΝ ΘΑ ΤΑ ΒΓΑΛΩ ΟΛΑ:mad:. ΕΠΙΣΗΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΑ ΟΤΙ Η ΒΕΛΟΝΑ ΤΗΣ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑΣ ΦΛΕΡΤΑΡΕΙ ΠΡΟΣ ΤΑ ΚΟΚΚΙΝΑ ΟΤΑΝ ΕΙΜΑΙ ΣΕ ΠΥΚΝΗ ΚΙΝΗΣΗ ΧΩΡΙΣ ΟΜΩΣ ΝΑ ΜΠΕΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΚΟΚΚΙΝΗ ΠΕΡΙΟΧΗ ΑΛΛΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΤΙΣ ΠΑΡΥΦΕΣ ΑΥΤΗΣ. ΑΛΛΗ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ ΕΙΝΑΙ Η ΑΒΟΛΗ ΘΕΣΗ ΤΗΣ ΚΟΡΝΑΣ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΤΗΣΕΙΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙΣ ΘΕΣΗ ΤΟ ΧΕΡΙ ΣΟΥ ΠΡΑΓΜΑ ΠΟΥ ΣΟΥ ΑΦΑΙΡΕΙ ΤΟ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑ ΤΗΣ ΑΚΑΡΙΑΙΑΣ ΑΝΤΙΔΡΑΣΗΣ. ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑΚΙΑ ΕΙΜΑΙ ΠΟΛΥ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΠΟΔΟΣΗ ΤΟΥ CARNABY ΚΑΙ ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΤΙΒΑΡΗ ΑΙΣΘΗΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΣΤΑΘΕΡΟΤΗΤΑ ΠΟΥ ΣΟΥ ΠΑΡΕΧΕΙ. ΑΥΤΑ ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ...
  14. Ευχαριστώ How_U_Doin! Το στρώσιμο θα κρατήσει περίπου 1000 km και προσπαθώ να μην βάλω 2ο άτομο (κρατάω με τα νύχια την γυναίκα μου !!). Μέχρι στιγμής έχω κάνει 350 km. Το μεγαλύτερο πρόβλημά μου είναι να συνηθίσω το πίσω φρένο στο χέρι (Συνέχεια το πόδι μου πατάει φρένο στο πάτωμα !!) Είναι η πρώτη μου επαφή με σκούτερ αλλά προβλέπω να ξεπερνάω γρήγορα την αλλαγή των χειριστηρίων. Τώρα για το Piaggio: Μερικά θετικά: Μερικά αρνητικά: α)Στιβαρή αίσθηση α) Μέτριο φινίρισμα στις λεπτομέρειες β)Ροπάτος κινητήρας β) Σπογγώδη αίσθηση μανετών φρένων γ)Δυνατά φρένα γ) Ψηλή σέλα δ)Καλά φώτα δ) Κοπανάει αρκετά στις λακούβες
  15. Γειά σε όλους ! Είμαι ευτυχής κάτοχος του Piaggio Carnaby 200 εδώ και μια βδομάδα. Το μηχανάκι είναι σε κατάσταση στρωσίματος αλλά μεχρι στιγμής οι εντυπώσεις είναι παραπάνω από θετικές. Αν και δεν το έχω ανοίξει ακόμα η δύναμη του φαίνεται αρκετή για εμένα (100+ κιλά...) και είναι αρκετά στιβαρό στο δρόμο. Θα ενημερώσω το Forum για λεπτομέρειες προσεχώς και θα προσπαθήσω να βοηθήσω τους φίλους αναβάτες να σχηματίσουν άποψη για το συγκεκριμένο μοντέλο
×
×
  • Create New...