GadgetsMobilesNews

Εξαιρετικές οι πωλήσεις του Xiaomi Mi Band 6

0
Με ακριβείς μετρήσεις στατιστικών δεδομένων για τον μήνα Ιούνιο, αποδείχθηκε πως ο κορυφαίος κατασκευαστής smartphones στον κόσμο για αυτή την περίοδο ήταν η Xiaomi κατακτώντας το 17,1% της παγκόσμιας αγοράς κατά τη διάρκεια αυτού του μήνα, ακολουθούμενη από τη Samsung με μερίδιο 15,7% στην παγκόσμια αγορά smartphones. Η Apple ήταν τρίτη με μερίδιο που άγγιξε το 14,3%.
Πώς έφτασε η Xiaomi στην κορυφή του κόσμου των smartphones;
Ο πόλεμος των ΗΠΑ κατά της Huawei είναι ένας καθοριστικός παράγοντας στην διαμόρφωση αυτής της νέας κατάστασης. Η Huawei θα μπορούσε να ήταν ο νούμερο ένα προμηθευτής smartphones στον κόσμο αυτή τη στιγμή εάν ο Κινέζος κατασκευαστής δεν είχε χαρακτηριστεί ως απειλή εθνικής ασφάλειας στις ΗΠΑ. Επίσης, η Xiaomi “πλημμύρισε” για άλλη μια φορά την αγορά της Ευρώπης με συσκευές που έχουν αισθητή διαφορά τιμών έναντι άλλων προτάσεων. Ουσιαστικά η εταιρεία χρησιμοποιεί την ίδια προσέγγιση με εκείνη για την αγορά της Ινδίας.
Τώρα υπάρχει άλλη μια διάκριση για την Xiaomi που επιβεβαιώνει πως η εταιρεία πιάνει την κορυφή και στην αγορά των wearables bands με τις αυξημένες πωλήσεις του Mi Band 6. Σύμφωνα με την Canalys, κατά το δεύτερο τρίμηνο του τρέχοντος έτους, η Xiaomi παρέδωσε οκτώ εκατομμύρια wearable συσκευές (αύξηση 2,6% σε ετήσια βάση) που ξεπέρασαν τα 7,9 εκατομμύρια που αποστέλλονται από την Apple (29,4% σε ετήσια βάση). Η μάχη για το μερίδιο αγοράς ήταν επίσης κοντά με την Xiami να αποκτά μερίδιο της τάξεως 19,6% ξεπερνώντας οριακά το μερίδιο της Apple 19,3%.
Η τρίτη θέση ανήκε στην Huawei που απέστειλε 3,7 εκατομμύρια wearable μονάδες κατά την περίοδο Απριλίου-Ιουνίου, μείωση κατά 53,9% σε σχέση με το δεύτερο τρίμηνο πριν από ένα χρόνο. Από την άλλη, η Fitbit που ανήκει πλέον στη μητρική Google Alphabet, τερμάτισε στην τέταρτη θέση αφού απέστειλε 3 εκατομμύρια συσκευές κατά το δεύτερο τρίμηνο με μερίδιο αγοράς 7,3%, αυξημένο κατά 20,6% σε ετήσια βάση.
Στην πέμπτη θέση βρέθηκε η Samsung με 2,5 εκατ. αποστολές και μερίδιο αγοράς 6,1%.
Συνολικά, αποστάλθηκαν 40,9 εκατομμύρια wearable band για αυτό το τρίμηνο.
Διαφορετική είναι η κατάσταση στην αγορά των smartwatches
Κοιτάζοντας τις αποστολές smartwatches, η Apple παρέμεινε στην κορυφή χάρη στο πιο δημοφιλές ρολόι στον κόσμο, το Apple Watch. Οι μετρήσεις έδειξαν πως στάλθηκαν 7,9 εκατομμύρια μονάδες από την Apple και έδωσαν στον τεχνολογικό γίγαντα το 31,1% της αγοράς smartwatches για το δεύτερο τρίμηνο του 2021. Ενώ οι αποστολές του Apple Watch αυξήθηκαν κατά 29,4% σε ετήσια βάση, το μερίδιο αγοράς της εταιρείας μειώθηκε από το 33,1% που συγκέντρωσε το ίδιο τρίμηνο πέρυσι.
Η Huawei κατέλαβε τη δεύτερη θέση μετά την παράδοση 2,3 εκατ. ρολογιών κατά τη διάρκεια του τριμήνου, αρκετά καλά για να κατακτήσει το 9% της αγοράς.
Με 1,9 εκατομμύρια ρολόγια που παραδόθηκαν από τον Απρίλιο έως τον Ιούνιο, η Garmin ήρθε στην τρίτη θέση με ποσοστό 7,6%. Η Samsung ήταν η επόμενη καθώς οι αποστολές ρολογιών της αυξήθηκαν σε 1,8 εκατομμύρια, αυξημένες κατά 84,7% σε ετήσια βάση, δίνοντας στη Samsung το 7% της παγκόσμιας αγοράς smartwatches.
Η Xiaomi είδε τις αποστολές smartwatches της να αυξάνονται κατά 272,6% βοηθώντας την να καταλάβει την πέμπτη θέση στους παγκόσμιους πίνακες έξυπνων ρολογιών με 1,5 εκατομμύρια μονάδες. Αυτό της εξασφάλισε το 5,7% της παγκόσμιας αγοράς smartwatches.
[via]

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Καλώς ήλθατε {{inv_username}}

comments

  1. says:
    {{ getCommDate(item.date) }}

{{inv_error}}

Σύνδεση

You may also like