AppsNews Έτοιμη η Google να εξαφανίσει από τον Chrome τα cookies τρίτων By i.tsompas 21 Μαΐου, 2023475 views ShareTweet 0 Κάτι νέο προέκυψε από την Google και αναφερόμαστε στην νέα πρωτοβουλία της εταιρείας, στο Privacy Sandbox και την τύχη των cookie τρίτων στο πρόγραμμα περιήγησης Chrome της εταιρείας. Η είδηση δημοσιεύτηκε στη γερμανική έκδοση του κύριου blog “The Keyword” της Google από τον Antony Chavez, αντιπρόεδρο του Privacy Sandbox. Ο Chavez αποκαλύπτει ότι η Google έχει οριστικοποιήσει το Privacy Sandbox API της και ότι οι ιστότοποι ενδέχεται να αρχίσουν να το ενσωματώνουν μόλις το API προσγειωθεί στο πρόγραμμα περιήγησης Chrome της εταιρείας. Η Google σχεδιάζει να το κυκλοφορήσει στον Chrome τον Ιούλιο του 2023. Οι προγραμματιστές ενδέχεται να ξεκινήσουν την εκτέλεση κλιμακωτών δοκιμών με βάση τη live επισκεψιμότητα μόλις το API φθάσει στο Chrome. Η Google υπόσχεται ότι δεν θα κάνει “καμία σημαντική αλλαγή στα interfaces API” έως ότου εξαλειφθούν τα cookie τρίτων το 2024. Η Google σχεδιάζει να σταματήσει την υποστήριξη cookie τρίτων για το 1% των χρηστών του Chrome το πρώτο τρίμηνο του 2024. Η αλλαγή επιτρέπει στους προγραμματιστές να εκτελούν δοκιμές σε πραγματικές συνθήκες για να “αξιολογήσουν την ετοιμότητα και την αποτελεσματικότητα των προϊόντων τους χωρίς cookie τρίτων” σύμφωνα με τον Chavez. Οι προγραμματιστές μπορούν επιπλέον να διαμορφώσουν το Chrome το τέταρτο τρίμηνο του 2023 για να προσομοιώνουν την αφαίρεση cookie τρίτων στο πρόγραμμα περιήγησης για δοκιμαστικούς σκοπούς. Αυτές οι αλλαγές “επιτρέπουν στους προγραμματιστές να εκτελούν δοκιμές σε μεγαλύτερο όγκο επισκεψιμότητας χωρίς cookie πριν από το πρώτο τρίμηνο του 2024”. Ποιο θα είναι το αποτέλεσμα από την λειτουργία του Privacy Sandbox; Ο κύριος στόχος του Privacy Sandbox είναι να περιορίσει την παρακολούθηση των χρηστών, ενώ εξακολουθεί να επιτρέπει στους διαφημιστές να εμφανίζουν εξατομικευμένες διαφημίσεις σε ομάδες-στόχους. Μία από τις κύριες διαφορές μεταξύ της παρακολούθησης βάσει cookie και του Privacy Sandbox είναι ότι το τελευταίο βασίζεται σε ομάδες. Τα cookies τρίτων επιτρέπουν στους διαφημιστές να παρακολουθούν μεμονωμένους χρήστες στο διαδίκτυο. Η παρακολούθηση είναι ένα ουσιαστικό μέρος του διαφημιστικού οικοσυστήματος. Μια άλλη διαφορά μεταξύ των δύο συστημάτων είναι ότι το Privacy Sandbox εκχωρεί ενδιαφέροντα τοπικά. Το Chrome αναλύει το ιστορικό περιήγησης του χρήστη και το συνδέει με ορισμένες ομάδες ενδιαφερόντων. Οι ιστότοποι μπορούν στη συνέχεια να χρησιμοποιήσουν ένα API για να ανακτήσουν αυτές τις πληροφορίες και να το χρησιμοποιήσουν για να εμφανίσουν εξατομικευμένες διαφημίσεις στον χρήστη. Οι χρήστες του Chrome έχουν κάποιο έλεγχο στις ομάδες, καθώς ενδέχεται να προσθέσουν ή να διαγράψουν ενδιαφέροντα στο πρόγραμμα περιήγησης. Η επαναστόχευση διαφημίσεων εξακολουθεί να είναι επίσης δυνατή. Η επαναστόχευση είναι μια τεχνική που δεν αρέσει σε πολλούς χρήστες καθώς μπορεί να οδηγήσει στην εμφάνιση παρόμοιων τύπων διαφημίσεων σε διαφορετικούς ιστότοπους του διαδικτύου. Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε Συνδεθείτε για να σχολιάσετε Καλώς ήλθατε {{inv_username}} comments Συνδεθείτε για να απαντήσετε Aπαντήστε {{inv_error}} New Comment Post Comment Logout Σύνδεση Email Κωδικός Σύνδεση Κλείσιμο
News Super Διαγωνισμός από το elektrostore24 στο Instagram – Απίστευτα δώρα αξίας άνω των 1.200 ευρώ! By Δημήτρης Θωμαδάκης3 ώρες ago0
Mobiles Παύση στον συγχρονισμό σελιδοδεικτών Safari μέσω iCloud σε παλαιότερες εκδόσεις του iOS By i.tsompas4 ώρες ago0
Mobiles Μην ανησυχείτε, φήμες επιμένουν πως το Samsung Galaxy Z Flip7 FE έρχεται το 2025 By i.tsompas5 ώρες ago0
Gadgets Κορυφαία η νέα mirrorless camera Sony Alpha 1 II, με μικρές βελτιώσεις By i.tsompas6 ώρες ago0
Apps Ανεβάζει διαφημίσεις η Samsung για τα μηνύματα RCS, τώρα που υποστηρίζονται και από το iOS By i.tsompas16 ώρες ago0
Mobiles Μικρή προσαύξηση στην τιμή του επερχόμενου Samsung Galaxy S25 Ultra; (ΦΗΜΗ) By i.tsompas22 ώρες ago0
Mobiles Απαλλάσεται από πολλά εμπόδια η Apple, επενδύνοντας 100 εκατ. δολάρια στην Ινδονησία By i.tsompas1 ημέρα ago0
News Η United Fiber, o 2oς μεγαλύτερος πάροχος οπτικής ίνας στην χώρα, συνεχίζει να αναπτύσσεται με ταχείς ρυθμούς By p.kypraios1 ημέρα ago0