MobilesNewsΤηλεπικοινωνίες Χάνουν έδαφος τα SMS – Απώλειες 3 δισ. για τους παρόχους από τα κανάλια OTT By Χρήστος Κοτσακάς 13 Νοεμβρίου, 2023597 views ShareTweet 4 Μια νέα μελέτη από την Juniper Research αποκαλύπτει ότι η κίνηση δεδομένων από το OTT business messaging θα φτάσει τα 375 δισεκατομμύρια μηνύματα μέχρι το 2028, παρουσιάζοντας μια σημαντική αύξηση από τα 100 δισεκατομμύρια μηνύματα το 2023. Η κινητήρια δύναμη πίσω από τη συγκεκριμένη ανάπτυξη, σύμφωνα πάντα με την ίδια την εταιρεία, «είναι η φθίνουσα ποιότητα των δικτύων SMS, κάτι που ωθεί τις επιχειρήσεις να εξερευνήσουν εναλλακτικά κανάλια» επικοινωνίας. Η μελέτη υποστηρίζει ότι η μείωση της ποιότητας των SMS δικτύων «αποδίδεται στην αυξανόμενη επικράτηση της απάτης, σε συνδυασμό με τις αυξανόμενες τιμές που εφαρμόζουν οι φορείς εκμετάλλευσης για τα SMS, για τη διατήρηση των εσόδων ενόψει της επιβράδυνσης της ζήτησης από το business messaging». Ως αποτέλεσμα, η έκθεση προβλέπει ότι οι παγκόσμιοι τηλεπικοινωνιακοί πάροχοι θα δουν μια σημαντική απώλεια στα έσοδα από SMS business messaging προς τα κανάλια των OTT, που θα ξεπεράσει τα 3 δισεκατομμύρια, μέσα στα επόμενα πέντε χρόνια. Η έκθεση συνιστά στους παρόχους εφαρμογών OTT να υιοθετήσουν στρατηγικές τιμολόγησης που «δελεάζουν» τις επιχειρήσεις από τις οποίες πραγματοποιούνται υψηλές δαπάνες, μακριά από τα παραδοσιακά κανάλια SMS. Η προτεινόμενη προσέγγιση για τις στρατηγικές τιμολόγησης περιλαμβάνει τη διαφοροποίηση στις χρήσεις, συμπεριλαμβανομένης της διαφορετικής χρέωσης για αποστολές μηνυμάτων κρίσιμης σημασίας, όπως ο έλεγχος ταυτότητας πολλαπλών παραγόντων (MFA). Το λιανικό εμπόριο αναδεικνύεται ως σημαντικός παίκτης στο τοπίο του OTT messaging, με την έκθεση να προβλέπει αξιοσημείωτη αύξηση των δαπανών, από 790 εκατομμύρια δολάρια παγκοσμίως το 2023 σε πάνω από 2,6 δισεκατομμύρια δολάρια έως το 2028. Η μελέτη αναφέρει πως οι προμηθευτές μηνυμάτων OTT θα πρέπει να ενσωματώσουν δεδομένα από διαφορετικά κανάλια λιανικής στις επιχειρηματικές τους δραστηριότητες ανταλλαγής μηνυμάτων, τοποθετώντας τις εφαρμογές ως κρίσιμα στοιχεία των ecommerce στρατηγικών των retailers. Η έκθεση τονίζει, επίσης, τη σημασία της ενσωμάτωσης δυνατοτήτων απευθείας πληρωμών σε εφαρμογές ανταλλαγής μηνυμάτων. Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε Συνδεθείτε για να σχολιάσετε Καλώς ήλθατε {{inv_username}} comments Συνδεθείτε για να απαντήσετε Aπαντήστε {{inv_error}} New Comment Post Comment Logout Σύνδεση Email Κωδικός Σύνδεση Κλείσιμο
Mobiles Στα εργαστήρια της Huawei αναπτύσσουν νέο chip Kirin με αρχιτεκτονική 1+3+4 CPU By i.tsompas11 ώρες ago0
Mobiles Με μεγάλες μπαταρίες και Dimensity 9400 τα νέα vivo X200 Pro/ X200 Pro mini! By i.tsompas17 ώρες ago0
Apps Αναγνωρίζουν τα λάθη του Threads οι άνθρωποι του και προτείνουν νέα μέτρα βελτιώσεων By i.tsompas19 ώρες ago0
Gadgets Δεν τα πήγε καλά η Apple με το Vision Pro, αλλά συνεχίζει με νέα έξυπνα γυαλιά (Φήμες) By i.tsompas21 ώρες ago0
Computers Windows 11 24H2: Το νέο αυτό update δημιουργεί ένα αρχείο δίσκου που δεν μπορεί να διαγραφεί By i.tsompas22 ώρες ago0